بازی

هر آنچه باید در مورد Final Fantasy XIV بدانید

  • قلمرو دوباره متولد شد

    اینجا جایی است که همه چیزهایی را که باید در مورد بازی پایه و هر راهنمائی که شامل عناصر در حال انجام است، مانند راهنمای کلی شغل، مکانیک بازی و موارد دیگر بدانید، پیدا خواهید کرد.

    • نکات مبتدی

      Final Fantasy 14 A Realm Reborn نوار آثار هنری کلیدی از سه کشور اصلی

      یکی از چیزهای عالی در مورد FF14 این است که بهبود کیفیت زندگی و ویژگی های اضافی همیشه برای بهتر شدن بازی به طور کلی اضافه می شود. در اینجا راهنماهایی در مورد اساسی ترین ویژگی ها پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا ماجراجویی جدید خود را به عنوان Warrior of Light شروع کنید.

    • مشاغل و کلاس ها

      نوار هنری کلیدی Final Fantasy 14 A Realm Reborn 3

      برخلاف بسیاری از MMO های دیگر، در FF14 به یک شغل/کلاس محدود نمی شوید و می توانید هر زمان که دوست داشتید، نقش خود را تغییر دهید. در اینجا راهنماهای شغلی عمومی تر و همچنین راهنماهای کار عمیق تری را خواهید یافت.

    • کاردستی و گردآوری

      نوار هنری کلیدی Final Fantasy 14 A Realm Reborn 4

      همیشه به تاب دادن شمشیر یا طلسم نیست، می‌توانید کمی استراحت کنید و کاردستی یا جمع‌آوری هم انجام دهید. در اینجا راهنمای کلی برای رشته های دست و زمین، و همچنین راهنماهای عمیق تر برای هر کلاس را خواهید یافت.

      • شاگردان راهنمای دست/سرزمین

    • شخصی سازی شخصیت و گیم پلی

      نوار آثار هنری کلیدی Final Fantasy 14 A Realm Reborn

      اگر زمانی می خواهید ظاهر Warrior of Light خود را تغییر دهید تا آنها را منحصر به فردتر کنید، و در نهایت آنها را بیشتر “شما” کنید، در اینجا چند روش برای تغییر ظاهر شخصیت، HUD خود و موارد دیگر آورده شده است.

    • شرکت ها و مسکن رایگان

      Final Fantasy 14 A Realm Reborn اثر هنری کلیدی یک قلمرو بیدار شد

      شرکت های رایگان را می توان به عنوان “اصناف” در نظر گرفت، جایی که شما و بازیکنان یا دوستان همفکر خود می توانید با هم چت کنید و ماجراجویی را برنامه ریزی کنید. در وصله 2.1، مسکن اضافه شد، به FC ها اجازه می دهد جایی برای تماس با خانه، در حالی که خانه های شخصی و آپارتمان ها بعدا اضافه شدند. شما می توانید هر آنچه را که باید در مورد FC و مسکن بدانید در اینجا پیدا کنید.

    • کوه ها و همراهان

      Final Fantasy 14 A Realm Reborn شخصیت اصلی اثر هنری و chocobo

      به زودی از دویدن در سراسر Eorzea با پای پیاده خسته خواهید شد، اما نگران نباشید، کوه Chocobo دوستانه شما در نهایت آماده خواهد شد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد باز کردن قفل مانت ها و همراهان Chocobo بدانید.

    • بشقاب طلا

      نعلبکی طلایی نواری از آثار هنری کلیدی Final Fantasy 14 A Realm Reborn

      نعلبکی طلا بهشت ​​عاشقان مینی بازی است. نعلبکی طلا که در ابتدا در Patch 2.51 اضافه شد، از آن زمان تاکنون شاهد بهبودها و اضافات متعددی بوده است و راه‌های متعددی را برای شما به رخ می‌کشد تا زمانی که مشغول نجات دنیا نیستید، وقت خود را صرف کنید. اینجا جایی است که می توانید راهنماهایی در مورد مینی گیم های مختلف موجود در اینجا پیدا کنید.

    • سیاه چال‌ها، آزمایش‌ها، حملات، و موارد دیگر (ARR)

      نوار اثر هنری کلیدی فاینال فانتزی 14 A Realm Reborn Leviathan

      هنگامی که آماده شرکت در مهمانی و پرداختن به محتوا با دوستان WoL هستید، به سرعت متوجه خواهید شد که با انواع مختلفی از وظایف با طیف وسیعی از رئیس‌ها، مکانیک‌ها برای یادگیری، و البته پاداش‌های بسیار عالی برای امتیاز دادن سر و کار دارید. در اینجا راهنمای همه وظایف مربوط به محتوای اصلی A Realm Reborn را خواهید یافت.

    • دستورالعمل ها و بازشدنی ها (ARR)

      نوار اثر هنری کلیدی Final Fantasy 14 A Realm Reborn 2

      FF14 خیلی بیشتر از وظایف، سطح بندی و مینی گیم هاست. برای راهنمایی در مورد فعالیت های اضافی مانند شکار، سنگ زنی برای سلاح های زودیاک، یا اگر به دنبال روش خاصی هستید، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.

    • PvP

      کلاژ شغلی Final Fantasy 14 از کلاس ها و شخصیت های مختلف

      در اینجا همه چیزهایی را که در Final Fantasy 14 باید در مورد PvP بدانید، پیدا خواهید کرد، از جمله راهنماهای شغلی خاصی که به شما می آموزد در کمترین زمان یک حرفه ای شوید.

  • به سوی آسمان

    FF14 اژدها

    به سوی آسمان، اولین بسط Final Fantasy 14 است که در سال 2015 راه اندازی شد و بر جنگ Dragonsong که بین Ishgard و Dragonkin بیداد می کند تمرکز دارد. Heavensward علاوه بر افزودن تعداد زیادی محتوا و مناطق، سقف سطح را به 60 افزایش می‌دهد، پایه‌های پرواز، مسابقه Au Ra و سه کلاس جدید – شوالیه تاریکی، اخترشناس، و ماشین‌کار را معرفی می‌کند.

    • اکتشاف (HW)

      نوار اثر هنری کلیدی Final Fantasy 14 Estinien

      هیجان مانت‌های پرواز هزینه‌ای داشت – جریان‌های اتر. در اطراف نقشه های Heavensward، آنها باید قبل از پرواز در هر منطقه جمع آوری شوند. خوشبختانه، تعداد جریان‌های اتر برای توسعه‌های قدیمی‌تر اخیراً کاهش یافته است. می‌توانید همه چیزهایی را که برای ردیابی همه آنها نیاز دارید، در اینجا پیدا کنید.

    • سیاه چال ها، محاکمه ها، حملات، و بیشتر (HW)

      Final Fantasy 14 A Realm Reborn اثر هنری کلیدی نوار بیسمارک

      برای سیاه چال های جدید، حملات، آزمایش ها و موارد دیگر آماده شوید! می‌توانید در اینجا اطلاعاتی درباره برخی از وظایف سخت‌تر پیدا کنید، بنابراین می‌توانید بدون کور شدن کامل با ماجراجویان دیگر گروه شوید.

    • دستورالعمل ها و بازشدنی ها (HW)

      Final Fantasy 14 A Realm Reborn اثر هنری کلیدی چرخ دنده های تغییر است

      یک توسعه جدید به معنای شکارهای جدید، تحویل سفارشی و سلاح‌های جدید باقی مانده است – سلاح‌های Anima! شما می توانید هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید در اینجا پیدا کنید.

  • خون طوفانی

    جنگجوی سبک لایز استورم بلاد

    خون طوفانی، دومین الحاقیه Final Fantasy 14 است که در سال 2017 راه اندازی شد و بازیکنان را دید که به مناطق جدیدی در خاور دور سفر می کردند تا به آزادسازی سرزمین های تسخیر شده توسط امپراتوری Garlean کمک کنند. بار دیگر، به بازیکنان مجموعه‌ای از حوزه‌ها، محتوا و چالش‌های جدید داده شد، اما مهم‌تر از همه، این گسترش سطح سقف را به 70 افزایش می‌دهد، مشاغل Red Mage و Samurai را اضافه می‌کند و همچنین مکانیک غواصی و شنا را معرفی می‌کند.

    • اکتشاف (SB)

      اثر هنری کلیدی Final Fantasy 14 stormblood

      درست حدس زدید – مناطق جدید به معنای جریان‌های اتر جدید برای جمع‌آوری هستند، اما نگران نباشید، ما راهنماهایی برای یافتن همه آنها در اینجا داریم. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به FATE های ویژه را در اینجا بیابید.

    • سیاه چال ها، محاکمه ها، حملات، و بیشتر (SB)

      اثر هنری کلیدی فاینال فانتزی 14 لاکشمی

      اگر آماده هستید و منتظر یک چالش جدید هستید، Stormblood چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در اینجا راه‌حل‌هایی برای وظایف مختلف و حتی برخی ماموریت‌ها پیدا خواهید کرد.

    • روش‌ها و موارد بازگشایی (SB)

      نوار اثر هنری کلیدی فاینال فانتزی 14 ماژ قرمز

      شکارهای جدید، ماموریت‌های جدید قبیله هیولا، مکانیک‌های جدید و چیزهای اضافی زیادی برای باز کردن وجود دارد. شما می توانید راهنمای این موارد را در اینجا پیدا کنید.

  • سایه آوران

    تریلر Endwalker بازی Final Fantasy 14 از جایی که Shadowbringers متوقف شد، ادامه دارد

    را سایه آوران توسعه در سال 2019 راه اندازی شد و فیلمنامه را با تبدیل کردن Warrior of Light به جنگجوی تاریکی در دنیای کاملاً جدید تغییر داد. این سطح سقف را به 80 افزایش می دهد، مشاغل Gunbreaker و Dancer و دو مسابقه جدید، Hrothgar (فقط مرد) و Viera (فقط زن) را اضافه می کند. همچنین سیستم Trust را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در کنار NPC‌های معروف، New Game+ و World Visit با محتوا مقابله کنند.

    • اکتشاف (ShB)

      فیلم فاینال فانتزی 14 مرگ تا سپیده دم اثر هنری کلیدی

      نقشه های جدید؟ جریان های جدید اتر! می‌توانید راهنماهایی در مورد مکان یافتن همه آنها و همچنین اطلاعات مربوط به FATEهای ویژه را در اینجا بیابید.

    • سیاه چال ها، محاکمه ها، حملات، و بیشتر (ShB)

      فاینال فانتزی 14 نذر اثر هنری کلیدی فضیلت

      اگر در مورد سیاه چال‌ها، آزمایش‌ها یا حمله‌های خاصی به کمک نیاز دارید، ما در اینجا راهنمای آنها را داریم. ما همچنین در اینجا مراحل جستجو و وظایف خاص را نیز پوشش می دهیم.

      • Quest And Duty Walkthroughs (ShB)

  • اندواکر

    Endwalker Warrior of Light

    اندواکر در دسامبر 2021 راه اندازی شد و پرده ای را بر روی قوس Hydaelyn و Zodiark که در ده سال گذشته باز شده است، کشید. مانند هر توسعه قبلی، Endwalker مجموعه ای از محتوای جدید را اضافه می کند، همچنین سقف سطح را به 90 افزایش می دهد، مشاغل Sage و Reaper را اضافه می کند و Viera مرد را معرفی می کند.

    • اکتشاف (EW)

      نوار آثار هنری کلیدی FF14 radz-at-han

      گسترش جدید به معنای بسیاری از مناطق جدید برای کشف است. البته، شما می خواهید در اسرع وقت قفل پرواز را باز کنید، بنابراین در اینجا راهنماهایی وجود دارد که در مورد کجا می توان همه جریان های اتر را پیدا کرد. ما همچنین راهنماهایی در مورد سیاهههای مربوط به گشت و گذار و FATEهای ویژه داریم.

      • سیاهههای گشت و گذار و سرنوشت (EW)

    • مشاغل جدید

      FF14 alphinaud و نوار آثار هنری کلید درو

      Endwalker دو شغل جدید به بازی اضافه کرد – Reaper و Sage. در اینجا نحوه باز کردن قفل آنها و هر آنچه که باید در مورد یادگیری هر نقش بدانید آورده شده است. همچنین در اینجا اطلاعاتی در مورد جستجوهای نقش شغلی Endwalker پیدا خواهید کرد.

    • سیاه چال ها، محاکمه ها، حملات، و بیشتر (EW)

      نوار اثر هنری کلید انیما FF14

      اینجا جایی است که می‌توانید راه‌حل‌هایی را برای همه سیاه‌چال‌ها، آزمایش‌ها و حملات Endwalker پیدا کنید. اگر به دانستن مکانیک، نحوه باز کردن قفل وظایف خاص، یا اینکه کدام غارت را می‌توانید از کجا ببرید، نیاز دارید، ما همه چیز را در اینجا پوشش داده‌ایم.

      • Quest And Duty Walkthroughs (EW)

    • دستورالعمل‌ها و قفل‌گشایی‌ها (EW)

      نوار آثار هنری پناهگاه جزیره FF14

      Endwalker هانت های جدید، تحویل سفارشی، آیتم ها و موارد دیگر را اضافه می کند. اینجا جایی است که راهنماهایی در مورد موارد خاص مانند زره مصنوع، نقشه های گنج و غیره پیدا خواهید کرد.

  • توضیح دهندگان لور

    nophica، مادر مادر، یکی از دوازده خدای در ایمان eorzean

  • نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا