شبکه های اجتماعی

راهنمای همه کاره برای هشتگ های اینستاگرام

با این راهنمای ساده برای هشتگ های اینستاگرام، راه خود را برای فالوورهای بیشتر هشتگ کنید!

چه به تازگی بازاریابی اینستاگرام را شروع کرده باشید، چه به دنبال تنظیم دقیق استراتژی خود با تحقیقات هشتگ برای بهینه سازی بازی هشتگ اینستاگرام خود هستید، این منبع به شما در هر مرحله از راه کمک می کند…

با #هشتگ مخاطبان خود را افزایش دهید

هشتگ های بهتری را کشف کنید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و در پست های خود مشارکت بیشتری داشته باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب

1. اصول #️⃣

هشتگ های اینستاگرام چیست؟

در اصل، هشتگ های اینستاگرام راهی برای دسته بندی پست ها به منظور کشف محتوای جدید و افزایش دسترسی است. اینستاگرام به گونه‌ای تنظیم شده است که با استفاده از علامت هش و به دنبال آن یک کلمه کلیدی، پیوندی به مجموعه‌ای از عکس‌ها، ویدیوها و استوری‌های برچسب‌گذاری شده با همان کلمه ایجاد می‌کند!

به عنوان مثال، اگر می خواهید پست های مرتبط با موضوع ” را پیدا کنیدمسافرت رفتنمی توانید هشتگ های اینستاگرام را با استفاده از آن کلمه کلیدی جستجو کنید و ببینید چند پست در برنامه دارای پست های حاوی آن هستند.

اگر هشتگ را انتخاب کنیم #عکاسی در سفر، اینستاگرام تمام پست های عمومی برنامه را با استفاده از آن هشتگ جمع آوری می کند و آنها را به «برترین» و «اخیرا» تقسیم می کند.

هشتگ های اینستاگرام

کجا می توانم از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنم؟

از هشتگ ها می توان استفاده کرد زیرنویس ها، نظرات، بایوس و استوری های اینستاگرام.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند هشتگ های اینستاگرام خود را به جای کپشن در اولین کامنت پست های خود قرار دهند تا این دو را از هم جدا کنند.

اسکرین شات روی ترک کرد هشتگ های اینستاگرام را نشان می دهد که در پایین صفحه نمایش داده می شوند عنوانو اسکرین شات روی درست آنها را در نظرات.

هشتگ های اینستاگرام
هشتگ های اینستاگرام

با توجه به استوری های اینستاگرام، وجود دارد 2 راه برای درج هشتگ:

یکی با تایپ کردن کلید # به دنبال کلمه کلیدی و دیگری استفاده از برچسب هشتگ موجود در منوی استیکر است. هنگام تایپ، پیشنهادات هشتگ مشابهی در زیر ظاهر می شوند.

هشتگ های اینستاگرام
هشتگ های اینستاگرام

از چند هشتگ می توانم در اینستاگرام استفاده کنم؟

اینستاگرام کاربران را محدود می کند 30 هشتگ در هر پست – این در زیرنویس‌ها و نظرات محاسبه می‌شود. اگر سعی کنید 20 در کپشن و 20 مورد دیگر در اولین نظر خود ارسال کنید، نظر ارسال نخواهد شد. در داستان ها، محدودیت هشتگ 10 در هر استوری است.

آیا می توانم از علائم نگارشی در هشتگ های اینستاگرام استفاده کنم؟

نه – علائم نگارشی پیوند را خراب می کند

آیا می توانم از اعداد در هشتگ های اینستاگرام استفاده کنم؟

آره!

آیا می توانم از ایموجی ها در هشتگ های اینستاگرام استفاده کنم؟

قطعا 😍

پست ساده، داستان + زمانبندی حلقه ✨

محتوای اجتماعی خود را بصری برنامه ریزی کنید. اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، فیسبوک، لینکدین + پینترست

هشتگ ها همه صنایع و موضوعات را در بر می گیرند و به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر برای انتخاب و رقابت وجود دارند. بنابراین چگونه می دانید از کدام هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید؟

اول از همه، شما باید کمی تحقیق کنید! با استفاده از خود برنامه می‌توانید اطلاعات زیادی را در اطراف هشتگ‌های محبوب در جایگاه خود جمع‌آوری کنید، زیرا اینستاگرام همیشه هنگام جستجو، هشتگ‌های «پیشنهادی» و «مرتبط» را ارائه می‌کند.

مخاطبان هدف شما از چه هشتگ های اینستاگرام استفاده می کنند؟

انواع افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید را پیدا کنید و ببینید که آنها اغلب از چه هشتگ های اینستاگرام استفاده می کنند! به علایق و سبک زندگی گسترده‌تر آن‌ها فکر کنید و هشتگ‌ها را پیرامون آن موضوعات تحقیق کنید.

(در این مورد در چگونه یک استراتژی بازاریابی برنده اینستاگرام ایجاد کنیم)

رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کنند؟

به یاد داشته باشید که مخاطب هدف آنها، مخاطبان هدف شما هستند. رقیبی را پیدا کنید که در بازاریابی اینستاگرام عالی است و به هشتگ هایی که آنها استفاده می کنند توجه داشته باشید!

از چه هشتگ هایی نباید استفاده کنید؟

مطمئن شوید که از هشتگ های اشتباه اینستاگرام برای برند و مخاطبان خود دوری می کنید! در حالی که هشتگ ها دسترسی شما را در اینستاگرام افزایش می دهند، استفاده از هشتگ هایی که به پست شما مرتبط نیستند، فایده ای ندارد.

الگوریتم اینستاگرام هوشمندتر می شود و افرادی را که به طور مداوم از هشتگ های اسپم یا نامربوط استفاده می کنند، شناسایی می کند.

سعی کنید از هشتگ‌های «رفع سریع» اینستاگرام که به طور خاص از مردم می‌خواهند شما را دنبال کنند، خودداری کنید، مانند #follow4follow و #like4like – ممکن است در کوتاه مدت کار کنند، اما بعید است که این دنبال کنندگان با محتوای شما درگیر شوند (یا حتی افراد واقعی باشند).

هشتگ های اینستاگرام
از هشتگ های تکراری و عمومی مانند این اجتناب کنید

هشتگ های خود را دنبال کنید

از هشتگ‌هایی که اینستاگرام استفاده می‌کنید یادداشت کنید و نرخ تعامل خود را در پست‌ها دنبال کنید تا بفهمید کدامیک بهتر کار می‌کنند!

با استفاده از ابزار تحلیلی مانند ما در Hopper HQ، می‌توانید عملکرد محتوا را بر اساس هر معیار، از جمله دسترسی، برداشت‌ها و تعامل، ردیابی کنید. با ردیابی و ثبت این داده ها، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه استراتژی هشتگ اینستاگرام خود را بهبود و بهینه می کنید.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام
با استفاده از Hopper HQ Analytics بینش اینستاگرام را در مورد عملکرد پست های خود به دست آورید

داده های پشت حساب های رسانه های اجتماعی خود را کاوش کنید 📊

بهترین زمان برای پست کردن را پیدا کنید، رشد فالوورهای خود را ردیابی کنید و درک کنید که چه محتوایی با تجزیه و تحلیل پست و حساب بهتر کار می کند.

هشتگ اینستاگرام برند خود را ایجاد کنید!

رویداد بزرگ، عرضه محصول یا چیز دیگری که ارزش یک هشتگ شخصی در راه است؟ هشتگ های اینستاگرام خود را بسازید و دیگران را تشویق کنید تا از آنها برای هدایت افراد جدید به پروفایل شما استفاده کنند! در بخش بعدی با جزئیات بیشتری به این موضوع خواهیم پرداخت.

برو تو طاقچه! راهنمای هشتگ های اینستاگرام ما را بر اساس صنعت بررسی کنید…

هشتگ های برتر عکاسی 📸
هشتگ های غذایی برتر 🍕
برترین هشتگ های سلامت و تناسب اندام 🏋️‍♀️
هشتگ های برتر مد 👗
هشتگ های برتر سفر ✈️

1674195916 351 راهنمای همه کاره برای هشتگ های اینستاگرام

3. نکات برتر هشتگ Hopper HQ ⭐

با اجرای هشتگ های مناسب در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود، می توانید صدها نفر دیگر را در جمعیت هدف خود جذب کنید و همچنین به طور کلی تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

شماره 1 هشتگ اینستاگرام در استوری

اینستاگرام به‌طور خودکار تمام استوری‌ها را با استفاده از یک هشتگ در یک «داستان هشتگ» جمع‌آوری می‌کند. بنابراین با گنجاندن هشتگ‌های مرتبط در استوری‌های خود، آن را به چشم‌های بسیار بیشتری نسبت به آنچه که بدون آن انجام می‌دادید، تبلیغ می‌کنید – این واقعاً بی‌معنا است!

هشتگ های اینستاگرام
از طریق بینش‌های استوری در برنامه، می‌توانید ببینید که چه تعداد از بینندگان شما از هشتگ استوری آمده‌اند!

شماره 2 هشتگ در بیو شما

در سال 2018، اینستاگرام امکان قرار دادن هشتگ در بیو پروفایل شما را فراهم کرد! با توجه به محدودیت مجاز بودن تنها یک لینک در بیو، این یک افزونه عالی برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم در مورد حساب شما بود.

از این نقطه در بیو خود برای برجسته کردن یک هشتگ کلیدی مرتبط با نام تجاری خود استفاده کنید – مردم با آن آشنا می شوند و امیدواریم خودشان شروع به استفاده از آن کنند! که ما را به سمت…

شماره 3 محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان شما می‌توانند بهترین بازاریابان شما باشند و هشتگ‌های اینستاگرام ساده‌ترین راه برای یافتن محتوای عالی تولید شده توسط کاربر هستند.

عکس‌هایی که دیگران از محصول، شرکت یا خدمات شما در اینستاگرام پست کرده‌اند، محتوای واقعاً ارزشمندی است.

بهترین راه برای تشویق و پیگیری محتوای اینستاگرام مشتریان، ایجاد هشتگ برند، مانند «#ImWearingRI» ریور آیلند است. می‌توانید این مورد را در بیو خود با یک فراخوان برای اقدام برای دنبال‌کنندگان برای «تگ کردن برای برجسته شدن» قرار دهید:

هشتگ های اینستاگرام
هشتگ های اینستاگرام

روندهای رسانه های اجتماعی امور جاری (#جام جهانی). (#بازگشت پنجشنبه) و اعیاد یادبود (#روز زمین) همگی حجم زیادی از ترافیک را به همراه دارند.

اگر بتوانید راه‌های مرتبط و مبتکرانه‌ای برای درگیر شدن با این هشتگ‌های حساس به زمان در اینستاگرام پیدا کنید، شانس خوبی برای افزایش چشمگیر دسترسی خود خواهید داشت. برای یک لیست کامل از روندهای آینده، بررسی کنید:

🗓 تقویم تعطیلات رسانه های اجتماعی 2020 🗓

شماره 5 هشتگ های اینستاگرام را دنبال کنید

به روز رسانی در سال 2018 به شما این امکان را داد که شروع به دنبال کردن هشتگ های اینستاگرام به همان روشی که اکانت های اینستاگرام را دنبال می کنید، کنید!

این یک ویژگی جدید عالی به دلایل مختلف بود:

اولا، می توانید کاربران را تشویق کنید که هشتگ های مارک خود را دنبال کنند تا از هر گونه به روز رسانی یا اطلاعیه ای مطلع شوند.

دوما، می توانید هشتگ های کلیدی اینستاگرام را در جایگاه خود دنبال کنید تا از روندهای جدید مطلع شوید.

و سوم، می توانید هشتگ های رقبا را دنبال کنید تا ببینید بازیکنان بزرگ در فضای شما در حال انجام چه کاری هستند!

با کلیک کردن روی دکمه آبی فالو در بالای هر مجموعه هشتگ، هر هشتگ را دنبال کنید. سپس پست‌هایی در فید شما ظاهر می‌شوند که حاوی آن هشتگ هستند، همانطور که در تصویر سمت راست نشان داده شده است.

هشتگ های اینستاگرام
هشتگ های اینستاگرام

شماره 6 هشتگ های خود را برنامه ریزی کنید

هشتگ های اینستاگرام بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما هستند، بنابراین نباید در محل عجله کرد! ناگفته نماند که تایپ تا 30 هشتگ در موبایل می تواند بسیار خسته کننده باشد.

با استفاده از Hopper HQ می‌توانید زیرنویس‌ها و اولین نظرات خود را از قبل با پست‌های خود برنامه‌ریزی کنید، بنابراین صرف نظر از جایی که ترجیح می‌دهید هشتگ‌های خود را در کجا نگه دارید، زمانی که عکس‌ها و ویدیوهای شما هستند به‌طور خودکار منتشر می‌شوند.

ما شخصاً توصیه می‌کنیم که هشتگ‌های اینستاگرام خود را بین کپشن و اولین کامنت خود تقسیم کنید و همیشه آن‌ها را بسیار مرتبط با چیزی که پست می‌کنید حفظ کنید.

با استفاده از ابزار هشتگ درون برنامه‌ای ما، می‌توانید قدرت هر هشتگ را کشف کنید و موارد جدیدی را برای اضافه کردن پیدا کنید!

yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

برنامه ریزی هشتگ های خود را از امروز با یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان Hopper HQ شروع کنید!

آیا نکات برتر هشتگ دیگری دارید؟

در نظرات به ما اطلاع دهید! ارسال مبارک 👋


Hopper HQ یک پلتفرم زمان‌بندی و مدیریت محتوا است که در زمان مدیران رسانه‌های اجتماعی و آژانس‌ها صرفه‌جویی می‌کند. آزمایشی 14 روزه خود را از امروز شروع کنید!

HOPPER HQ را رایگان امتحان کنیدپست بسیار ساده، داستان + زمانبندی حلقه

تمام کانال های اجتماعی خود را به صورت بصری برنامه ریزی کنید. اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، فیسبوک + لینکدین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا