بازی

بهترین سلاح ها در بازی Halo Infinite

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در سالگرد ۲۰ سالگی، یک شگفتی بزرگ را به گیمرها هدیه داد: عرضه اولیه بازی چندنفره Halo Infinite. در حالی که هنوز به عنوان نسخه بتا مشخص می شود، Halo Infinite چند نفره به طور رسمی در طبیعت منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس همه است. 343 Industries Halo Infinite را با 9 حالت مختلف بازی و ده نقشه راه اندازی کرد، از جمله راه اندازی جنگ عظیم Big Team.


مطالب مرتبط: نکات حرفه ای برای تسلط بر نبرد تیم بزرگ در Halo Infinite

صرف نظر از اینکه در کدام حالت بازی بازی می کنید یا نقشه ای که در حال عبور از آن هستید، موفقیت در میدان جنگ به این بستگی دارد که با چه نوع تفنگی تیراندازی می کنید. قبل از اینکه با سر به اکشن چندنفره زنده بپرید، حتما تمرینات اسلحه در آکادمی را بررسی کنید تا با طیف گسترده ای از سلاح ها در بازی آشنا شوید. در نهایت، اینها بهترین سلاح هایی هستند که برای پیروز شدن در Halo Infinite مجهز شده اند.

به روز شده در 20 مارس 2023 توسط Avery Feyrer: سلاح های زیادی برای هدایت شما به سمت سلطه در Halo Infinite وجود دارد. از تک تیراندازها گرفته تا چکش های فضایی، Halo Infinite دارای طیف گسترده ای از سلاح ها برای استفاده است و ما این پست را برای گنجاندن چند سلاح برجسته دیگر در بازی به روز کرده ایم.

16 سوزن زن

Halo بدون Needler نیست. این اسلحه کلاسیک Covenant از اولین ماجراجویی Halo در این سری باقی مانده است اما از آن زمان تاکنون شاهد بهبود عملکرد چشمگیری بوده است. پیش از این، مردم Needler را به دلیل فقدان آسیب کلی که وارد کرده است، مسخره می‌کردند و ترجیح می‌دادند به جای آن تقریباً هر تفنگ دیگری داشته باشند.

اما از زمان Halo 3، Needler برای بهبود قدرت کلی خود در میدان جنگ اصلاح شده است و اکنون به عنوان یک سلاح نسبتا قابل اعتماد در نظر گرفته می شود. هر سوزن حدود 70 آسیب وارد می‌کند، بنابراین حفظ دقت خوب در نشانه‌گیری رتیکل از ضروریات سوزن‌لر است.

15 پالس کاربین

هالو کارابین پالس بی نهایت

پالس کاربین که عمدتاً توسط Banished استفاده می شود، به عنوان یک تفنگ پلاسما با شلیک انفجاری عمل می کند. این تفنگ گلوله معمولی ندارد، اما در عوض دارای درصد انرژی است که میزان قدرت باقی مانده آن را اندازه گیری می کند.

Pulse Carbine برای برخی اقدامات دوربرد دارای یک محدوده بزرگنمایی کمی است، اما برای برد متوسط ​​بهترین گزینه است. پرتابه های انرژی انفجاری می توانند هدف خود را ردیابی کنند و در اثر برخورد می توانند تا 1250 آسیب وارد کنند.

14 کماندوهای VK78

کماندوی هالو بی نهایت

برای استفاده از اصطلاحات پوکمون، می توان گفت که کماندو VK78 شکل تکامل یافته تفنگ نبرد BR75 است. کماندو یک گلوله را به طور مکرر شلیک می کند، اما با سرعت کم. این به عنوان یک گزینه دوربرد بهتر عمل می کند، به خصوص با 2x دامنه آن.

مطالب مرتبط: همه بازی‌های Halo به ترتیب، به گفته لور

به دلیل پس زدن سنگین، کماندو برای موفقیت، صبر و دقت را می طلبد. تفنگ دوربرد شامل 60 گلوله در خشاب و 20 گلوله در هر گیره جداگانه است.

13 هیدرا

هدف هیدرا هاله بی نهایت

این پرتابگر چند راکتی جانشین تکرار Halo 5 است. Hydra دارای 12 عکس در مجله خود است و دو نوع مختلف از سبک شلیک را ارائه می دهد. سبک پیش فرض موشک را مستقیماً به جلو بدون هیچ گونه دخالتی از سوی شما شلیک می کند. سبک ثانویه به شما این امکان را می دهد که روی دشمنان قفل کنید و برای ردیابی یک دشمن خاص راکت های خانگی شلیک کنید.

سبک اصلی هیدرا می تواند یک اسپارتان را در سه اصابت موشک بکشد، در حالی که سبک جایگزین قفل شده به چهار ضربه موشک برای کشتن دشمن نیاز دارد. چند ثانیه طول می کشد تا Hydra روی دشمن قفل شود، بنابراین قبل از شلیک به آن زمان بدهید. از آنجایی که این یک موشک انداز است، به راحتی می توان Hydra را با M41 SPNKR جمع کرد، اما اولی از قدرت کمتری برخوردار است و از نظر فنی بخشی از گروه Power Weapon نیست.

12 تفنگ شوک

تفنگ شوک بی نهایت هاله

تفنگ شوک می تواند در دستان درست (یا اشتباه) بسیار خطرناک باشد. با 12 شلیک در هر کلیپ، Shock Rifle سه گلوله برقی را در یک زمان شلیک می کند و یک اثر شوک ثانویه به دشمن وارد شده و سایر دشمنان اطراف ایجاد می کند.

اثر شوک باعث آسیب تاخیری اضافی می شود، اما به سایر دشمنان نزدیک نیز سرایت می کند. برای مناطق تنگ یا دشمنان گروه‌بندی‌شده، Shock Rifle می‌تواند صدمات بزرگی ایجاد کند و یک راه مطمئن برای به دست آوردن چند قتل است.

11 موج گرما

موج گرما از مهمات هاله بی نهایت

Heatwave به عنوان یک گزینه نزدیک و میان برد عمل می کند. پرتابه‌هایی شبیه تفنگ ساچمه‌ای شلیک می‌کند که می‌تواند از سطوح جامد مانند Cindershot کمانه کند. برخلاف Cindershot، عکس‌های Heatwave می‌توانند چندین بار پرش کنند.

در هر کلیپ هشت تیر برای Heatwave وجود دارد، اما شش پرتابه شلیک می کند، بنابراین مهمات به سرعت تمام می شود. این می تواند پرتابه ها را در یک خط افقی یا عمودی شلیک کند و به شما امکان می دهد در شلیک خلاق باشید. تفاوت عمده دیگر بین Cindershot و Heatwave این است که Cindershot به عنوان یک سلاح قدرت طبقه بندی می شود، بنابراین شما نمی توانید در اطراف نقشه متوجه شوید.

10 تفنگ تهاجمی MA40

تفنگ تهاجمی halo infinite ma40

اگر تفنگی در Halo وجود داشت که بتوان آن را «قابل اعتماد قدیمی» در نظر گرفت، آن تفنگ تهاجمی MA40 بود. این سلاح مفید از زمان Halo: Combat Evolved در سری داستانی به نمایش درآمده است و همچنان جزء اصلی این سری باقی مانده است. در طول سال ها تغییرات جزئی در تفنگ تهاجمی صورت گرفته است، اما فرض کلی سلاح بدون تغییر باقی مانده است.

MA40 دارای 36 دور در گیره مجله است، اما معمولاً برای برداشتن سپر دشمن یک کلیپ کامل لازم است. به دلیل اسپری اسلحه نامنظم، بسیاری از بازیکنان دقت تفنگ نبرد را در مقایسه با MA40 ترجیح می دهند. Halo Infinite انواع مختلفی از سلاح ها از جمله MA40 Assault Rifle را معرفی کرد. این نوع که به نام لانگ‌شات شناخته می‌شود، آسیب بیشتری نسبت به نسخه معمولی وارد می‌کند، اگرچه هزینه آن کاهش کلیپ مجله است.

9 سیخ

هاله سیخ بی نهایت

با معرفی Banished در Halo Infinite، اسلحه های جدید اجتناب ناپذیر هستند. Skewer یک پرتاب کننده پرقدرت است که فوراً هر کسی را که خود را در سمت گیرنده قرار دهد می کشد.

مطالب مرتبط: Halo: Tricks From The Series Players Have No Idea about

بر خلاف موشک انداز M41 SPNKR، Skewer همیشه فقط یک سنبله بارگذاری شده است. شما باید آن یک ضربه را حساب کنید زیرا ممکن است به دلیل زمان بارگذاری مجدد تا حدودی طولانی شانس دیگری نداشته باشید. Skewer دارای یک محدوده زوم دو برابر برای استفاده طولانی مدت است.

8 گم شده

هاله بی نهایت منگل

رولور اسپایک Ukala Workshop که بیشتر به عنوان Mangler شناخته می شود توسط Banished طراحی شده است و به عنوان یک تپانچه ساچمه ای از نزدیک عمل می کند. نزدیکترین شباهت به Mangler یک هفت تیر تفنگ دستی سنگین است، زیرا در کلیپ مجله هشت دور خود ضربه محکمی به خود می گیرد. Mangler که برای اولین بار در Halo Infinite ظاهر شد، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین طرفداران در بازی چند نفره تبدیل شد، زیرا تنها در دو ضربه یک سپر اسپارتان را رها کرد.

بسیاری از بازیکنان استراتژی شلیک یک شلیک و دنبال کردن سریع آن را با یک ضربه غوغا کرده اند، که معمولاً با استفاده از ترکیب دو ضربه ای دشمن را می کشند. اگر دشمن قبلاً سپرهای خود را از دست داده باشد، یک ضربه سر از Mangler معمولاً کار را از فاصله دور تمام می کند.

7 بولداگ CQS48

هاله بولداگ بی نهایت

وقتی می‌خواهید از نزدیک با هم آشنا شوید، تفنگی بهتر از بولداگ CQS48 وجود ندارد. این تفنگ ساچمه ای از نزدیک صدمات ویرانگری وارد می کند و در هر شلیک حدود 1000 آسیب وارد می کند.

استفاده از شاتگان همیشه در بازی چند نفره Halo کمی بیش از حد بوده است و این روند مطمئناً در Halo Infinite با Bulldog ادامه دارد. ممکن است با آن کشتن های فوری را ضبط نکنید، حتی با ضربه های سر، اما ترکیب شاتگان با یک ضربه غوغا یک حذف تضمینی است.

6 سیندرشات

halo infinite cindershot

اگرچه Forerunners ظاهراً منقرض شده‌اند، فناوری آنها همچنان در جنگ بین انسان‌ها و نژادهای بیگانه استفاده می‌شود. Cindershot یک نارنجک انداز Forerunner است که می تواند دشمنان را در عرض چند ثانیه از بین ببرد. Cindershot حداکثر شش نارنجک سبک را در خود جای می دهد که می تواند قبل از انفجار از سطوح جدا شود.

اسپارتان های دشمن تنها با دو ضربه مستقیم با سیندرشات کشته می شوند و انفجار نارنجک ها اهداف را به هم نزدیک می کند. مشابه دیگر سلاح‌های بازی، Cindershot دارای نسخه‌ای به نام Backdraft Cindershot است. این آسیب کلی نارنجک ها را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهد و به شما این امکان را می دهد که هرکسی را که در مسیر خود قرار دارد از بین ببرید.

5 تفنگ نبرد BR75

Halo infinite BR Cropped

Battle Rifle که برای اولین بار در Halo 2 معرفی شد، در مقایسه با MA40 Assault Rifle به سرعت در میان جامعه Halo به محبوبیتی بدل شد زیرا دقت دقیق و خروجی آسیب زیاد داشت. بر خلاف MA40، BR75 یک تفنگ انفجاری است که از هدف گیری دقیق، به ویژه با شلیک های سر استفاده می کند.

در حالی که MA40 دارای یک “محدوده” کمی زوم شده است، BR75 دارای یک محدوده واقعی برای کارایی در بردهای طولانی است. اگر هر سه شلیک به هدف متصل شود، تفنگ نبرد حدود 390 آسیب وارد می کند. بسته به سبک بازی شما، تفنگ نبرد معمولاً به عنوان اسلحه شروع ترجیحی نسبت به تفنگ تهاجمی MA40 انتخاب می شود.

4 چکش جاذبه

دویدن به اطراف با چکش جاذبه

Gravity Hammer یک سلاح کلاسیک است که در چندین بازی Halo به نمایش درآمده است. به طور معمول یک سلاح مورد علاقه Brutes است، چکش جاذبه در فاصله نزدیک بسیار موثر است و می تواند چندین دشمن را در مقابل شما هدف قرار دهد. همچنین می تواند در برابر وسایل نقلیه مفید باشد زیرا ضربه چکش می تواند آسیب زیادی وارد کند.

ضربه چکش جاذبه می تواند دشمنان را به هوا پرتاب کند و آنها را منحرف کند. همانند شمشیر انرژی، چکش جاذبه دارای درصد انرژی است که پس از تعداد معینی ضربه منقضی می شود. نقطه ضعف چکش گرانش این است که بر خلاف شمشیر انرژی، ممکن است دشمن را فوراً در هنگام اصابت از بین نبرد.

3 شمشیر انرژی

شمشیر انرژی بی نهایت هاله

یکی از نمادین ترین سلاح ها در تاریخ بازی های ویدیویی در دنیای Halo یافت می شود. شمشیر انرژی که به طور چشمگیری در Halo 2 به عنوان یکی از قدرتمندترین سلاح هایی که Covenant در اختیار دارد معرفی شد، بازگشته است.

شمشیر یک کشتن فوری است، با یک حرکت پرش برای نزدیک شدن به دشمنان. یک درصد انرژی مرتبط با شمشیر وجود دارد که به عنوان یک شاخص برای مدت زمان طولانی تری می توانید از سلاح استفاده کنید. در حالی که برخی ممکن است چکش جاذبه را ترجیح دهند، شمشیر انرژی کیک را به عنوان بهترین سلاح سرد در نظر می گیرد، زیرا چکش ممکن است در هنگام ضربه زدن، دشمن را نکشد. در عوض، چکش ممکن است آنها را با ضربه به پرواز درآورد، در حالی که شمشیر به سرعت دشمن شما را نابود می کند.

2 S7 Sniper

هاله بی نهایت تک تیرانداز

Halo Infinite چند گزینه اسلحه دوربرد ارائه می دهد، اما هیچ کدام به S7 Sniper نزدیک نمی شوند. این سلاح کلاسیک از همان ابتدا در سری Halo باقی مانده است و دلیل خوبی هم دارد.

هر شلیک حدود 1000 آسیب وارد می‌کند، صرف نظر از اینکه کجا می‌خورد – مگر اینکه ضربه سر باشد. S7 Sniper با یک شلیک به سر یا دو شلیک به بدن، اسپارتان های دشمن را رها می کند. اسلحه فقط چهار تیر در هر گیره دارد، پس سر را هدف بگیرید.

1 M41 SPNKR

موشک هاله بی نهایت

در میان بسیاری از سلاح های قدرتمند موجود در Halo Infinite، یکی بالاتر از بقیه است: موشک انداز. موشک انداز M41 SPNKR دوباره بازگشته است و حجم بالایی از هرج و مرج و تخریب را با خود به ارمغان می آورد. به طور واقع بینانه، مهارت بسیار کمی برای ایمن کردن قتل ها با پرتاب کننده موشک وجود دارد، که این سلاح را هم بسیار مفید و هم آزاردهنده می کند.

آسیب پاشش می تواند منطقه بزرگی را پوشش دهد که می تواند هم خوب و هم بد باشد. دشمنان را می توان مورد اصابت قرار داد، حتی اگر موشک ضربه مستقیمی نداشته باشد، اما این بدان معناست که اگر مراقب نباشید، کشتن خود بسیار آسان است. راکت لانچر را می توان قبل از اینکه در دسترس قرار گیرد، در تفنگ های مختلف با یک تایمر 30 ثانیه ای پیدا کرد. با داشتن دو موشک در یک کلیپ همراه با آسیب عظیمی که می تواند وارد کند، بدون شک M41 SPNKR Rocket Launcher بهترین سلاح در Halo Infinite است.

بعدی: داستان Halo توضیح داده شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا