دیجیتال مارکتینگ

8 ایده هدیه تعطیلات برای افزایش درآمد

تعطیلات نزدیک است، بنابراین شرکت ها در همه جا آماده می شوند تا معاملات و هدایای سرگرم کننده تعطیلات را اجرا کنند. اگر برای هدایای تعطیلات خود به ایده های تازه نیاز دارید، خوش شانس هستید. من 8 هدایای تعطیلات را برای ایجاد شادی در مشتریان شما و به طور همزمان افزایش درآمد جمع آوری کرده ام.

8 ایده هدیه تعطیلات برای افزایش فروش و خوشحال کردن مشتریان

  1. هدایای تبلیغاتی یک روزه
  2. هدایا را در وب سایت خود میزبانی کنید
  3. خرید-1-دریافت-1 رایگان
  4. کارت هدیه رایگان با خرید
  5. مسابقات رسانه های اجتماعی
  6. معرفی یک دوست
  7. فرصتی برای استراحت ارائه دهید
  8. مسابقه عکس برگزار کنید

اکنون دانلود کنید: الگوهای برنامه ریزی بازاریابی محتوای رایگان

8 ایده هدیه تعطیلات برای افزایش فروش و خوشحال کردن مشتریان

در اینجا چند ایده هدایایی وجود دارد که کسب و کار شما باید در این فصل تعطیلات امتحان کند.

1. هدایای تبلیغاتی یک روزه

در طول فصل تعطیلات، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری برای رزرو پرواز و هتل برای سفر تعطیلات و خرید هدایایی برای عزیزان خود هزینه می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، زمان بسیار خوبی برای اجرای تبلیغات روزانه است زیرا این فرصت را به خریداران می دهد که در هزینه خود صرفه جویی کنند و ترافیک و فروش را برای کسب و کار شما افزایش دهند. تبلیغات مداوم همچنین می تواند به پاک کردن موجودی در آماده سازی برای سال جدید کمک کند.

تبلیغات می تواند شامل تخفیف، خرید-1-دریافت-1 معاملات رایگان، خرید بدون پول، یا هدیه رایگان با خرید باشد.

نکته حرفه ای: برای جالب نگه داشتن موارد، هر روز تبلیغات متفاوتی را اجرا کنید و آن را با موضوع تعطیلات تنظیم کنید. به عنوان مثال، تبلیغات «12 تخفیف کریسمس» می‌تواند شامل تخفیف‌های درصد تخفیف در یک روز و هدایای رایگان در روز بعد باشد.

2. هدایای رسانه های اجتماعی

راه های زیادی برای برگزاری یک هدیه در رسانه های اجتماعی وجود دارد. می توانید به مشتریان خود بگویید که دسته های رسانه های اجتماعی شما را دنبال کنند تا در قرعه کشی شرکت کنند تا برنده یک جایزه یا تخفیف رایگان در یک سرویس شوند. همچنین می‌توانید با راه‌اندازی هشتگی که فالوورهایتان می‌توانند از آن برای شانس برنده شدن استفاده کنند، برند خود را ترند کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از فالوورهای خود در TikTok بخواهید که آهنگ‌های تعطیلات مورد علاقه خود را با هشتگ خود در توضیحات ویدیو بخوانند.

نکته حرفه ای: هدایای رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما باید این تبلیغات را نیز با تبلیغ مسابقه در وب سایت خود تکمیل کنید. با خواندن ادامه مطلب متوجه خواهید شد که چرا.

3. هدایا را در وب سایت خود میزبانی کنید

در حالی که هدایای رسانه های اجتماعی این روزها بسیار محبوب هستند، هنوز هم معایبی دارند. تنها چند روز پس از آپلود، محتوای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در دریای بی‌پایانی از پست‌ها گم شود و یافتن آن‌ها برای مشتریان شما دشوار باشد. شما می توانید با ارسال هدایا در وب سایت خود از این مشکل جلوگیری کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که هدیه خود را در بالای فید وب سایت خود سنجاق کنید، بدون اینکه ترسی از گم شدن آن در میان ریزه کاری ها داشته باشید.

نکته حرفه ای: شما همچنان باید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ هدیه وب سایت خود استفاده کنید. ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند و می توانید بازدیدکنندگان و رفتار آنها را در سایت خود ردیابی کنید.

4. Buy-1-Get-1 Free

چه کسی دوست ندارد دو کالا را به قیمت یکی دریافت کند؟ اغلب، تبلیغات رایگان buy-1-get-1 به معنای دریافت دو مورد از یک کالا و فقط پرداخت یک مورد است. با این حال، لازم نیست که چنین باشد. به عنوان مثال، اگر مشتری شما یک عروسک برای تعطیلات بخرد، آن عروسک می تواند با یک لباس رایگان نیز همراه باشد.

اطمینان حاصل کنید که موارد موجود در این تبلیغات مکمل یکدیگر هستند، بنابراین می توانید مطمئن شوید که مشتری شما از معامله راضی است. به عنوان مثال، یک کاپ کیک رایگان می تواند به خوبی با خرید قهوه یا چای همراه شود.

نکته حرفه ای: گرافیک های منحصر به فردی را طراحی کنید تا هدایای خود را تبلیغ کنید و دقیقاً آنچه را که می توانند از معامله انتظار داشته باشند به مشتریان خود نشان دهید. در مثال زیر، استارباکس به انواع نوشیدنی‌هایی اشاره می‌کند که مشتریان می‌توانند از فروش زنجیره‌ای BOGO دریافت کنند و متن موجود در تصویر قوانین تبلیغات را زیر سوال می‌برد.

هدیه تعطیلات خرید-1-دریافت-1 در استارباکسمنبع تصویر: Foodgressing

5. کارت هدیه رایگان با خرید

کارت‌های هدیه هدایای بسیار خوبی را به همراه دارند، زیرا به مشتریان انگیزه بازگشت و استفاده از کارت برای خریدهای بعدی را می‌دهند. می توانید کارت های هدیه را به مشتریانی که:

  • یک کار خاص را کامل کنید (به عنوان مثال، یک بررسی درخشان Yelp را بگذارید یا رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید)
  • در یک مسابقه تبلیغاتی برنده شوید
  • اقلام خاص را در یک بازه زمانی مشخص خریداری کنید

فقط مطمئن شوید که قوانین دریافت کارت هدیه و نحوه استفاده از کارت مشخص است.

نکته حرفه ای: انگیزه افراد بیشتر با کارت های هدیه ای است که برای محصولات مورد نظر یا محبوب طراحی شده اند.

6. Refer-A-Friend

تحقیقات نشان می دهد که 93 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های دوستان و خانواده اعتماد دارند، بنابراین تبلیغات دهان به دهان در بازاریابی فوق العاده ارزشمند است. یکی از راه‌های استفاده از دهان به دهان به نفع شرکت، اجرای یک تبلیغ برای معرفی دوست است.

به عنوان مثال، Ipsy یک سرویس اشتراک آرایش است که به مشترکینی که دوستان خود را به این سرویس معرفی می کنند امتیاز می دهد. سپس می توان از این امتیازها برای محصولات رایگان و معاملات ویژه استفاده کرد. دوستان فقط باید ثبت نام کنند. با هر ثبت نام، مشترکین 600 امتیاز دریافت می کنند.

نکته حرفه ای: برای پیگیری ارجاع‌ها، یک پیوند ارجاعی خاص را ارسال کنید که مشتریان شما می‌توانند برای دوستان خود ارسال کنند و به آنها محدودیت زمانی بدهید. به عنوان مثال، مشترکین Ipsy تنها در صورتی 600 امتیاز دریافت می کنند که دوستانشان با استفاده از لینک ارجاع در 24 ساعت ثبت نام کنند.

اسکرین شات از سیستم نقطه ایپسیمنبع تصویر

7. فرصتی برای استراحت ارائه دهید

بر اساس مطالعه‌ای که توسط شرکت سلامت از راه دور Sesame Care انجام شد، 56 درصد از آمریکایی‌ها فصل تعطیلات را بسیار استرس‌زا می‌دانند – تا جایی که ترجیح می‌دهند تعطیلات را به طور کلی لغو کنند.

اگرچه ممکن است قدرت حذف کریسمس را از تقویم نداشته باشید، می توانید یک کارت هدیه اسپا یا ماساژ را به عنوان هدیه عالی ارائه دهید. می‌توانید کارت هدیه را به‌عنوان تشکر از هزینه‌کردن مبلغ مشخصی در مؤسسه خود ارائه دهید یا آن را به عنوان جایزه برای یک مسابقه تقدیم کنید.

نکته حرفه ای: با یک اسپا یا ماساژ درمانی محلی همکاری کنید تا آنها بتوانند به تبلیغ هدیه شما در پلتفرم های خود نیز کمک کنند.

8. مسابقه عکس برگزار کنید

همانطور که مردم تزئینات تعطیلات را می‌سازند، با خانواده و دوستانشان می‌آیند و هدایایی را باز می‌کنند – عکس‌های زیادی گرفته می‌شود و در رسانه‌های اجتماعی آپلود می‌شود. بنابراین، زمان مناسبی برای برگزاری یک مسابقه عکس است. از فالوورهای خود بخواهید عکس های تعطیلات مورد علاقه خود را پست کنند و شرکت را تگ کنند تا در قرعه کشی برای برنده شدن در یک جایزه شرکت کنند. اگر آنها بتوانند محصول شرکت شما را در عکس بگنجانند، حتی بهتر عمل می کند.

نکته حرفه ای: این ایده همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر زیادی تولید می‌کند که می‌تواند برای مواد بازاریابی مانند گرافیک رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌های بازرگانی استفاده شود.

این فصلی است که می‌توانید با اهدای جوایز و معاملات سرگرم‌کننده به مشتریان خود آن را جبران کنید. اکنون چند ایده دارید که می توانید برای هدیه تعطیلات بعدی خود امتحان کنید.

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا