دیجیتال مارکتینگ

10 ویدیویی که واقعاً کار می کنند (و چرا)

ویدیوهای چگونه به خصوص روشی قانع کننده برای یادگیری نحوه انجام کاری آنلاین هستند زیرا این ویدیو دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه آن را انجام دهید.

ما دریافتیم که از 91.9٪ از کاربران اینترنت که از تماشای فیلم ها لذت می برند، 31.3٪ خواهان فیلم های آموزشی هستند و 29.8٪ خواهان فیلم های آموزشی هستند.

در این پست، توضیح خواهیم داد که چرا ویدیوهای چگونه بسیار محبوب هستند و شامل 10 مثال برای الهام بخشیدن به کمپین بازاریابی ویدیویی بعدی شما می شود.

نحوه جستجوهای ویدیویی محبوب هستند

مثال‌های ویدیویی چگونه

بهترین ویدیوهای راهنما

→ اکنون دسترسی داشته باشید: بسته شروع بازاریابی ویدیویی [Free Kit]

جستجوهای ویدیویی چگونه محبوب هستند

همانطور که گفته شد، ویدیوهای نحوه انجام کارها بسیار محبوب هستند زیرا به صورت بصری به کاربران نشان می دهند که چگونه وظایف را کامل کنند. با این حال، این فقط مصرف‌کنندگان نیستند که از ویدیوهای چگونه سود می‌برند.

ویدیوهای چگونه روشی عالی برای تثبیت برند شما به عنوان یک متخصص در صنعت آن هستند و می توانند ویژگی های منحصر به فرد محصول یا خدمات شما را نشان دهند.

بر اساس گزارش آمار بازاریابی ویدئویی WyzOwl در سال 2023، 96 درصد از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو درک کاربران را از محصول یا خدمات خود افزایش داده است.

علاوه بر این، 87٪ از بازاریابان ویدیو می گویند که ویدیو باعث افزایش ترافیک وب سایت آنها شده است و 80٪ می گویند که ویدیو مستقیماً فروش را افزایش داده است.

مثال‌های ویدیویی چگونه

در زیر پنج ویدیوی آموزش عالی وجود دارد، و می‌توانید آن‌ها را در ویدیوهای خود اعمال کنید.

1. نحوه انجام پوش آپ

اگر شما هم مثل من هستید و فاقد قدرت بالاتنه هستید، احتمالاً برای انجام یک حرکت فشاری دچار مشکل شده اید. خوشبختانه Hybrid Calisthnecis ویدئوهایی را منتشر می کند که نشان می دهد بینندگان چگونه می توانند تمرینات مختلف از جمله فشارهای فشاری را انجام دهند.

این ویدیوی نحوه انجام، راه‌های مختلف کار کردن با فشار را نشان می‌دهد و راه‌حل‌هایی را برای برخی از مشکلاتی که بینندگان ممکن است با آن مواجه شوند، مانند درد مچ دست، ارائه می‌دهد.

هنگام ایجاد یک ویدیوی چگونه برای برند خود، فعال باشید و مشکلات مختلفی را که مصرف کنندگان ممکن است هنگام یادگیری انجام کاری با آن مواجه شوند، در نظر بگیرید. مطمئن شوید که ویدیوی شما راه حل هایی ارائه می دهد.

یکی دیگر از نکات مهم این ویدیو، عنوان آن است، “شما می توانید پوش آپ انجام دهید، دوست من!” هنگام نامگذاری ویدیوهای خود، مجبور نیستید به قالب سنتی “How to ___” پایبند باشید.

جسور باشید و در حالی که ویدیوهای خود را برای سئو پسند بودن قالب بندی می کنید، خارج از چارچوب فکر کنید.

2. چگونه پوست خود را برای کاربرد بدون کیک آماده کنیم

به یاد داشته باشید، ویدیوهای چگونه در ارائه اطلاعات در مورد محصول یا خدمات شما استثنایی هستند.

به عنوان مثال، برند آرایشی Fenty Beauty ویدئوهایی را منتشر می کند که به بینندگان نشان می دهد که چگونه محصولاتشان می توانند ظاهر متفاوتی داشته باشند یا مشکلات رایج را حل کنند.

به عنوان مثال، استفاده از کیک فونداسیون یک نگرانی معمول برای بسیاری از کاربران آرایش است. ویدئوی زیر به بینندگان نشان می دهد که چگونه پوست خود را آماده کنند تا با محصولات فنتی مشکلی نداشته باشند.

به مشکلی فکر کنید که مخاطب شما اغلب ممکن است با آن مواجه شود. یک ویدیوی نحوه کار ایجاد کنید که به مخاطبان خود نشان می دهد چگونه محصولات یا خدمات مشکل را حل می کنند.

3. نحوه یادگیری سریع Python با ChatGPT

این ویدئو توسط دانشمند داده سونداس خالد به بینندگان نشان می دهد که چگونه با استفاده از ChatGPT زبان کدنویسی را یاد بگیرند.

نکته اصلی این ویدیو این است که چگونه سانداس از زبان بسیار ساده و قابل پیگیری برای توصیف چیزی استفاده می کند که ممکن است در ابتدا دلهره آور و پیچیده به نظر برسد.

او همچنین از ایموجی‌ها، تصاویر استوک و ضبط‌های صفحه نمایش خود با استفاده از ChatGPT استفاده می‌کند تا به بینندگان کمک کند تا کار را بیشتر تجسم کنند.

هنگام ایجاد یک ویدیوی چگونگی ساخت، از استفاده از اصطلاحات تخصصی یا زبان پیچیده اجتناب کنید – و از تصاویر برای نشان دادن بهتر نظر خود استفاده کنید.

4. چگونه در اینستاگرام از 0 رشد کنیم

در این ویدیوی آموزشی، خالق محتوا Jade Beason توضیح می دهد که چگونه کانال اینستاگرام خود را از ابتدا افزایش دهید و از صفر فالوور به 10000 نفر برسانید.

این ویدیو برای افرادی که در مراحل اولیه بازاریابی اینستاگرام یا سفر خالق خود هستند بسیار عالی است و گام های جامعی برای رسیدن به اهدافشان ارائه می دهد.

در ویدیوی نحوه انجام خود، به مصرف کنندگانی که تازه وارد بازار شما شده اند فکر کنید که نمی دانند از کجا شروع کنند. در مورد ایجاد یک ویدیوی چگونه برای آنها فکر کنید و چگونه می توانید کار را به مراحل ساده ای که آنها می توانند دنبال کنند تقسیم کنید.

5. چگونه برای افزایش بازدید قرقره خود را

باز هم، لازم نیست با قالب عنوان “How to ____” ازدواج کنید. در واقع، دانستن اینکه بینندگان شما اطلاعات مورد نیاز خود را در چند نکته یا مرحله به دست خواهند آورد، می تواند مفید باشد. ویدئوی زیر را به عنوان نمونه در نظر بگیرید.

سازنده محتوا Modern Millie پنج نکته در مورد افزایش بازدیدهای Reels شما ارائه می دهد.

بهترین ویدیوهای راهنما

در زیر تعدادی از بهترین ویدیوهای نحوه تفکر در کمپین بازاریابی خود آورده شده است.

6. چگونه میله های بستنی شکلاتی درست کنیم

You Suck at Cooking کانالی است که به مردم نشان می دهد چگونه غذاها و تنقلات مختلف را به روشی بسیار غیر متعارف بپزند. ویدیوهای آن دارای طنز پوچ، صحنه های تصادفی، وقفه های موسیقی خنده دار و شخصیت منحصر به فرد سازنده است.

ویدیوهای چگونه باید همیشه بالینی و خسته کننده باشند. از افزودن شخصیت و شوخ طبعی برای برجسته کردن آنها نترسید.

7. نحوه ضربه زدن با انگشت روی گیتار

در ویدیوی بالا، گیتاریست برنده جایزه، ایوت یانگ، به بینندگان آموزش می دهد که چگونه با دو دست بر روی گیتار ضربه بزنند. این ویدیو برای شرکت سازهای موسیقی Sweetwater است.

این شرکت اغلب ویدیوهایی را در کانال خود ارسال می کند که به نوازندگان در تمام سطوح نشان می دهد چگونه هنر خود را کامل کنند.

این ویدیو به ویژه جالب است زیرا علاقه مندان به گیتار اغلب هنگام تلاش برای یادگیری تکنیک های خاص – به ویژه تکنیک ضربه زدن با دو دست او، که در سبک موسیقی او رایج است، به ایوت یانگ اشاره می کنند.

یک فرد تأثیرگذار در جایگاه خود را در نظر بگیرید که ممکن است مخاطبان شما علاقه مند به تقلید از او باشند. سعی کنید یک ویدیوی آموزشی ارسال کنید که به مخاطبان خود نشان دهد چگونه می توانند به دستاوردها، سبک یا ظاهر آن شخص دست یابند.

8. نحوه کشیدن دوخت از “Lilo and Stitch”

Art for Kids Hub یک کانال YouTube است که هر هفته آموزش های هنری جدیدی را برای کودکان ارسال می کند. مخاطبان این کانال خانواده ها و کودکان هستند. راب جنسن و فرزندانش برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، ویدیوهای چگونگی انجام آن را میزبانی می کنند.

در نظر بگیرید که شخصی به مخاطبان هدف شما متصل باشد تا ویدیوهای آموزشی شما را میزبانی کند. برای مثال، اگر شما یک شرکت تجهیزات ورزشی هستید، ممکن است بخواهید ویدیوهای شما توسط یک ورزشکار یا مربی میزبانی شود.

9. چگونه زودتر از خواب بیدار شویم

مگر اینکه فرد صبحگاهی باشید، احتمالاً موافقید که زود بیدار شدن می تواند ناخوشایند اما ضروری باشد. این ویدیو به آن احساس مرتبط با تلاش برای زود بیدار شدن و ایجاد یک روال ثابت ضربه می زند.

مجری ویدیو، مایا لی، مشکلات خود را با بیدار شدن از خواب به اشتراک می‌گذارد و احساسش را وقتی که به اندازه کافی نمی‌خوابد، به اشتراک می‌گذارد. تجربه او باعث می شود نکات و ترفندهایی که به اشتراک می گذارد واقعی تر به نظر برسند.

هنگام ایجاد یک ویدیوی آموزشی، سعی کنید با مخاطبان و مبارزات آنها ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در محتوای خود اعتبار ایجاد کنید.

10. نحوه یادگیری کامل اسپلیت ها

صحبت از قابلیت همبستگی، ویدیوی بالا به بینندگان می آموزد که چگونه با مستند کردن سفر سازنده هنری وو، یک تقسیم کامل را انجام دهند. این ویدئو نشان می دهد که چگونه او از ناتوانی در انجام یک تقسیم در 30 روز به انجام آن رسیده است.

در نظر بگیرید که سفر فردی برای یادگیری این کار را در ویدیوی خود نشان دهید. حتی بهتر از آن، یک چارچوب زمانی خاص، مانند 30 روز، در نظر بگیرید تا به بینندگان نشان دهید که می توانند با زمان مناسب به هدف خود برسند.

ویدیوهای چگونه به ایجاد آگاهی از برند، توضیح محصولات یا خدمات شما و ایجاد اعتبار نزد مخاطبان کمک می کنند.

اکنون که این نمونه‌هایی از ویدیوهای آموزش عالی را دارید، آماده هستید که قالب ویدیو را به کمپین بازاریابی بعدی خود اضافه کنید.

ویدیوها، الگوها، نکات و سایر منابعی را که برای کمک به راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر اختصاص داده شده‌اند، کشف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا