Astro Bot به یک بازی کامل Uncharted نیاز دارد
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
وقتی صحبت از انحصاریهای پلی استیشن میشود، چشمانم میچرخند. اگرچه مطمئناً میتوانم ببینم که آنها چقدر بازیهای خوبی هستند که ارزش ستایش دارند، اما وقتی صحبت از بازیهایی مانند God of War، Spider-Man یا Uncharted به میان میآید، من برای سوار شدن به هیپ-موبایل به همان درجهای که بقیه به میان میآیند تلاش میکنم. . پرستیژ مرا از خود دور می کند و هیچ کس مانند سونی پرستیژ نمی کند.
هر چند Astro Bot متفاوت است. جشنی جدی از پلی استیشن، آن پسر کوچولو مرا در خود فرو برد و من را به سراسر کیهان کشاند، و من هر ثانیه آن را دوست داشتم. اما یک سطح مخصوصاً مرا به این فکر میاندازد که آیا Astro Bot میتواند چیزی باشد که من برای ورود به کنسولهای بزرگتر و دلپذیرتر آن نیاز دارم.
Dude Raiding برداشت Astro Bot از سری Uncharted است. در نزدیکی شروع، تفنگ روبو-ناتان دریک را برمی دارید و شروع به انفجار در جنگل ها و خرابه ها می کنید، به دنبال دوستان او و شاید گنجی در طول راه می گردید.
همانطور که دیگران قبلاً اشاره کرده اند، Astro Bot حال و هوای سری لگو را دارد. این اغلب به مواد منبع سنگین نیاز دارد و به آن لحنی سبک دل و بچه پسند می دهد که با گیم پلی کاملاً قاتل ساخته شده است.
با انجام تمام بازی اول Uncharted و تقریباً نیمی از بازی Among Thieves قبل از تسلیم شدن، اولین علامتی که Asobi با Dude Raiding برنده شد، این بود که چقدر سریع به تیراندازیهای مبنی بر کاور باز میگردم و بهطور نامطمئنی از طناب آویزان میشوم. من از اینکه چقدر Astro Bot به مطالب منبع خود وفادار بود شگفت زده شدم.
البته سادهتر از آنچارتد Naughty Dog است. هیچ نارنجکی، دور زدن غوغا، یا نولان نورث وجود ندارد که شما را دور بزند، اما این به Dude Raiding کمک میکند تا تبدیل به یک تقطیر Uncharted شود.
عکسبرداری علیرغم اینکه تنها یک دکمه بدون هدف است، فوقالعاده است، پلتفرمینگ فوقالعاده است و اغلب با تیراندازی ترکیب میشود تا به هر دو سختتر بیافزاید، و در مدت زمان بسیار کوتاه خود، دارای طیف وسیعی از قطعات است. ، عرصه هایی برای مبارزه و پازل هایی برای حل ماجراهای دریک که به آن ها معروف است.
اما هنوز به نظر می رسد که کارهای بیشتری می تواند با پایه هایی که Dude Raiding معرفی می کند انجام دهد. ما فقط مزه آنچه را که Astro Bot: Uncharted میتواند باشد، دریافت کردیم. یک بازی کامل میتواند پر از قطعات بزرگتر، بخشهای پلتفرم پیچیدهتر، پازلهای درگیرتر، مبارزات بزرگتر، و حتی تمرکز فوقالعاده بر روی شخصیتها و ضربات داستانی باشد، همه اینها بدون از دست دادن هیچیک از جذابیتهای Astro Bot که تا به حال آن را به همراه داشته است.
بخشهای خودرو با قابلیت لمس نحوه استفاده Astro Bot از کنترلکننده DualSense بسیار وحشی هستند.
Astro Bot زمانی را به یاد می آورد که Uncharted سرگرم کننده بود
Astro Bot احساس میکند که فقط سطح کارهایی را که میتوانست در ادای احترام به Uncharted انجام دهد، خراش میدهد، اما این تنها بخشی از دلیل علاقه من به دیدن یک بازسازی کامل Astro Bot از آن است. بازی Dude Raiding آنچارتد بدون بودجههای بزرگ و گامهای سهگانه است و بسیار سرگرمکننده است.
همانطور که قبلاً اشاره کردم، درخشش بینقص بازیهای پرستیژ برند سونی هرگز مرا جذب نکرده است. خواه کریستوفر قاضی باشد که مدام به بازی کریتوس در Future Game Show اشاره می کند، یا بحث هایی در مورد اینکه پیتر پارکر تا چه اندازه خوش اخلاق است، همیشه احساس می شود که نه تنها سونی بلکه به طور کلی بازی های پرهزینه را در بر می گیرد. .
Astro Bot اینطور نیست. جدیت بیهیچوجهی در آن وجود دارد که سعی نمیکند مکالمه را ضبط کند یا به یک نماد تبدیل شود، حتی اگر به هر حال احتمالاً به آن تبدیل شود. این شکوه و شکوه را از بین می برد و باعث می شود سونی به عنوان یک بازی ویدیویی شناخته شده باشد و از آن لذت می برد تا یک ویژگی رسانه ای.
برای من مهم نیست که چند پرتو ردیابی می شود، یا نولان نورث و تروی بیکر چند ساعت را در لباس موکاپ سپری کرده اند. با Astro Bot، همه دلایل بزرگی که من به شدت از سری Uncharted رد شدم، از بین رفتند. من میخواهم از ناتان دریک بودن لذت ببرم، یا یک ربات بامزه از او، که مزدوران را در جنگلی فوقالعاده ناامن از نظر ساختاری تیراندازی میکند، و Astro Bot این است که چگونه به آن میرسم.
Asobi قبلاً ثابت کرده است که مکانیزمها برای یک بازی Uncharted Astro Bot وجود دارد و نتیجه یکی از بهترین سطوح در یکی از بهترین بازیهای سال است. به Robo-Drake سفر خودش را بدهید، و من روز اول آنجا خواهم بود. چیزی که نمی توانم در مورد A Thief's End یا هیچ یک از بازی های قبل از آن بگویم.
وقتی صحبت از انحصاریهای پلی استیشن میشود، چشمانم میچرخند. اگرچه مطمئناً میتوانم ببینم که آنها چقدر بازیهای خوبی هستند که ارزش ستایش دارند، اما وقتی صحبت از بازیهایی مانند God of War، Spider-Man یا Uncharted به میان میآید، من برای سوار شدن به هیپ-موبایل به همان درجهای که بقیه به میان میآیند تلاش میکنم. . پرستیژ مرا از خود دور می کند و هیچ کس مانند سونی پرستیژ نمی کند.
هر چند Astro Bot متفاوت است. جشنی جدی از پلی استیشن، آن پسر کوچولو مرا در خود فرو برد و من را به سراسر کیهان کشاند، و من هر ثانیه آن را دوست داشتم. اما یک سطح مخصوصاً مرا به این فکر میاندازد که آیا Astro Bot میتواند چیزی باشد که من برای ورود به کنسولهای بزرگتر و دلپذیرتر آن نیاز دارم.
Dude Raiding برداشت Astro Bot از سری Uncharted است. در نزدیکی شروع، تفنگ روبو-ناتان دریک را برمی دارید و شروع به انفجار در جنگل ها و خرابه ها می کنید، به دنبال دوستان او و شاید گنجی در طول راه می گردید.
همانطور که دیگران قبلاً اشاره کرده اند، Astro Bot حال و هوای سری لگو را دارد. این اغلب به مواد منبع سنگین نیاز دارد و به آن لحنی سبک دل و بچه پسند می دهد که با گیم پلی کاملاً قاتل ساخته شده است.
با انجام تمام بازی اول Uncharted و تقریباً نیمی از بازی Among Thieves قبل از تسلیم شدن، اولین علامتی که Asobi با Dude Raiding برنده شد، این بود که چقدر سریع به تیراندازیهای مبنی بر کاور باز میگردم و بهطور نامطمئنی از طناب آویزان میشوم. من از اینکه چقدر Astro Bot به مطالب منبع خود وفادار بود شگفت زده شدم.
البته سادهتر از آنچارتد Naughty Dog است. هیچ نارنجکی، دور زدن غوغا، یا نولان نورث وجود ندارد که شما را دور بزند، اما این به Dude Raiding کمک میکند تا تبدیل به یک تقطیر Uncharted شود.
عکسبرداری علیرغم اینکه تنها یک دکمه بدون هدف است، فوقالعاده است، پلتفرمینگ فوقالعاده است و اغلب با تیراندازی ترکیب میشود تا به هر دو سختتر بیافزاید، و در مدت زمان بسیار کوتاه خود، دارای طیف وسیعی از قطعات است. ، عرصه هایی برای مبارزه و پازل هایی برای حل ماجراهای دریک که به آن ها معروف است.
اما هنوز به نظر می رسد که کارهای بیشتری می تواند با پایه هایی که Dude Raiding معرفی می کند انجام دهد. ما فقط مزه آنچه را که Astro Bot: Uncharted میتواند باشد، دریافت کردیم. یک بازی کامل میتواند پر از قطعات بزرگتر، بخشهای پلتفرم پیچیدهتر، پازلهای درگیرتر، مبارزات بزرگتر، و حتی تمرکز فوقالعاده بر روی شخصیتها و ضربات داستانی باشد، همه اینها بدون از دست دادن هیچیک از جذابیتهای Astro Bot که تا به حال آن را به همراه داشته است.
بخشهای خودرو با قابلیت لمس نحوه استفاده Astro Bot از کنترلکننده DualSense بسیار وحشی هستند.
Astro Bot زمانی را به یاد می آورد که Uncharted سرگرم کننده بود
Astro Bot احساس میکند که فقط سطح کارهایی را که میتوانست در ادای احترام به Uncharted انجام دهد، خراش میدهد، اما این تنها بخشی از دلیل علاقه من به دیدن یک بازسازی کامل Astro Bot از آن است. بازی Dude Raiding آنچارتد بدون بودجههای بزرگ و گامهای سهگانه است و بسیار سرگرمکننده است.
همانطور که قبلاً اشاره کردم، درخشش بینقص بازیهای پرستیژ برند سونی هرگز مرا جذب نکرده است. خواه کریستوفر قاضی باشد که مدام به بازی کریتوس در Future Game Show اشاره می کند، یا بحث هایی در مورد اینکه پیتر پارکر تا چه اندازه خوش اخلاق است، همیشه احساس می شود که نه تنها سونی بلکه به طور کلی بازی های پرهزینه را در بر می گیرد. .
Astro Bot اینطور نیست. جدیت بیهیچوجهی در آن وجود دارد که سعی نمیکند مکالمه را ضبط کند یا به یک نماد تبدیل شود، حتی اگر به هر حال احتمالاً به آن تبدیل شود. این شکوه و شکوه را از بین می برد و باعث می شود سونی به عنوان یک بازی ویدیویی شناخته شده باشد و از آن لذت می برد تا یک ویژگی رسانه ای.
برای من مهم نیست که چند پرتو ردیابی می شود، یا نولان نورث و تروی بیکر چند ساعت را در لباس موکاپ سپری کرده اند. با Astro Bot، همه دلایل بزرگی که من به شدت از سری Uncharted رد شدم، از بین رفتند. من میخواهم از ناتان دریک بودن لذت ببرم، یا یک ربات بامزه از او، که مزدوران را در جنگلی فوقالعاده ناامن از نظر ساختاری تیراندازی میکند، و Astro Bot این است که چگونه به آن میرسم.
Asobi قبلاً ثابت کرده است که مکانیزمها برای یک بازی Uncharted Astro Bot وجود دارد و نتیجه یکی از بهترین سطوح در یکی از بهترین بازیهای سال است. به Robo-Drake سفر خودش را بدهید، و من روز اول آنجا خواهم بود. چیزی که نمی توانم در مورد A Thief's End یا هیچ یک از بازی های قبل از آن بگویم.