شبکه های اجتماعی

چگونه کسب و کارها می توانند از حلقه های فیس بوک استفاده کنند

هنوز هم قهرمان شبکه های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان از نظر تعداد کاربران، فیس بوک همچنان به ثبت ارقام سالم ادامه می دهد، در حال حاضر نزدیک است 3 میلیارد کاربر در سطح جهانی. با توجه به جمعیت جهان حدود هشت میلیارد نفر، این تعداد زیادی از کاربران است.

در واقع، در برخی از نقاط جهان، به ویژه در آسیای جنوب شرقی، فیس بوک – که از قبل روی اکثر دستگاه های تلفن همراه نصب می شود – تقریباً مترادف با اینترنت شده است. از ژوئن 2021، بین 150 تا 200 میلیون شرکت از فیس بوک برای اهداف تجاری خود استفاده می کنند، که می تواند شامل برندسازی شرکتی، ایجاد جامعه و تبلیغات در این پلت فرم باشد.

این واقعیت که کاربران فیس بوک محتوای خصوصی کمتری را به اشتراک می گذاشتند باعث شد فیس بوک در رویکرد خود تجدید نظر کند و موفقیت چشمگیر آن استوری های اینستاگرام درست در زمان مناسب آمد در اوایل سال 2017، انتشار Stories در فیسبوک نیز آغاز شد. با این حال، این ویژگی محتوای زودگذر شروعی دشوار داشت. در ابتدا، این ویژگی فقط در دستگاه های تلفن همراه در دسترس بود و یافتن آن برای مدیران صفحه هواداران دشوار بود. با این حال، علی‌رغم چالش‌های اولیه، فیس‌بوک با این چالش روبرو شد و امروز مدعی است 300 میلیون کاربر روزانه.

Reels روند مشابهی را تجربه کرده است، همچنین ویژگی‌ای که از اینستاگرام کپی شده است و قصد دارد به پلتفرم‌های متا در رقابت با TikTok کمک کند.

با استفاده از Quintly، ما یک تحلیل عمیق‌تر از TikTok و حلقه‌های اینستاگرام نوشتیم که می‌توانید در اینجا بررسی کنید، اما فعلاً بیایید روی حلقه‌های فیس‌بوک تمرکز کنیم: تفاوت آنها چگونه است، چه چیزی می‌توانند ارائه دهند، و سازندگان شما به چه چیزی نیاز دارند. بدانید:

قرقره های فیس بوک چگونه کار می کنند؟

به طور کلی، حلقه های فیس بوک به روشی مشابه در اینستاگرام کار می کنند. کاربران می‌توانند محتوای ویدیویی عمودی و کوتاه را به اشتراک بگذارند، که این روزها به‌طور برجسته‌تری در فید فیدهای فیسبوک کاربران نشان داده می‌شود.

متا در ماه‌های اخیر فشار زیادی را برای Reels در اینستاگرام ایجاد کرده است، روندی که انتظار می‌رود آن‌ها تنها به عنوان ادامه دهند. TikTok همچنان با ویدیوهای عمودی خود موفقیت را تجربه می کند، و انتظار می رود این فشار به همان اندازه در فیس بوک وجود داشته باشد زیرا IG و FB بسیار به هم مرتبط هستند.

حلقه های فیس بوک را می توان به دو روش منتشر کرد:

  1. اشتراک گذاری از طریق اینستاگرام: قرقره ها – و تمام محتوای منتشر شده در اینستاگرام را می توان بدون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی در فیس بوک به اشتراک گذاشت. با این حال، از دیدگاه کسب و کار، انجام این کار به طور کلی توصیه نمی شود، زیرا هر پلتفرم به استراتژی محتوای خود، ویژگی های جمعیتی متفاوت و غیره نیاز دارد.
  2. از طریق فیس بوک یا اپلیکیشن Creator: این بومی‌ترین رویکرد داستان‌سازی با تعداد ویژگی‌های مشابه اینستاگرام است و جایگزینی محکم برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا ارائه می‌کند.
  3. مستقیماً در برنامه یا دسکتاپ. این ساده‌ترین شکل است و اغلب توسط اکثر کاربران استفاده می‌شود. قرقره‌ها ارزش تولید بالاتری نسبت به استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک دارند، به این معنی که اغلب از طریق تلفن فیلم‌برداری نمی‌شوند، اما در عوض محتوای ویدیویی بسیار بهتری هستند که به صورت حرفه‌ای فیلم‌برداری می‌شوند، بسیار شبیه به یک آگهی.

نفوذ و دسترسی کاربر

هر روز 1.92 میلیارد نفر وارد فیس بوک می شوند تا با دوستان، خانواده ها، صفحات طرفداران، مشاغل یا سازمان هایی که دوست دارند و اخبار آنها را دریافت کنند. صدها میلیون نفر از این افراد Reels را روی پلتفرم تماشا می کنند.

حلقه های فیس بوک برای مشاغل

قرقره ها هنوز در حال افزایش هستند و پتانسیل بالایی برای کسب و کارهایی دارند که به دنبال سرمایه گذاری در تمام جنبه های برجسته ترین پلت فرم اجتماعی جهان هستند. مانند تمام شبکه های رسانه های اجتماعی، ثبات در استفاده و انتشار محتوا توسط سازمان ها یا سازندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. محتوای ویدئویی فرم کوتاه در تمام مظاهر آن، و در حال حاضر Reels به طور خاص، چیز جدیدی نیست، اما همچنان در حال افزایش است در هر ماه، همانطور که در چند سال گذشته انجام داده است.

یکی از جنبه‌های مهم حلقه‌های فیس‌بوک و در واقع تولید محتوای رسانه‌های اجتماعی، نیاز کسب‌وکارها به آن است با جوامع خود تعامل داشته باشند. قرقره ها یک راه عالی برای سازمان ها هستند تا محتوای جذاب خود را در مقابل دیدگان بیشتری قرار دهند. اما برای حفظ وابستگی به برند، برای رشد و وفاداری جامعه ضروری است که اعضای این جوامع به سازندگان مورد علاقه خود نزدیک شوند.

تبلیغات و حلقه های فیس بوک

تبلیغات عمودی جلب توجه و فرمت کننده دلیل بزرگی برای استفاده است تبلیغات فیس بوک Reel. علاوه بر این، عملکرد عالی قابلیت‌های انتشار دوگانه اینستاگرام، استدلال قانع‌کننده دیگری برای انتشار تبلیغات در این فضا و در نتیجه دستیابی به افراد بیشتری ارائه می‌دهد.

شرکت ها می توانند تبلیغات فرمت عمودی خود را به صورت تصویر یا ویدیو از طریق پست ارسال کنند مدیر تبلیغات متا. اینها در بین حلقه‌ها بسیار شبیه تبلیغات سنتی ظاهر می‌شوند، به این معنی که باید یک تجربه تماشای هدفمند و یکپارچه را برای بینندگان ارائه دهند.

در مدیر تبلیغات، تبدیل‌ها، نصب برنامه، ترافیک، آگاهی از برند و دسترسی، پارامترهایی هستند که بازاریابان می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند. در حین انجام این کار، کل محدوده اندازه گیری فیس بوک و هدف گذاری روش‌ها به لطف مجموعه قدرتمند تجاری متا برای تبلیغ‌کنندگان در دسترس است.

اما برای کسب و کار، همچنین مهم است که بدانید هر چیزی که تولید می کنید نشان دهنده شرکت شما است و محتوای شما باید از قبل هدفمند، قانع کننده و ارزش تماشا را داشته باشد بدون اینکه اصلاً تبلیغاتی باشد. مردم تبلیغات را به محتوای “استاندارد” ترجیح نمی دهند، که همیشه هنگام ایجاد برای رسانه های اجتماعی باید در نظر داشت.

برای سازندگان مهم است

هر دو استوری فیس بوک و اینستاگرام باید نسبت ابعاد 9:16 (صفحه نمایش استاندارد گوشی هوشمند) یا 1.91:1 داشته باشند. ابعاد 1080×1920. آنها حداقل عرض رسانه 500 پیکسل دارند. استوری های فیس بوک می تواند تا 20 ثانیه طول بکشد و حداکثر اندازه فایل 4 گیگابایت است.

قرقره های فیس بوک اکنون در فیس لیفت پشتیبانی می شوند!

ما مشتاقیم اعلام کنیم که کاربران فیس لیفت هم اکنون می توانند آپلود و پست کنید حلقه های فیس بوک با استفاده از پلت فرم ما! در 19 سپتامبر متا Facebook Reels API را معرفی کرد، یک API راه حل سازمانی که به اشتراک گذاری Reels را برای صفحات فیس بوک در دسترس عموم از یک دسکتاپ یا برنامه مبتنی بر وب امکان پذیر می کند. این پست‌های ویدیویی عمودی مانند حلقه‌های اینستاگرام، یک راه بالقوه قدرتمند برای دستیابی به فالوورهای شما هستند، به خصوص با مطالب با کیفیت بالا.فیس لیفت-ناشر-فیس بوک-قرقرهاگر می‌خواهید بدانید که لیفت صورت چگونه می‌تواند به پشتیبانی از تمام صفحات رسانه‌های اجتماعی شما، از جمله محتوای فیس‌بوک مانند Reels کمک کند، می‌توانید به نسخه آزمایشی رایگان ما نگاهی بیندازید. برای 2 هفته خوب است، هیچ رشته ای به آن متصل نیست، و می تواند به شما نگاهی اجمالی به کارهایی که لیفت صورت می تواند انجام دهد تا تاثیر شما را در اجتماع آسان تر کند، ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشی اینجا را کلیک کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا