ارز دیجیتال

گزارش CoinShares روند هشدار دهنده را نشان می دهد – در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید

منبع: Unsplash

علیرغم افزایش چشمگیر قیمت نقدی این ارز دیجیتال، جریان خروجی از صندوق های سرمایه گذاری تحت حمایت بیت کوین (BTC) در هفته گذشته به شدت افزایش یافت.

بر اساس گزارش جدید CoinShares، جریان خروجی از صندوق های بیت کوین در هفته به 112.8 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کمی بهبود روحیه سرمایه گذاران در مقایسه با هفته قبل است که 243.5 میلیون دلار وجوه تحت حمایت بیت کوین را ترک کردند.

جالب توجه است که خروج از صندوق‌های بیت‌کوین زمانی اتفاق افتاد که صندوق‌های بیت‌کوین کوتاه – وجوهی که با کاهش قیمت بیت‌کوین پول در می‌آورند – رکورد ورودی 35 میلیون دلاری در هفته را تجربه کردند.

در همین حال، وجوه تحت حمایت توکن بومی اتریوم اتریوم شاهد خروجی 12.7 میلیون دلاری در هفته گذشته بود که اندکی بدتر از 11 میلیون دلار خروجی هفته قبل بود.

در مجموع برای فضای دارایی های دیجیتال، خروجی خالص به 95 میلیون دلار رسید که با کمک ورودی به صندوق های بیت کوین کوتاه ذکر شده و وجوهی که توسط آلتکوین های دیگر از جمله لایت کوین (LTC)، سولانا (SOL)، Polygon (MATIC) و XRP.

گزارش CoinShares روند هشدار دهنده را نشان می دهد
منبع: CoinShares

این هفته ششمین هفته متوالی خروج از صندوق های بیت کوین به طور خاص و به طور گسترده تر از صندوق های ارز دیجیتال بود.

1679441692 398 گزارش CoinShares روند هشدار دهنده را نشان می دهد
منبع: CoinShares

CoinShares در توضیح جریان خروجی، که در تضاد شدید با احساسات صعودی در بازار کریپتو قرار داشت، پیشنهاد کرد که می‌تواند به دلیل نیاز به نقدینگی توسط بازیگران بزرگ بازار باشد.

بدیهی است که این احساسات نسبت به بقیه بازار کریپتو متضاد است، اما ممکن است تا حدی ناشی از نیاز به نقدینگی در طول این بحران بانکی باشد، وضعیت مشابهی در زمانی که وحشت COVID برای اولین بار در مارس 2020 رخ داد مشاهده شد. “، در این گزارش آمده است.

این موسسه اضافه کرد که جریان‌های ورودی به صندوق‌های دارای پشتوانه آلت‌کوین، اعتبار بیشتری به این تصور می‌دهد که خروج از دارایی‌های ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر ناشی از نیاز به نقدینگی است.

قیمت نقدی ویت کوین در هفته گذشته 27 درصد افزایش یافت و هفته را با قیمت 27973 دلار به پایان رساند.

1679441692 848 گزارش CoinShares روند هشدار دهنده را نشان می دهد
بیت کوین 30 روز دوام می آورد. منبع: CoinGecko

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا