دیجیتال مارکتینگ

11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023

ویدئوها جزء لاینفک هر کمپین بازاریابی هستند. با این حال، اگر در ویرایش مهارت ندارید یا زمان کمی دارید، ایجاد آنها می تواند خسته کننده و دشوار باشد.

خوشبختانه، می‌توانید از بسیاری از تولیدکنندگان ویدیوی هوش مصنوعی برای ساده‌سازی تولید ویدیوی خود و ایجاد محتوایی استفاده کنید که مخاطبان شما را درگیر کند.

این مقاله 11 پلتفرم مختلف، ویژگی‌های آن‌ها و اینکه چگونه می‌توانید به بهترین شکل از آنها در کمپین بازاریابی ویدیویی بعدی خود استفاده کنید، بررسی می‌کند.

تصویری

سنتزی

هی ژنرال

هوش مصنوعی مغز عمیق

سنتز

InVideo

Veed.io

Elai.io

کولوسیان

فلکس کلیپ

ویدئوی موج

گزارش رایگان: وضعیت هوش مصنوعی در سال 2023

بهترین ژنراتورهای ویدئویی هوش مصنوعی

در زیر برخی از بهترین پلتفرم‌های تولید ویدئو با هوش مصنوعی برای بازاریابان و سازندگان در همه سطوح آورده شده است.

1-تصویر

11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

Pictory یک تولیدکننده ویدیوی هوش مصنوعی عالی برای سازندگان و بازاریابانی است که تجربه ایجاد ویدیو را ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اسکریپت یا مقاله برای راهنمایی محتوای ویدیوی خود ارائه دهید.

به عنوان مثال، شما می توانید یک پست وبلاگ ارسال کنید، و Pictory یک ویدیو بر اساس پست ایجاد می کند که می تواند برای رسانه های اجتماعی یا وب سایت شما استفاده شود. علاوه بر این، با استفاده از متن می توانید ویدیوها را در چند دقیقه ویرایش کنید. Pictory همچنین دارای ویژگی است که حلقه‌های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری را ایجاد می‌کند که می‌تواند به عنوان یک تریلر یا یک ویدیوی کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی مانند حلقه استفاده شود.

حتی بهتر از آن، Pictory می تواند به طور خودکار ویدیوهای شما را زیرنویس و خلاصه کند. قیمت Pictory از 19 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: بازاریابان و سازندگان با تجربه محدود در ویرایش ویدیو که می‌خواهند محتوایی مانند پست‌های وبلاگ یا وبینارها را به محتوای ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری تبدیل کنند.

2. سنتز

1687175256 780 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

Synthesia یک پلتفرم ایجاد ویدیو با هوش مصنوعی است که می تواند ویدیوها را به بیش از 120 زبان، لهجه و تن صدا تولید کند. کاربران می توانند آواتارهای هوش مصنوعی سفارشی ایجاد کنند تا برند خود را در ویدیوها نشان دهند یا از بین بیش از 150 آواتار هوش مصنوعی مختلف انتخاب کنند.

از دیگر ویژگی‌های جالب می‌توان به تبدیل متن به گفتار اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد متن‌های خود را تایپ کنند تا به صداگذاری حرفه‌ای تبدیل شوند. کاربران همچنین می توانند صدای خود را ببندند و آن را با آواتار خود جفت کنند.

برندهایی مانند نایک و گوگل از Synthesia در ویدیوهای خود استفاده می کنند.

قیمت Synthesia از 22.50 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: برندهایی که به دنبال ایجاد ویدیوهایی هستند که دارای میزبان یا استند برای استعدادهای روی آنتن باشد.

3. HeyGen

1687175257 322 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

HeyGen ابزارها و ویژگی های مفیدی را برای کاربران فراهم می کند تا در عرض چند دقیقه فیلم تولید کنند. کاربران می توانند از میان بیش از 300 صدای موجود در بیش از 40 زبان یکی را انتخاب کنند. آنها همچنین می توانند یک آواتار سفارشی ایجاد کنند که از صدای خود از طریق ضبط های آپلود شده استفاده می کند.

کاربران همچنین می توانند آواتار خود را با استفاده از قابلیت تعویض چهره آن شخصی سازی کنند. استفاده از HeyGen به مدت 1 دقیقه در روز رایگان است. برای استفاده طولانی تر، قیمت ها از 48 دلار در ماه شروع می شود.

آنچه ما دوست داریم: HeyGen برای توضیح بیشتر ویژگی‌های آن و پاسخ به سؤالات رایج، آموزش‌های ویدیویی آسان برای دنبال کردن را ارائه می‌کند.

4. هوش مصنوعی Deepbrain

1687175257 228 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

با هوش مصنوعی Deepbrain، کاربران می توانند با آپلود اسکریپت خود و استفاده از قابلیت تبدیل متن به گفتار، ویدیو ایجاد کنند. سپس پلتفرم یک ویدیو را در مدت پنج دقیقه یا کمتر تولید می کند. می توانید اسکریپت را به صورت دستی تایپ کنید یا آن را کپی و در پلتفرم پیست کنید.

از آنجا، فقط باید زبان و مدل هوش مصنوعی مناسب را انتخاب کنید و ویرایش را تمام کنید. Deepbrain به کاربران این امکان را می دهد که آواتار سفارشی را انتخاب کنند که مناسب برند آنها باشد. قیمت Deepbrain از 30 دلار در ماه شروع می شود.

آنچه ما دوست داریم: ویژگی Intuitive این پلتفرم برای مبتدیانی که تجربه ایجاد ویدیو محدود یا بدون تجربه دارند بسیار عالی است.

5. سنتز

1687175257 238 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

Synthesys یک انتخاب محبوب برای برندهایی که به دنبال ایجاد ویدیو برای استفاده تجاری هستند، یک تولید کننده ویدیو با هوش مصنوعی است که هدف آن ارتقای محتوای شما است.

این پلتفرم از فناوری Synthesys Text-to-Video برای تبدیل اسکریپت ها به رسانه های جذاب استفاده می کند.

با Synthesys، می توانید محتوای ویدیویی را بدون دوربین یا خدمه ایجاد کنید. فقط یک آواتار انتخاب کنید و اسکریپت خود را به یکی از 140 زبان موجود تایپ کنید.

از آنجا، مولد یک ویدیو با کیفیت بالا ایجاد می کند تا در چندین پلتفرم به اشتراک گذاشته شود.

قیمت Synthesys بسته به ویژگی هایی که می خواهید استفاده کنید از 35 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: ویدیوهای توضیح دهنده، آموزش الکترونیکی، توضیحات محصول و محتوای رسانه های اجتماعی.

6. InVideo

1687175257 127 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

برای استفاده از InVideo نیازی به پس زمینه در ویرایش یا ایجاد ویدیو ندارید. مانند بسیاری از تولیدکننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی در این لیست، InVideo ویدیو را از متن ورودی ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، این پلت فرم دارای قالب های حرفه ای و متحرک مختلفی است که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

برای ایجاد ویدیوی خود، متن خود را وارد کنید، یک الگو را انتخاب یا سفارشی کنید و ویدیوی تمام شده را دانلود کنید. از آنجا، می توانید آن را مستقیماً در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

InVideo برای استفاده رایگان است و اگر شما یک کسب و کار کوچک یا خالق هستید که به دنبال ایجاد محتوای بدون واترمارک هستید، برنامه هایی از 15 در ماه شروع می کند.

بهترین برای: به سرعت ویدیوهای رسانه های اجتماعی را ایجاد و به اشتراک بگذارید.

7. Veed.io

1687175258 801 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

با Veed.io، می توانید از متن، رنگ ها، فونت و موسیقی سفارشی برای ایجاد یک ویدیوی منحصر به فرد برای برند خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های برجسته آن، رونویسی خودکار است.

می‌توانید ویدیوی خود را آپلود کنید، دکمه رونویسی خودکار را فشار دهید و بلافاصله اسکریپت را دانلود کنید.

حتی بهتر از آن، هیچ نرم افزاری برای دانلود وجود ندارد و این پلتفرم برای کسانی که تجربه ویرایش ویدیو را ندارند آسان است. Veed.io برای ویدیوهای کمتر از 10 دقیقه رایگان است. برای دسترسی به ویژگی های بیشتر، قیمت ها از 18 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: رونویسی سریع ویدیوها و ایجاد محتوای برند منحصر به فرد.

8. Elai.io

1687175258 69 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

Elai ساده است و نیازی به مهارت های ویرایش ویدیو ندارد. برای استفاده از Elai، یک URL پست وبلاگ یا متن HTML را کپی و جایگذاری کنید، یک الگو را از کتابخانه آن انتخاب کنید و اجازه دهید تولیدکننده بقیه کارها را انجام دهد.

پس از تکمیل ویدیو، قبل از رندر و دانلود آن را بررسی کنید تا تغییراتی ایجاد کنید.

Elai بیش از 60 زبان و 25 آواتار برای انتخاب دارد. با 1 دقیقه اعتبار می توانید از Elai به صورت رایگان استفاده کنید. برای ویژگی های بیشتر، برنامه های Elai از 23 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: تولید فیلم در مقیاس و ایجاد فیلم های آموزشی و فیلم های محصول.

9. کولوسیان

1687175258 100 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

Colossyan طیف متنوعی از آواتارها را ارائه می دهد که می توانند اسکریپت شما را با لهجه ها و زبان های مختلف بازگو کنند. شما همچنین می توانید لباس آواتار خود را سفارشی کنید. ویژگی‌های کلیدی Colossyan ترجمه خودکار، زیرنویس‌ها و توانایی بهبود پیام‌ها از طریق ضبط صفحه است.

قیمت ها از 28 دلار در ماه شروع می شود.

بهترین برای: ایجاد فیلم های آموزشی و توضیح دهنده برای یادگیری در محل کار.

10. FlexClip

1687175258 337 11 ژنراتور ویدئویی هوش مصنوعی برای استفاده در سال 2023منبع تصویر

مولد ویدیوی هوش مصنوعی دارای صدها قالب ویدیویی، زیرنویس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی، حذف پس‌زمینه و موتور تبدیل متن به گفتار است. و رابط بصری آن آن را برای سازندگان در هر سطح مهارتی ساده می کند.

بهترین برای: ایجاد ویدئو برای ارتباطات داخلی و تبلیغات محصول.

11. ویدئو موج

ویدئوی موجمنبع تصویر

Wave Video به لطف ابزارهای متعددی که شامل دارایی های تصویر و ویدیو، جلوه های همپوشانی متن، صدا و زیرنویس ها می شود، انتخاب محبوبی در بین سازندگان محتوا است.

این پلتفرم همچنین انواع فرمت های ویدیویی را برای فیس بوک، یوتیوب، تیک تاک، اینستاگرام و برنامه های مبتنی بر وب سایت ارائه می دهد.

سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • AI تبدیل متن به ویدیو
  • میزبانی ویدیو
  • صداگذاری
  • متن به گفتار
  • میلیون ها دارایی سهام

Wave Video با برنامه های ماهانه از 16 دلار رایگان است.

اکنون که می‌دانید تولیدکننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی در دسترس هستند، آماده هستید که برای ویدیوی بعدی خود، دستگاه مناسب را بیابید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا