بازی

10 نکته و ترفند برای MyGM در WWE 2K23

حالت نمادین GM از Smackdown Vs. سری Raw به عنوان MyGM در WWE 2K22 که مدت ها منتظرش بودیم بازگشت. همچنین به عنوان یک حالت در خدمت می کند WWE 2K23. اساس آن همان است که هفته به هفته سعی می کنید با اجرای هیجان انگیزترین نمایش ممکن از برندهای دیگر پیشی بگیرید.


مطالب مرتبط: WWE 2K23: نکات مبتدی

هدف کلی این است که ثابت کنید شما بهترین جنرال موتورز هستید و برند خود را در شرکت غالب کنید. 2K23 چند تغییر در حالت ایجاد می کند، به این معنی که کمی با حالت WWE 2K22 متفاوت است. با این حال، صرف نظر از تجربه شما با نسخه قبلی، نکات زیر می تواند به شما در موفقیت در MyGM 2K23 کمک کند.


در صفحه پیش نویس، می توانید انواع اطلاعات در مورد هر کشتی گیر را مشاهده کنید. محبوبیت، استقامت، قدرت ستاره، هم ترازی صورت/پاشنه، و هزینه آنها به طور کامل نشان داده شده است. و باید به همه این اطلاعات توجه کنید.

گیمر ویدیوی روز

اما باید مهارت‌های تبلیغاتی امضاکنندگان بالقوه خود را نیز بررسی کنید. این در صفحه پیش نویس نیست، اما شما می توانید به “اطلاعات سوپراستار” بروید برای بررسی آنها امتیاز تبلیغاتی از پنج در حالی که لازم نیست همه اعضای فهرست شما در میکروفون استاد باشند، شما این کار را انجام می دهید برای داشتن چند تبلیغ موفق، به چندین تبلیغ مناسب نیاز دارید در نمایش شما

یک دکمه در پایین صفحه وجود دارد که شما را به اطلاعات سوپراستار می برد.

اسکرین شات WWE 2K23 از MyGM Giovanni Vinci در حال فراخوانی سامی زین

هیچ کس استقامت لازم برای کشتی گرفتن هر هفته را ندارد. همه گاهی اوقات به استراحت نیاز دارند برای جلوگیری از آسیب با این حال، متأسفانه، یک سوپراستار غایب نمی تواند به برنامه کمک کند. اما ترفندی وجود دارد که می‌توانید از یک ستاره استفاده کنید و همچنان آن‌ها را به همان اندازه که اگر در برنامه حضور نداشتند، دوباره به دست بیاورند.

به سادگی از کسی بخواهید آنها را صدا کند. مانند هر تبلیغاتی، یک فراخوان بخشی از استقامت سخنران را بازیابی می کند. با این حال، آنچه واقعاً جالب است این است فردی که فراخوانی می شود بیشتر بهبود می یابد. در حقیقت، بازی با آنها طوری رفتار می کند که انگار نمایش را از دست داده اند به طور کامل

فروشگاه کارت برق را هر هفته بررسی کنید

اسکرین شات WWE 2K23 از کارت های قدرت MyGM

در تب Power Card، می توانید کارت های خود و همچنین فروشگاهی را که سه کارت دیگر می فروشد پیدا کنید. هر هفته، فروشگاه سهام جدید می گیرد و بقیه را حذف می کند. تو باید عادت کنید آن را چک کنید هر بار در صورتی که چند سنگ برای خرید در دسترس باشد.

کارت‌هایی که انواع خاصی از مسابقه را تقویت می‌کنند، استقامت را بازیابی می‌کنند یا تعداد طرفداران شما را افزایش می‌دهند معمولاً ارزش گرفتن دارند. و توجه داشته باشید که خرید کارت به این معنی نیست که باید فوراً از آن استفاده کنید. بنابراین، آن را هوشمند به وقتی در دسترس هستند خوب بخرید حتی اگر هنوز به آنها نیاز ندارید – تا زمانی که پول دارید.

مطالب مرتبط: WWE 2K23: کشتی گیران با بالاترین امتیاز در بازی

متخصصان را دریافت کنید اما کاملاً به آنها تکیه نکنید

اسکرین شات WWE 2K23 از مجموعه مسابقه MyGM Bayley در مقابل Rhea Ripley

کلاس های کشتی گیر در MyGM بسیار مهم است. داشتن یک کارت مسابقه خوب، شما باید انواع مناسبی از سوپراستارها را در مقابل یکدیگر داشته باشید. بنابراین، شما جنگنده‌ها در برابر کبودی‌ها و غول‌ها در برابر رزمناوها را می‌خواهید. را مزیت متخصصان این است که می توانند با هرکسی هماهنگی مناسبی داشته باشند. بنابراین، شما قطعا می خواهید تعدادی از آنها در فهرست، زیرا به شما امکان انعطاف پذیری بیشتری را هنگام کنار هم قرار دادن نمایش ها می دهد.

با این حال، شما نمی خواهید نیمی از فهرست شما متخصص باشد. این به این دلیل است که در حالی که آنها می توانند مسابقات خوبی را با هر کلاس دیگری برگزار کنند تقویت یکسانی را برای جفت های خاص دریافت نکنید. به عنوان مثال، یک متخصص معمولاً به خوبی یک غول مسابقه با یک رزمناو را ندارد، و همچنین نمی‌تواند در همان سطحی که مبارزان قادر به انجام آن هستند، با کبودی نمایش دهد.

در نمایش لجستیک سرمایه گذاری کنید

تصویر صفحه نمایش لجستیک WWE 2K23

کیفیت مسابقات روی کارت شما تنها چیزی نیست که نشان می دهد نمایش شما چقدر خوب است. تدارکات یافت شده در به درستی نامگذاری شده است نمایش برگه لجستیک نیز مهم هستند. داشتن یک عرصه بزرگ، خدمه عالی، جلوه های ویژه فوق العاده، و تبلیغات قوی می تواند به طور قابل توجهی طرفداران و مالی خود را تقویت کنید. با این حال، شما همه آنها را فوراً در دسترس ندارید.

اولا شما نیاز به باز کردن آنها، که به طور طبیعی در طول زمان اتفاق می افتد. سپس باید بسازید یک بار خرید برای خرید آنها. و در نهایت، شما باید پول خرج کنید آنها را برای هر نمایش جداگانه رزرو کنید. بنابراین، این یک تلاش بسیار گران است. اما این ارزش غرق کردن پول در این چیزها را دارد تا زمانی که هنوز بودجه لازم برای قرار دادن یک کارت قوی را دارید.

کارت های مسابقه متنوع داشته باشید

اسکرین شات WWE 2K23 از کارت مسابقه MyGM با Alba Fyre vs Raquel به عنوان رویداد اصلی

طرفداران MyGM از نمایش متنوع قدردانی می کنند. بنابراین، هنگام قرار دادن یک کارت باید این را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید استعدادهای زن و مرد هر دو دارای نمایندگی هستند. به علاوه، یک ترکیبی از مسابقات مختلف، از تک نفره گرفته تا تگ تیم ها گرفته تا تهدیدات سه گانه تا چهار راه کشنده. همه آنها نیازی به حضور در هر نمایش ندارند، اما حداقل دو نوع مختلف در هر کارت خوب است.

علاوه بر آن، شما می توانید چند چوب کبریت در آن بپاشیدمانند جداول و قوانین شدید. فقط مطمئن شوید که استقامت استعدادهای شما در بازی های خطرناک تر خیلی کم نباشد زیرا شانس بیشتری برای مصدوم شدن دارند.

مرتبط: بهترین حالت های داستانی در بازی های کشتی، رتبه بندی شده است

عناوین را خالی نگذارید

اسکرین شات WWE 2K23 از جولیوس کرید به عنوان قهرمان ایالات متحده

پس از اتمام درفت، قهرمانان اصلی مردان و زنان خود را انتخاب می کنید. با این حال، وجود دارد بیش از دو عنوان برای هر برند. شما هم دارید مسابقات قهرمانی تگ زنان، مسابقات قهرمانی تگ مردان و یک عنوان دیگر برای مردان.

هر چند شما نمی توانید اینها را فقط به کشتی گیران بسپارید. تو باید کبریت برای کمربند داشته باشیدs، که باید در اسرع وقت انجام دهید. گذشته از همه اینها، هر کسی که قهرمانی داشته باشد محبوبیت بیشتری پیدا می کند. با خالی گذاشتن عناوین، اجازه می‌دهید این تقویت به هدر برود.

مسابقات رقابتی سطح چهار را برای PLE ذخیره کنید

اسکرین شات WWE 2K23 از MyGM Survivor Series Chyna Wins Rivalry

هر رقابتی از سطح یک شروع می شود و می تواند در سطوح افزایش یابد طی هفته های بعدی را بالاترین سطح آن سطح چهار است. با این حال، وقتی این اتفاق می افتد، باید مراقب باشید طرفداران نزدیک به خسته شدن خواهند بود از دشمنی

بنابراین، هنگامی که یک رقابت به سطح چهارم می رسد، شما می خواهید بازی بعدی را برای یک رویداد زنده ممتاز (PLE) ذخیره کنید. در یک PLE، یک مسابقه رقابتی سطح چهار تقریباً تضمین شده است که یک رتبه عالی کسب کند و به عنوان یک پایان عالی برای درگیری عمل می کند. نیازی به دور کردن بینندگان با رقابت قبل از آن نیست.

از مسابقات ارسالی برای پایان دادن فوری به رقابت ها استفاده کنید

اسکرین شات WWE 2K23 از تنظیم MyGM برای ارسال مسابقه بین Ronda Rousey و Chyna

گاهی اوقات در طول MyGM، شما می توانید با رقابتی که نمی خواهید گیر کرده اید. شاید، شما یک راه چهار راه کشنده برای گرفتن چندین نفر روی یک کارت داشتید، و دو نفر از آنها پس از آن شروع به دعوا کردند، یا فقط ممکن است رقابتی بیش از آنچه می خواهید ادامه داشته باشد.

متأسفانه، رقابت ها معمولاً تنها زمانی به پایان قطعی در PLE می رسند که به سطح مورد نیاز رسیده باشند. با این حال، yمی توانید هر زمان که بخواهید با استفاده از موارد ارسالی به آنها پایان دهید. وقتی دو رقیب در یک مسابقه سابمیشن با هم رقابت می کنند، آن را به طور خودکار دشمنی آنها را حل می کند. نمایشی که در آن اتفاق می‌افتد مهم نیست و سطح رقابت هم مهم نیست.

غنائم تالار مشاهیر را هدف بگیرید

اسکرین شات WWE 2K23 از چالش های فصل MyGM

جمع آوری بیشترین طرفداران رایج ترین راه برای قرار دادن خود در صدر GM های مخالف است. با این حال، راه دیگری برای شکست دادن آنها از طریق غنائم تالار مشاهیر است. در طول یک فصل، شما چندین فصل دارید چالش های مختلف برای تکمیل، از رزرو یک مسابقه خاص به تعداد دفعات مشخص تا انجام وعده ها به استعداد خود – می توانید در برگه فصل ببینید چه چیزی هستند.

تکمیل یک دسته از آنها، جوایز تالار مشاهیر را برای شما به ارمغان می آورد. در حالی که شما نباید برند خود را تنها با فکر تکمیل چالش ها اداره کنید، باید آنها را در نظر داشته باشید.

بعدی: WWE 2K: کشتی گیران با بالاترین امتیاز در تاریخ سری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا