شبکه های اجتماعی

چگونه سازندگان می توانند با تبلیغات IGTV درآمد کسب کنند

ICYMI: سازندگان می توانند در اینستاگرام با تبلیغات IGTV درآمد کسب کنند.

سال گذشته، اینستاگرام شروع به آزمایش تبلیغات IGTV برای تعدادی از سازندگان مستقر در ایالات متحده کرد. اکنون، تبلیغات IGTV برای سازندگان بیشتری در بریتانیا و استرالیا منتشر خواهد شد – با برنامه‌هایی که تا پایان سال بیشتر گسترش یابد.

برای شروع کسب درآمد از IGTV به عنوان یک سازنده آماده هستید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:

تبلیغات IGTV: یک جریان درآمد جدید برای سازندگان

تبلیغات IGTV روش جدیدی برای سازندگان برای کسب درآمد از محتوای IGTV خود است.

طبق گفته اینستاگرام، زمانی که کاربر برای تماشای ویدیوی IGTV از دکمه پیش‌نمایش در فید خود کلیک کند، تبلیغات ظاهر می‌شوند. آنها ویدیوهای عمودی و بهینه سازی شده برای موبایل خواهند بود و تا 15 ثانیه طول می کشند.

اینستاگرام تأیید کرد که این ویژگی در هفته‌های آینده برای سازندگان بیشتری در بریتانیا و استرالیا ارائه می‌شود و برنامه‌هایی برای گسترش آن در کشورهای جدید تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

اینستاگرام در بیانیه ای به اشتراک گذاشت: «اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است که سازندگان بتوانند از اینستاگرام برای رشد برند شخصی خود استفاده کنند و بتوانند امرار معاش کنند.»

تبلیغات IGTV جدیدترین ویژگی با هدف کمک به سازندگان برای کسب درآمد از محتوای خود در پلتفرم است.

در اکتبر 2020، اینستاگرام نشان‌های لایو اینستاگرام را معرفی کرد – راهی برای سازندگان برای دریافت “نکات” پولی از بینندگان در طول پخش زنده اینستاگرام.

آیا می خواهید استراتژی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید؟ برنامه‌ریزی، پیش‌نمایش، و برنامه‌ریزی پست‌های خود را از قبل با Later – رایگان است!

درآمد سازندگان IGTV از تبلیغات IGTV چقدر است؟

برای سازندگان، IGTV از زمان راه‌اندازی آن در سال 2018 یک پلتفرم چالش‌برانگیز برای کسب درآمد بوده است (خارج از همکاری‌های تجاری با برندهای پولی و بازاریابی وابسته).

از طرف دیگر، یوتیوب مملو از گزینه‌های کسب درآمد است و یوتیوب‌برهای محبوب در هر 1000 بازدید ویدیو از 3 تا 10 دلار درآمد کسب می‌کنند.

با این حال، همه اینها با تبلیغات IGTV تغییر می کند.

جاستین اوسوفسکی در مصاحبه ای با The Verge، مدیر اجرایی اینستاگرام، به اشتراک می گذارد که افرادی که در تبلیغات IGTV عرضه می شوند، “استاندارد صنعتی” دریافت خواهند کرد. 55 درصد از کل تبلیغات در IGTV، همان نرخ YouTube.

این به طور ناگهانی IGTV را به یک پلتفرم بسیار قانع‌کننده‌تر برای سازندگان در اینستاگرام تبدیل می‌کند، که ممکن است قبلاً انگیزه‌ای برای اشتراک‌گذاری محتوای «رایگان» نداشته باشند.

کمدین و خالق محتوا کوین فردریک (@kevonstage) از زمانی که تبلیغات IGTV در ابتدا در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت، استفاده می کرد.

Fredericks به اشتراک می گذارد: “تبلیغات IGTV یک تغییر انقلابی برای محتوای من بود.” “هر زمان که می توانید برای کاری که به صورت رایگان انجام می دادید پول دریافت کنید – روز خوبی است.”

و همانطور که حلقه های اینستاگرام به یک ویژگی به طور گسترده پذیرفته شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که دوباره IGTV سهم بیشتری از توجه را به خود جلب کند – و آن را به یک تاکتیک عالی برای رشد اینستاگرام تبدیل می کند.

IGTV یک کانال باورنکردنی برای محتوای طولانی تر است که به جزئیات می پردازد.

این کانال عالی برای نمایش محصولات، کارهای DIY، و آموزش است – نوع محتوایی که واقعاً با مخاطبان طنین انداز می شود و به ایجاد روابط بلندمدت کمک می کند.

و با توجه به اینکه گزینه‌های کسب درآمد دائماً در حال پیشرفت هستند، اکنون زمان خوبی است که استراتژی IGTV خود را به عنوان یک سازنده بازنگری کنید.

آیا می خواهید در صدر آخرین روندها و ویژگی های منتشر شده باقی بمانید؟ عضویت در بعدخبرنامه ایمیل برای همه آخرین اخبار اینستاگرام، نکات و موارد دیگر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا