شبکه های اجتماعی

فیس لیفت در DMEXCO 2022 خواهد بود!

پس از یک موفقیت چشمگیر و یک زمان عالی در OMR در ماه می، تغییر نام تجاری گسترده فیس لیفت در تابستان امسال، و یک سیستم قیمت گذاری کاملاً جدید برای مطابقت با وب سایت جدید ما، فیس لیفت آماده است تا یک سال هیجان انگیز را با یکی دیگر از نمایشگاه های بازاریابی دیجیتال مورد علاقه ما دنبال کند. : DMEXCO!

دنیای تجارت دیجیتال با سرعتی سریعتر از همیشه در حال تغییر است. برای همگام شدن با نوآوری‌ها، فناوری‌ها و جدیدترین دانش‌ها، باید افراد متخصص با طیف وسیعی از استعدادها و تجربیات خود را احاطه کنند و نمایشگاه بازاریابی دیجیتال ادکلن (DMEXCO) در 21 و 22 سپتامبر، یکی از آنهاست. از بهترین مکان ها برای انجام این کار

DMEXCO همه چیز در مورد فناوری و بازاریابی دیجیتال است و در حالی که دارای بلندگوها و شرکت‌هایی از سراسر جهان، از جمله از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر و اسنپ است، تمرکز ویژه‌ای بر کشورهای منطقه DACH دارد. امسال، سخنرانان بزرگی از شرکت هایی مانند REWE و MediaMarkt، در میان بسیاری دیگر، حضور خواهند داشت و خرد و نوآوری خود را به نمایش خواهند گذاشت. می‌توانید فهرستی از who is who پیدا کنید، بفهمید چه کسی صحبت می‌کند، و کشف کنید که کدام مارک‌ها در اینجا در وب‌سایت DMEXCO ارائه خواهند شد.

لیفت صورت در آنجا وجود خواهد داشت که بهترین کار را انجام می‌دهیم: نشان دادن قدرتی که رسانه‌های اجتماعی با مدیریت خوب می‌توانند در موفقیت بازاریابی دیجیتال شما داشته باشند و توضیح اینکه چگونه لیفت صورت می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود در شبکه‌های اجتماعی بدون توجه به آنچه که باشد، برسید.

ما هر دو روز در سالن 07.1 در غرفه E038 که تیم های فروش و موفقیت مشتری ما با مشتریان آینده و فعلی ملاقات خواهند کرد، می گذریم. شاید اونجا هم ببینمت!

و درست مانند OMR، پیوستن به ما در نمایشگاه ما، شرکای ما در Digimind، دوستان خوب و رهبران ما در گوش دادن اجتماعی خواهد بود.

علاوه بر این، ما همچنین با جدیدترین شرکای خود از quintly که در ماه اوت با آنها ادغام شدیم، حضور خواهیم داشت.

ما واقعاً مشتاقیم که شما را به طور خاص در DMEXCO با quintly آشنا کنیم، زیرا اتحادیه شرکت‌های ما برای محصول فیس لیفت چه معنایی دارد. یکی از نام‌های برتر در تحلیل‌های اجتماعی، و با صدها KPI قدرتمند، از جمله معیارهای عملکرد TikTok، ما محصولات و شرکت‌های خود را به تدریج در ماه‌های آینده ادغام خواهیم کرد و انتظار داریم که شاهد افزایش عظیمی در عملکرد اجتماعی باشیم. مشتریان ما.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد همکاری بین Quintly و لیفت صورت بخوانید.

خوشحال می‌شویم از شما دیدن کنید و از همه ما دیدن کنید. می توانید از قبل یک قرار ملاقات با یکی از اعضای تیم ما تعیین کنید تا بتوانیم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم!

برای ما، این یک رویداد فوق‌العاده ویژه است، زیرا این اولین بار است که واقعاً این فرصت را خواهیم داشت که رنگ‌ها، آرم و طرح جدید خود را در مقیاسی وسیع و عمومی به نمایش بگذاریم. ما بسیار خوشحالیم که می بینیم تغییر نام تجاری ما چگونه پیش می رود و برای نشان دادن آن هیجان زده هستیم! اگر مایل به مطالعه بیشتر در مورد آن هستید، می توانید این لینک را بررسی کنید.

برای نگاهی گذرا به آنچه که ممکن است بتوانید انتظار داشته باشید، در اینجا ویدیوی DMEXCO از سال 2021 است. نگاهی بیندازید!

آنجا میبینمت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا