بازی

مکان نئومونا Archie – Destiny 2: Into The Light

امروز آخرین هفته ای است که می توانید Archie را قبلا پیدا کنید سرنوشت 2 گسترش شکل نهایی. اگر Archie را در هر نقطه‌ای قبل از Final Shape پیدا کنید، یک شیدر انحصاری، ده جایزه شجاعت و یک کارت لور منحصر به فرد را باز خواهید کرد. زیاد نیست، اما تکمیل این تلاش حداکثر چند دقیقه طول می کشد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

راه حل های پازل Destiny 2: All Zero Hour Floor

با این راهنمای کوتاه بیاموزید که کدام پازل طبقه صفر در حال حاضر فعال است.

این هفته، آرچی راهی نئومونا شده است تا یاد بگیرد که Cloud Striders چگونه از هاوربرد استفاده می کند، یا حداقل این چیزی است که Ada-1 استنباط می کند. شما باید او را در چهار مکان قابل توجه نئومونا پیدا کنید. آرچی را به خانه برگردانید، جوایز خود را دریافت کنید و قبل از انتشار The Final Shape، آخرین حیوان خانگی را به ربات همراه مورد علاقه همه هدیه دهید.

نقشه Neomuna در حال حاضر اشکال دارد و نمادهای بازیکن را در مناطق جانبی نشان نمی دهد – Retreat Maya، Veil Containment، و غیره. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به هر مکان دسترسی داشته باشید تا این راهنما را تا حد ممکن آسان کنیم.


آرچی در نئومونا کجاست؟

Destiny 2 Archie Neomuna Quest شروع شد


Ada-1 ممکن است بدترین سگ نشینی باشد که برج تا به حال دیده است. آرچی این هفته دوباره ناپدید شد و مکان معمولی خود را برای خیابان‌های نورانی نئومونا ترک کرد. یک بار دیگر، این وظیفه شماست که او را پیدا کنید. خبر خوب این است که آرچی در این هفته در هیچ جای مبهمی پنهان نشده است. Archie را در مکان های زیر پیدا خواهید کرد:

  1. در خانه اکشن فیگور درست در کنار آسانسور Strider’s Gate.
  2. در ورودی حجاب، واقع در مجتمع ایرکالا.
  3. در پایان عقب نشینی مایا.
  4. در کنار یک ماشین پنجه در انتهای بخش گمشده Thrilladrome.

موقعیت پست Nimbus

پست Nimbus همان مکانی است که تمام اکشن فیگورهای Neomuna شما در آن ذخیره می شود. سریع به دروازه استرایدر سفر کنید و از بالابر گرانشی به پایین بپرید. برای یافتن اثر پنجه آرچی وارد ساختمان سمت راست خود شوید.


مکان حجاب

فعالیت مهار حجاب است
نه
جایی که آرچی در آن قرار دارد. شما باید از فضای گشت Neomuna به Veil برسید.

آرچی تصمیم گرفت از حجاب بازدید کند که در مجتمع Irkalla در گوشه جنوب غربی نقشه قرار دارد. شما نمی توانید به سرعت به اینجا سفر کنید، بنابراین باید کاملاً سفر کنید.

به سمت لبه غربی Concourse Zephyr بروید برای شروع. مسیر را دنبال کنید تا به ترمینال Esi برسید، سپس وقتی از پله‌ها بالا می‌روید، بلافاصله به سمت چپ بروید. به دویدن در مسیر ادامه دهید، از دیوار کوتاه به بالا بپرید، سپس به دویدن در مجتمع آپارتمانی ادامه دهید. از پشت بام‌های اطراف بپرید و باید به پورتال مجتمع Irkalla برسید که شما را به Veil Containment هدایت می‌کند.


وقتی به ورودی Veil Containment برسید، توسط یک Tormentor و یک ارتش کوچک از Cabal در کمین خواهید بود، چیزی که یک ساخت خوب نمی تواند از عهده آن برآید. استفاده از تفنگ تک تیرانداز یا پیشرو برای کشتن شکنجه گر را در نظر بگیرید. دشمنان را پاک کنید، سپس با اثر پنجه ها در خارج از ساختمان تعامل کنید.

مربوط

Destiny 2: A Complete Guide To Strand

با این راهنمای جامع، نحوه باز کردن قفل Strand، کسب مدیتیشن Strand و تسلط بر جدیدترین زیر کلاس Destiny 2 را بیاموزید.

جایی که نگهبانان بر استرند تسلط یافتند

اگر آن صحنه مونتاژ جذاب Strand را در کمپین Lightfall به خاطر دارید، باید به اینجا بروید. راه خود را به عقب نشینی مایا، واقع در شرق بندر لیمینگ برسانید. شما می خواهید مسیر را تا انتها دنبال کنید، در حالی که از روی صخره های پوشیده از الماس و سازه های نئومونا عبور می کنید، از میان گروه های کوچک Vex عبور کنید. این همان مسیر حمله Hypernet Current است.


پس از رسیدن به انتهای Maya’s Retreat، باید این کار را انجام دهید شکست دادن یک کلوسوس و ارتش کوچک آنها از متحدان کابال برای کشف مکان آرچی. یک سلاح سنگین و یک سوپر باید کار کوتاهی از آنها بسازد. برای ادامه تلاش، با اثر پنجه در نزدیکی خوشه کوچک فلور تعامل کنید.

مکان جایزه آرچی


هیچ مکانی بهتر از بازی اختصاصی Neomuna برای کسب جوایز وجود ندارد. Archie را در انتهای Thrilladrome Lost Sector، واقع در بندر لیمینگ پیدا خواهید کرد. درست قبل از ورود به پورتالی که شما را به سمت رئیس می برد، به راست بپیچید و به سمت ماشین های پنجه بروید. آرچی را خواهید دید که درست در کنار یکی از ماشین ها ایستاده است. یک حیوان خانگی شایسته به او بدهید، سپس به Ada-1 در برج برگردید تا تلاش را تمام کنید.

بعد

Destiny 2: A Complete Guide To Pantheon

در دستکش تهاجمی Destiny 2، سلاح‌های هجومی عجیب و غریب، تجهیزات ماهر و موارد دیگر را به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا