دیجیتال مارکتینگ

16 کمک هزینه برای کسب و کارها و کارآفرینان متعلق به LGBTQ+

خوش آمدید به شکستن طرح – مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها که به چالش‌ها و فرصت‌های کسب‌وکار منحصربه‌فرد صاحبان و کارآفرینان بی‌نظیر می‌پردازد. بیاموزید که آنها چگونه کسب و کار خود را رشد داده اند یا توسعه داده اند، سرمایه گذاری های کارآفرینی را در شرکت های خود کاوش کرده اند، یا چالش های جانبی ایجاد کرده اند، و چگونه داستان های آنها می تواند الهام بخش و به موفقیت شما باشد.

کمک های مالی برای صاحبان مشاغل lbgtq+

کسب و کارهای کوچک رگ حیات آمریکا هستند و آنهایی که متعلق به کارآفرینان LGBTQ+ هستند تأثیر بسیار مثبتی بر جای می گذارند. طبق گزارش 2022 NLGCC، اتاق بازرگانی ملی LGBT، کسب و کارهای متعلق به LGBTQ بیش از 1.7 تریلیون دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می کنند و سالانه بیش از 33000 شغل را پشتیبانی می کنند.

اما همانطور که هر کارآفرینی می داند، راه اندازی و رشد یک کسب و کار کوچک فقط کار سختی نیست، بلکه می تواند گران. هزینه های راه اندازی و رشد به ویژه برای صاحبان مشاغل در جمعیت های به حاشیه رانده شده، مانند جامعه LGBTQ+ که با سطوح بالاتری از ناامنی مالی و منابع کمتری نسبت به همتایان خود مواجه هستند، چالش برانگیز است.

خوشبختانه، کارآفرینان LGBTQ+ می‌توانند برای کمک‌های بلاعوض خاص جامعه خود، یا کمک‌های بلاعوض که شناخته شده است، درخواست دهند. اگر می خواهید برای کسب و کار کوچک LGBTQ+ خود با کمک هزینه مالی تامین مالی کنید، لیست زیر را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید شکستن محتوای طرح

کمک های مالی برای کسب و کارها و کارآفرینان متعلق به LGBTQ+

صاحبان مشاغل کوچک معمولاً سرمایه‌گذاری‌های خود را با وام، کارت‌های اعتباری، خطوط اعتباری و/یا سرمایه‌گذاران تأمین می‌کنند، اما همه آنها به بازپرداخت، احتمالاً با کارمزدهای سود زیاد، نیاز دارند. در حالی که دریافت کمک هزینه دشوارتر است، اما از آنجایی که پول هدایایی است و نیازی به بازپرداخت ندارد، مورد طمع قرار می گیرند.

کمک های مالی توسط طیف وسیعی از نهادها، از جمله دولت، سازمان های غیرانتفاعی، بنیادهای بشردوستانه، و شرکت ها ارائه می شود. هر کدام معیارهای خود را برای اعطای کمک های مالی به تعدادی از مشاغل یا سازمان ها دارند.

1. StartOut

اگرچه یک کمک هزینه معمولی نیست، این سازمان عضویت برای کارآفرینان LGBTQ است. آنها فرصت های شبکه ای انحصاری، آموزش مهارت ها و مربیگری را ارائه می دهند. اعضا همچنین به یک پورتال سرمایه گذار با بیش از 500 سرمایه گذار که به دنبال کمک به تامین مالی صاحبان مشاغل LGBTQ هستند دسترسی دارند.

Start Out همچنین دارای یک آزمایشگاه رشد است که به عنوان تنها برنامه اختصاصی شتاب دهنده LGBTQ در کشور توصیف می شود. StartOut رویدادهای بسیاری را به صورت آنلاین و حضوری میزبانی می‌کند و اجلاس سالانه Equity آن‌ها جلساتی را در مورد تأمین مالی کسب‌وکار شما با کمک‌های بلاعوض برگزار می‌کند.

تاریخ سررسید: 30 ژوئن 2023

2. TRANSFORM Business Grant

کمک مالی تجاری TRANSFORM از افراد در گروه های تحت ستم سیستماتیک حمایت می کند که تأثیر اجتماعی دارند. این یک کمک مالی خرد 1000 دلاری است و همچنین شامل یک استراتژی تجاری و برنامه توسعه سفارشی و یکساله است و اولویت با کسانی است که نیاز مالی دارند.

تاریخ سررسید: جولای – آگوست 2023

3. عجیب و غریب برای ماندن

Queer to Stay کسب‌وکارهای کوچک LGBTQ+ را ارتقا می‌دهد و منابع لازم برای فعالیت و ادامه تأثیرگذاری را فراهم می‌کند. بیش از 65 کمک مالی به مشاغل کوچک و متعلق به LGBTQ در سراسر ایالات متحده ارائه می دهد

تاریخ سررسید: 31 آگوست 2023

4. بنیاد آسترایا

بیشتر جوایز این بنیاد بر حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی و اجتماعی ایجاد شده توسط گروه‌های همجنس‌گرا، ترنس، اینترسکس و LGBTQI متمرکز است.

صندوق ایالات متحده آن یک برنامه سالانه است که از پروژه هایی حمایت می کند که به آزادی افراد دگرباش جنسی+ کمک می کند. پیشنهادات سازمان‌هایی را می‌پذیرد که از عدالت اقلیمی و تاب‌آوری در برابر بلایا برای جوامع دگرباش، ترنس، و بین‌جنسیتی در ایالات متحده و سازمان‌هایی که به دنبال ایجاد مسکن بلندمدت، مقرون به صرفه و پایدار برای افراد LGBTQ+ BIPOC در جنوب ایالات متحده هستند، می‌پذیرد.

تاریخ سررسید: پذیرش پیشنهادها از ژوئن 2023

5. بنیاد فورد

بنیاد فورد سالانه حدود 1500 کمک بلاعوض برای حمایت از عدالت اجتماعی و رسیدگی به نابرابری در همه اشکال، از جمله تمرکز بر عدالت جنسیتی، نژادی و قومی اعطا می کند.

این بنیاد اکثر دریافت کنندگان را خود شناسایی می کند، اما آنها از پیشنهادات استقبال می کنند. یک جستجوی سریع برای “LGBTQ” تحت دریافت کنندگان اخیر آنها، دریافت کنندگان زیادی را نشان می دهد که در جامعه کار می کنند، و وب سایت آنها بر حمایت از جمعیت LGBTQ+ تاکید دارد. در حال حاضر دو برنامه کمک هزینه را اجرا می کند:

  • JustFilms: از پروژه های داستان سرایی فیلم و رسانه پشتیبانی می کند که جنبه های مختلف نابرابری را بررسی می کند.
  • کمیته همسایه خوب: از سازمان های مستقر در نیویورک که به بهبود و ارتقای جوامع محلی کمک می کنند، حمایت می کند.

تاریخ سررسید: پذیرش پیشنهادها از ژوئن 2023

6. کمک هزینه غرور ملی

Founders First CDC، که کمک های مالی مختلف اعطا می کند، در سال 2023 اولین جایزه افتخار خود را برای کسب و کارهای کوچک LGBTQIA+ راه اندازی کرد تا کسب و کارهایی را که توسط بنیانگذاران مختلف رهبری می شوند افزایش دهد. این کمک هزینه 25000 دلاری بسته های کمک مالی را به 25 کسب و کار ایالات متحده تحت رهبری LGBTQ ارائه می دهد.

تاریخ سررسید: برای مهلت 2024 دوباره بررسی کنید

7. برنامه کمک مالی تأثیر جامعه NLGCC

اتاق بازرگانی ملی LGBT با کسب و کار تحویل غذا Grubhub برای یک برنامه کمک هزینه سالانه شریک می شود. این کمک های مالی بین 10000 تا 25000 دلار برای کسب و کارهای متعلق به LGBTQ یا وابسته در صنعت غذا و نوشیدنی ارائه می دهد.

تاریخ سررسید: برای مهلت 2024 دوباره بررسی کنید

8. بشردوستی بوئالیس

Borealis Philanthropy چندین صندوق را مدیریت می کند که کمک های مالی می دهد، دو مورد برای جامعه LGBTQ+. صندوق برای نسل‌های ترنس از رهبران و سازمان‌هایی حمایت می‌کند که برای بهبود همه جنبه‌های زندگی افراد ترنس و غیر دودویی تلاش می‌کنند و بودجه در تمام طول سال در دسترس است. همچنین دارای کمک هزینه نوظهور LGBTQ+ Leaders of Color است که به رهبران رنگین پوست عجیب و غریب و ترنس زیر 40 سال در کار فراگیری و عدالت اجتماعی کمک مالی می کند.

تاریخ سررسید: برای مهلت 2024 دوباره بررسی کنید

9. SoGal Black Founder Startup Grant

بنیانگذاران مشاغل سیاه پوست که خود را به عنوان زن یا غیر باینری معرفی می کنند، می توانند برای از بین بردن موانع سرمایه، برای این کمک هزینه ها درخواست دهند. کمک های مالی بین 5000 تا 10000 دلار است و به مشاغل ثبت شده قانونی داده می شود تا به آنها کمک کند تا مقیاس شوند. درخواست ها به صورت چرخشی پذیرفته می شود.

تاریخ سررسید: برای مهلت 2024 دوباره بررسی کنید

کمک های مالی عمومی

بسیاری از کمک‌های مالی دیگر برای کسب‌وکارهای کوچک در دسترس هستند که مختص جامعه LGBTQ+ نیستند، اما ممکن است مناسب باشند. چند نکته که شما را راه میاندازد:

  • Grants.gov مرکز مرکزی کمک های مالی فدرال است. هزاران برنامه کمک هزینه در پایگاه داده وب سایت فهرست شده است و شما می توانید بر اساس کلمه کلیدی جستجو کنید. می‌توانید کمک‌های بلاعوض را به‌طور خاص برای کسانی که در جوامع اقلیت هستند، یا آنهایی که برای هر کسی آزاد است، اما برای متقاضیان اقلیت ترجیح می‌دهند، پیدا کنید. هنگام جستجوی کمک های مالی مطمئن شوید که شرایط واجد شرایط بودن را به دقت بررسی می کنید، زیرا برخی از آنها فقط برای سازمان های غیرانتفاعی یا دولتی هستند.
  • برنامه Comcast Rise Grant در اصل بر صاحبان مشاغل کوچک رنگین پوست یا زنان در شهرهای تعیین شده ایالات متحده متمرکز بود. اکنون به روی همه مشاغل کوچک باز است، اما تاکید آنها بر حمایت از تنوع، برابری و شمولیت باقی می‌ماند، بنابراین کارآفرینان LGBTQ+ – به‌ویژه آنهایی که در سایر گروه‌های اقلیت دارای تقاطع هستند – ممکن است شانس بهتری داشته باشند.
  • Women Who Tech به استارت‌آپ‌هایی که زنان تأسیس می‌کنند یا متمرکز بر زنان کمک هزینه می‌دهد. آن‌ها برنامه‌ها و چالش‌های متعددی دارند که بودجه‌ای را برای نوآوری در فناوری اعطا می‌کند، بنابراین صاحبان کسب‌وکار LGBTQ+ که به عنوان زن شناخته می‌شوند، ممکن است بخواهند برای کمک هزینه‌های خود درخواست دهند.

بسیاری از کسب و کارها نیز برای کمک به صاحبان کسب و کار LGTBQ+ در یافتن سرمایه مورد نیاز خود اختصاص داده شده اند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • iFundWomen مربیگری، شبکه سازی و آموزش را ارائه می دهد. همچنین تامین مالی جمعی را با تمرکز بر کسب و کارهای غیرعادی و کمپین های آنها ارائه می دهد.
  • Pipeline Angels یک شرکت سرمایه‌گذار فرشته است که از زنان تراجنسیتی، زنان cisgender، nonbinary، two-spirit و بنیانگذاران GNC حمایت می‌کند.
  • Loud Capital یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متشکل از بنیانگذاران مختلف است که در مشاغل متعلق به بنیانگذاران مختلف سرمایه گذاری می کند.
  • Gaingels سرمایه گذاری خطرپذیر را از طریق اکوسیستمی از سرمایه گذاران تسهیل می کند که به استارتاپ ها و شرکت هایی که توسط کارآفرینان LGBTQ+ اداره می شوند، سرمایه ارائه می دهند.

به سوی تو

راه اندازی و گسترش یک کسب و کار کوچک موفق می تواند فوق العاده سودآور باشد، اما واقعیت این است که اغلب طاقت فرسا و پرهزینه است – به ویژه برای کارآفرینان LGBTQ، که در حال حاضر با چالش هایی مانند تبعیض و شکاف دستمزد مواجه هستند. همانطور که گزینه‌های تامین مالی خود را بررسی می‌کنید، مطمئن شوید که کمک‌های بلاعوض را در ترکیب قرار می‌دهید – این واقعیت که آنها نیازی به بازپرداخت ندارند می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شود.

برای کشف بیشتر Breaking the Blueprint Content روی پیوند کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا