شبکه های اجتماعی

زیمنس مجموعه دیجیتالی سازی خود را برای صنعت ماشین ابزار هند گسترش می دهد

زیمنس یک مجموعه گسترده برای صنعت ماشین ابزار اعلام کرده است. زیمنس از در دسترس بودن راه حل ها در هند به عنوان بخشی از این خبر خبر داد زیمنس Xcelerator، پلتفرم تجارت دیجیتال باز. این راه حل ها نیازهای شرکت ها را در زمینه هایی مانند ماشین سازی، فلزات ساخته شده، هوافضا، ساخت وسایل نقلیه، الکترونیک، نیرو، تولید انرژی و تجهیزات پزشکی برآورده می کند. زیمنس Xcelerator برای ماشین ابزار، شامل مجموعه منتخبی از سخت افزار، نرم افزار مجهز به اینترنت اشیا و همچنین یک بازار است.

بازار زیمنس Xcelerator دارای کاربردهایی مانند فناوری لبه صنعتی است از MyMachine محافظت کنید, MyWorkpiece و موارد دیگری را که ایمنی و کیفیت بی نظیر قطعه کار را امکان پذیر می کنند را تجزیه و تحلیل کنید. برنامه های مختلف MindSphere مانند Manage MyMachines و Analyze MyPerformance/OEE نیز در بازار موجود هستند که مدیریت هوشمند منابع را در سراسر فروشگاه ارائه می دهند. بازار راه‌حل‌های اضافی دارد که به بهینه‌سازی جریان کار فرآیند در فروشگاه، مدیریت کارآمد ابزارها و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

برخی از این برنامه ها حتی برای ماشین های CNC که مجهز به SINUMERIK نیستند، اتصال گسترده تری را ارائه می دهند. این بدان معنی است که هیچ چیز مانع از اتصال ماشین آلات در سطح فروشگاه نمی شود. با این پیشنهادات، سازندگان ماشین و کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که می توانند یک ماشین یا جزء را سریعتر، بهتر و کارآمدتر بسازند و در عین حال بهره وری را افزایش دهند.

آخیم پلتزمدیر عامل کنترل حرکت، صنایع دیجیتال، زیمنس AG، گفت: “صنعت ماشین ابزار در هند می تواند از پتانسیل عظیم داده های تولید برای طراحی، تحقق و بهینه سازی عملیات برای دستیابی به مقیاس و سودآوری استفاده کند. مجموعه ما برای صنعت ماشین ابزار، عملکرد انعطاف پذیر و پایدار را هم در ساخت ماشین آلات و هم در کاربرد آنها ممکن می سازد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا