شبکه های اجتماعی

Elista 250 کرور روپیه در یک کارخانه تولیدی جدید در آندرا پرادش سرمایه گذاری می کند.

شرکت فناوری داخلی الیستا اعلام کرده است که 250 کرور روپیه برای راه اندازی یک کارخانه تولیدی جدید در کاداپا سرمایه گذاری خواهد کرد. آندرا پرادش. این شرکت ادعا می کند که “این کارخانه پیشرفته در 1,32,300 فوت مربع گسترده خواهد شد و ظرفیت تولید 10,00,000 تلویزیون و 10,00,000 مانیتور LED در سال خواهد داشت.” از طریق این تسهیلات جدید، Elista در حال برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال برای 500 نفر است.

اهمیت گیاه جدید
Elista ادعا می کند که این تسهیلات جدید بر اساس تعهد شرکت به هندوستانn بازار و همسو با دولت «ساخت هند» و «آتمانیربهار بهاراتابتکارات همچنین انتظار می‌رود که این کارخانه تولید و مهندسی محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه محلی را تقویت کند و در عین حال خواسته‌های بازار جهانی را نیز برآورده کند. این شرکت ادعا می کند که اکثر نمونه کارها آن همچنان در هند ساخته شده است. با این تسهیلات جدید، Elista در حال برنامه ریزی برای تولید بخشی از نمونه کارها در داخل است.

مدیر عامل Elista و شرکت مادر آن TeknoDome، ساکت گاوراو، گفت: “با این مرکز تولیدی، Elista بر تعهد خود به ساخت در هند برای جهان تاکید می کند. ما از حمایت دولت آندرا پرادش از ما خرسندیم. سیاست های مساعد دولت، همراه با زیرساخت قوی و اکوسیستم مترقی، آن را به یک مرکز تولید ایده آل برای کالاهای الکترونیکی مصرفی تبدیل کرده است. از طریق این توسعه، ما نه تنها ظرفیت تولید خود را افزایش می‌دهیم، بلکه به دنبال ارائه محصولات بهتر و پیشرفته‌تر به مشتریان خود در هند و خارج هستیم.

همچنین بخوانید

ممنوعیت هواوی تأثیر قابل توجهی بر وزارت شبکه تلفن همراه آلمان خواهد داشت
توییتر به زودی همه کدهایی را که برای توصیه توییت‌های ایلان ماسک استفاده می‌شود، منبع باز می‌کند

سرمایه گذاری چگونه انجام خواهد شد
سرمایه گذاری در تاسیسات تولیدی در طول پنج سال تقسیم خواهد شد. در مرحله اول، Elista 50 کرور روپیه سرمایه گذاری خواهد کرد و کارخانه تا سه ماهه اول سال 2024 به بهره برداری خواهد رسید. در مرحله اول، تنها تلویزیون و مانیتورهای LED در این مرکز آندرا پرادش تولید خواهند شد. با این حال، Elista در حال حاضر برنامه هایی برای تولید ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نیز ارائه کرده است.

الیستا نیز اخیراً فعالیت خود را در امارات و کشورهای مستقل مشترک المنافع و همچنین در حال برنامه ریزی برای ورود به سایر بازارهای کلیدی در کشور است چیز منطقه تا سال 2024. این شرکت انتظار دارد تا سال 2025 به درآمد 1500 کرور روپیه از هر دو عملیات هند و بین المللی برسد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا