بازی

نحوه دریافت Ixion Mount and Minion در FFXIV

لینک های سریع

  • جایی که Ixion ظاهر می شود و شرایط تخم ریزی آن
  • نحوه دریافت Ixion Mount and Minion

سری فاینال فانتزی دوست دارد به بازی‌های قبلی خود ادای احترام کند و به همین دلیل شاهد ظهور همان هیولاها، احضارها، آیتم‌ها، نام‌ها و موارد دیگر بارها و بارها هستیم. بنابراین جای تعجب نیست که Ixion، فراخوانی که برای اولین بار در Final Fantasy 10 عرضه شد، از آن زمان در فاینال فانتزی 14 به عنوان یک رئیس نسبتا نادر FATE.


مطالب مرتبط: Final Fantasy 14: Complete Guide To Retainers

Ixion یکی از Boss FATEهای ویژه گریزان است زیرا ماشه خاصی برای تخم ریزی آن ندارد و حتی اگر ظاهر شود، شما به یک آیتم خاص نیاز دارید تا بتوانید به آن آسیب وارد کنید. ما در اینجا همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله شرایط تخم‌ریزی و جوایز فوق‌العاده‌ای که می‌توانید با شکست دادن آن کسب کنید، پوشش می‌دهیم.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

جایی که Ixion ظاهر می شود و شرایط تخم ریزی آن

این “اسبی بیرون” Boss FATE ویژه شروع به کار کرد دریاچه ها در یکی از مکان های زیر: (X:6، Y:16)، (X:16، Y:22)، یا (X:29، Y:10) – همه آنها در نقشه بالا نشان داده شده است.

هنگامی که این FATE تکمیل شد، پنجره آن حداقل تا 36 ساعت دیگر دوباره باز نمی شود، در این مرحله احتمال تخم ریزی مجدد آن در 36 ساعت بعد وجود دارد. می توانید وضعیت پنجره فعلی این FATE را برای دنیای خود در Faloop بررسی کنید.

مانند دیگر Boss FATEهای ویژه، روی نقشه شما ظاهر نمی شود، اما اگر به اندازه کافی نزدیک باشید روی نقشه کوچک ظاهر می شود. زمانی که آب و هوا در The Lochs به Quick Levin تغییر می کند، متوجه خواهید شد که این FATE چه زمانی ایجاد می شود – این اثر آب و هوا فقط زمانی رخ می دهد که Ixion روی نقشه باشد.

هنگامی که Ixion تخم ریزی می کند، نمی توانید به آن آسیب وارد کنید، مگر اینکه بازیکنی از خاکستر Stygian روی آن استفاده کند، زیرا دارای یک سپر آسیب ناپذیری است که فقط با این آیتم حذف می شود.

برای هر FATE فقط یک خاکستر مورد نیاز است، این پاداش‌ها به‌عنوان پاداش‌های تصادفی از نقشه‌های Gazelleskin یا Gaganshin به دست می‌آیند، یا می‌توانید به سادگی یکی از آن‌ها را از هیئت بازار خریداری کنید.

گروهی از بازیکنان برای Ixion FATE در Final Fantasy 14 دور هم جمع شدند.

تکمیل FATE ‘A Horse Outside’ با رتبه طلایی این امتیاز را به دست خواهید آورد “سوار کن” دستاورد و برخی شاخ اکسیون. تعداد بوق‌هایی که دریافت می‌کنید به میزان موفقیت شما در FATE و امتیازی که دریافت کرده‌اید بستگی دارد.

کسب رتبه طلا با مهمانی با سایر بازیکنان آسان تر است.

رتبه طلا

6x Ixion Horns

رتبه نقره*

3x Ixion Horns

*اگر از Stygian Ash در Ixion استفاده می‌کنید، بدون در نظر گرفتن اینکه در یک مهمانی شرکت کرده‌اید یا نه، یک رتبه نقره برای شما تضمین می‌شود.

نحوه دریافت Ixion Mount and Minion

Eschina NPC در Rhalgr's Reach در Final Fantasy 14.

وقتی مقداری شاخ Ixion به دست آوردید، به آنجا بروید Rhalgr’s Reach و صحبت کنید اسکینا در (X:13.8، Y:11.8). تحت گزینه “Sundries شگفت انگیز”، او انواع مختلفی از کالاها را در دسترس دارد. مواردی که می توانید با Ixion Horns خریداری کنید در زیر لیست شده است.

مورد

قیمت

اکسیون بادی (مینیون)

5x Ixion Horns

ایکسیون کلاریون (کوه)

12 x Ixion Horns

ایکسیون باردینگ (چوکوبو باردینگ)

5x Ixion Horns

Ixion Trophy (مبلمان)

4x Ixion Horns

اگر می‌خواهید تمام غارت‌های شیرین قابل خرید با شاخ را در اختیار داشته باشید، اگر اطمینان حاصل کنید که هر بار رتبه طلا را کسب می‌کنید، باید حداقل پنج بار FATE «A Horse Outside» را تکمیل کنید.

بعدی: Final Fantasy 14: Shadowbringers – A Finale Formidable FATE Guide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا