شبکه های اجتماعی

رهبر در ویدیوی کوتاه

محتوای زودگذر: کوتاه، شیرین، به راحتی قابل هضم، سرگرم کننده برای تماشا و آسان برای ساخت. استوری های اینستاگرام و سایر اشکال محتوای کوتاه به یک نیروی غالب در چشم انداز محتوای رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند.

در راهنمای اخیری که می‌توانید در اینجا ببینید، به توضیح مفصلی در مورد پلتفرم‌های اصلی مختلف و نکات و نکات آنها پرداختیم. اما در حال حاضر، بیایید روی استوری اینستاگرام تمرکز کنیم.

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری‌ها به کاربران این حس را می‌دهند که در حال حاضر هستند. آنها به راحتی قابل مصرف هستند و اساساً استفاده مدرن از رسانه های اجتماعی را تغییر داده اند. کاربران امروزی محتوا را سریع‌تر مصرف می‌کنند و با سرعت بیشتری در فیدهای خود پیمایش می‌کنند، در حالی که به میزان قابل توجهی توجه کمتری دارند. داستان های رسانه های اجتماعی می توانند بینش های سریع و هیجان انگیزی را ارائه دهند و با طیف گسترده ای از ویژگی های خلاقانه خود کاربران را مجذوب خود کنند.

در رسانه های اجتماعی، یک نقطه فروش منحصر به فرد قالب داستان، گذرا بودن آن است. محتوای استوری مانند استوری اینستاگرام یا اسنپ (معمولاً) فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است و پس از آن برای همیشه ناپدید می شود. از این نوع محتوا به عنوان «محتوای زودگذر» یاد می‌شود و هم چالش‌ها و هم فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای برندها ایجاد می‌کند.

در حالی که اسنپ چت ممکن است پیشگام اصلی محتوای رسانه های اجتماعی از نوع استوری باشد، استوری اینستاگرام که در اوایل تابستان 2016 راه اندازی شد، مدت هاست که به رهبر ویدیوهای زودگذر تبدیل شده است، روندی که رفتار کاربران را به طور قابل توجهی تغییر داده است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی و جرقه مسابقه ای برای ابداع این نوع ارتباط بصری است که امروزه به شکل های رو به گسترشی ادامه دارد.

استوری های اینستاگرام می توانند نرخ کاربر روزانه بیش از نیم میلیارد را داشته باشند. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر در مجموع، در مورد ویدیوهای کوتاه سر و صدا بالاتر از بسیاری از رقبای خود است.

علاوه بر کاربران فردی، ده‌ها میلیون پروفایل تجاری در تقریباً هر صنعت نیز خانه‌های خود را بر روی پلت فرم اشتراک‌گذاری بصری می‌سازند. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می‌کنند، که وقتی با نرخ کلی کاربر همراه شود، پتانسیل زیادی برای قرار گرفتن در معرض کسب و کار ایجاد می‌کند.

با این حال، اینستاگرام در سال‌های اخیر خود را در جایگاه داغی قرار داده است که شاید به‌طور ناخواسته باعث ایجاد بحران در درک عمومی شده است. بسیاری از کاربران شروع به بیزاری و بی اعتمادی نسبت به نمایش عمومی سبک های زندگی آرمانگرایانه که توسط اینفلوئنسرهای ایربراش به تصویر می کشند، شده اند و شواهدی مبنی بر اینکه ممکن است باعث آسیب به خصوص در میان کاربران جوان اینستاگرام شوند، فراوان است.

این برای سازمان شما چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که بخش قابل توجهی از کاربران رسانه‌های اجتماعی دیگر فقط دنبال لایک و کامنت نیستند و در عوض به کانال‌هایی امیدوارند که بتوانند بدون درجه بالایی از صیقل دادن و اصلاح کار کنند.

افکار عمومی شروع به چرخش به سمت اصالت کرده است، این دقیقا همان چیزی است که Stories برای تقویت آن ایجاد شده است.

استوری اینستاگرام چگونه کار می کند؟

در اینستاگرام، استوری ها برای به تصویر کشیدن یک لحظه خاص طراحی شده اند. آنها جایی برای محتوای صحنه ای و برنامه ریزی شده باقی نمی گذارند. آنها گذرا هستند و پس از 24 ساعت به طور خودکار حذف می شوند. این بدان معنا نیست که نمی توان آنها را برنامه ریزی کرد، اما اجرای آنها نباید خیلی مرحله ای به نظر برسد.

با این حال، این بدان معنا نیست که همه محتوا باید از کیفیت خام برخوردار باشد. سلیقه کاربر به طور گسترده ای متنوع شده است. با توجه به کیفیت بالای محتوای موجود در فید، اینستاگرام برای بسیاری از انواع محصولات که ممکن است بخشی از بخش قیمت ممتاز مانند لوازم آرایشی، مد و اقلام سبک زندگی نیز باشند، عالی است.

کاربران می‌توانند هنگام باز کردن برنامه، داستان‌های صفحات و افرادی را که دنبال می‌کنند به‌طور برجسته در بالای فید قرار گرفته‌اند. سازندگان می‌توانند استوری‌ها را با استعدادهای مختلف، از جمله برچسب‌ها، فایل‌های GIF، نظرسنجی، یا برچسب‌های جغرافیایی و نام و به‌ویژه هشتگ‌ها سفارشی کنند. علاوه بر این، فیلترهایی برای استوری یا چهره، مشابه فیلترهای موجود در اسنپ چت را می توان در حالت سلفی اضافه کرد. داستان هایی که به طور خاص برجسته هستند را می توان در نمایه به شکل هایلایت ذخیره کرد که زودگذر نیستند و تا زمانی که حذف نشوند باقی می مانند. اولویت بندی استوری ها در فید کاربر نیز توسط الگوریتم اینستاگرام تعیین می شود که بیش از هر چیز دیگری بر تعامل تاکید دارد.

اخیراً اینستاگرام همچنین شروع کرده است به همه حساب‌ها اجازه می‌دهد لینک‌ها را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. قبلاً این ویژگی فقط برای حساب های رسمی “تأیید شده” و آنهایی که بیش از 10000 دنبال کننده داشتند ارائه می شد. این درها را به روی مشاغل و افراد باز کرده است که پیوندهایی را به محصولات، خدمات، وبلاگ ها یا سایر اشکال محتوا به اشتراک می گذارند.

استوری اینستاگرام برای مشاغل

هرکسی که به طور مرتب داستان منتشر می کند به ندرت توجه کاربران را از دست می دهد. استوری های اینستاگرام مانند یک آهنربای کوچک دیجیتالی به شکل آرم برای چشم ها عمل می کند و توجه را به سمت آیکون های برجسته در بالای فید هدایت و جلب می کند.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های استوری‌های اینستاگرام، مانند برچسب‌های جغرافیایی و هشتگ‌ها، برای بسیاری از شرکت‌ها، به‌ویژه آنهایی که محصولات یا خدمات خود را در یک منطقه خاص تبلیغ می‌کنند، مورد توجه خاص است. هشتگ‌ها و همچنین برچسب‌های جغرافیایی شامل صفحات فرعی خود می‌شوند و برای برندسازی و افزایش توجه کاملاً مناسب هستند، زیرا دسترسی وسیع‌تری را تشویق می‌کنند.

از دیگر ویژگی های موجود در استوری اینستاگرام می توان به نظرسنجی و امکان ارسال پیام خصوصی به کاربران اشاره کرد. این گزینه ها تاثیر مثبتی بر تعامل کاربران نیز دارند.

علاوه بر این، ویژگی برچسب پیوند فضا را برای پیوند دادن به صفحات فرود، مقالات یا سایر محتوای وب ایجاد می کند. در داستان، این استیکرها را می توان به طور برجسته و خلاقانه نشان داد. فراخوان‌ها برای اقدام، بهترین روش عمومی در بسیاری از قالب‌های محتوا در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است.

شرکت‌ها، افراد یا سازمان‌هایی که محتوای تازه‌ای را در استوری‌های اینستاگرام منتشر می‌کنند شاهد افزایش قابل توجهی در دید خود هستند، بنابراین مهم است که فعالیت خود را حفظ کرده و زمان و تلاش خود را به یک استراتژی منسجم و منظم اینستاگرام اختصاص دهید، خواه محتوا فید گرا باشد و چه محتوایی فرم استوری اینستاگرام

تبلیغات با استوری اینستاگرام

در سال‌های اخیر، اینستاگرام به طور مداوم فرصت‌های تبلیغاتی خود را گسترش داده است، توسعه‌هایی که استوری‌های IG نیز از آن بهره‌مند می‌شوند. تبلیغات داستانی را می توان مطابق با اهداف مختلف پست کرد:

  • ترافیک
  • تبدیل ها
  • نصب برنامه
  • آگاهی از برند

علاوه بر این، در پایان سال 2018، ویژگی خرید به استوری اینستاگرام برای همه شرکت ها اضافه شد. برندها می توانند با استفاده از برچسب محصول، محصولی را در هر استوری برچسب گذاری کنند که کاربر را به صفحه محصول هدایت می کند. در آنجا، کاربر اطلاعات بیشتر، پیشنهادات محصول و همچنین پیوندی به فروشگاه آنلاینی که می‌تواند کالا را خریداری کند، دریافت می‌کند.

در مارس 2019، تبلیغات داستان های تعاملی معرفی شد که شرکت ها از آنها برای ارتقای تعامل و رسیدن به شهرت بیشتر استفاده می کنند. طی یک راه‌اندازی بتا، Dunkin’ Donuts به لطف برچسب‌های نظرسنجی تعاملی در تبلیغات، توانست هزینه نمایش هر ویدیو را تا 20 درصد کاهش دهد، در حالی که Next Games توانست نصب برنامه‌های خود را بیش از 40 درصد افزایش دهد.

ابعاد استوری اینستاگرام

آیا کسب و کار شما باید از استوری اینستاگرام استفاده کند؟

استوری های اینستاگرام به بخشی ضروری از جعبه ابزار توزیع محتوای متا تبدیل شده است و در سطح جهانی بسیار محبوب است. اگرچه آنها تنها داستان و نوع ویدیوی کوتاه موجود در حال حاضر نیستند، اما همچنان یک رهبر قوی هستند.

اگر تیم مدیریت رسانه های اجتماعی شما به دنبال راهی نسبتا ساده و مقرون به صرفه برای تقویت بازی ویدیویی خود در اینستاگرام است، استوری ها بهترین مکان برای شروع هستند!

آیا می خواهید بدانید رقبای شما در رسانه های اجتماعی چه کار می کنند و آیا از استوری اینستاگرام یا سایر انواع محتوای کوتاه استفاده می کنند؟ فیس لیفت اکنون Quintly را نیز ارائه می‌کند، ابزاری پیشرو در تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی که به شما کمک می‌کند تا برتری بیشتری داشته باشید!

quintly همچنین ابزار ایده آلی است نه تنها برای تحقیقات رقبا، بلکه برای معیارسنجی و تعیین اینکه آیا صنعت شما برای محتوای کوتاه مناسب است یا خیر. این پیوند را دنبال کنید تا درباره کارهایی که quintly می‌تواند به شما کمک کند تا بازی رسانه‌های اجتماعی خود را تقویت کنید، بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا