شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از قالب های استوری اینستاگرام در حلقه ها

حلقه‌های اینستاگرام راهی سریع و سرگرم‌کننده برای به اشتراک گذاشتن محتوا با مخاطبان هستند، اما این بدان معنا نیست که شما باید زیبایی‌شناسی اینستاگرام را که به دقت طراحی شده است قربانی کنید.

خوشبختانه، راه های مختلفی برای پرش از روند Reels وجود دارد و زیبایی شناسی خود را دست نخورده نگه دارید!

برای کمک به شما در این راه، ما 3 هک طراحی سریع و آسان را به اشتراک می‌گذاریم – و همچنین بهترین برنامه‌های ویرایش را برای ارتقای زیبایی‌شناسی حلقه‌های اینستاگرام شما:

زیبایی قرقره های اینستاگرام شما چقدر مهم است؟

قرقره ها، مانند پست های TikTok، به گونه ای طراحی شده اند که سرگرم کننده، سریع و سرگرم کننده باشند.

و در حالی که داشتن یک زیبایی شناسی زیبا همیشه خوب است، ایجاد قرقره های جذاب با بازدهی ارزشمند بسیار بیشتر به موفقیت منجر می شود.

با این حال، اگر می‌خواهید قرقره‌ها را در شبکه نمایه خود به اشتراک بگذارید (که راهی عالی برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض ارزشمند بیشتر و افزایش ویروسی شدن شماست)، ارزش آن را دارد که در کنار پست‌های دیگرتان به چه شکلی به نظر می‌رسند.

9 تا 12 پست برتر اینستاگرام شما اغلب اولین محتوایی است که بازدیدکنندگان نمایه شما به آن توجه می کنند – و می توانند عامل تعیین کننده برای زدن دکمه “فالو” یا نه توسط شخصی باشند.

بنابراین اگر قرقره های شما زیبایی شما را مختل می کنند، ممکن است رشد شما را کند کنند. اولین تاثیر قوی در اینستاگرام به حساب می آید، به خصوص زمانی که صحبت از تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور می شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه زیبایی اینستاگرام شما همیشه مناسب است، برنامه‌ریزی و پیش‌نمایش پست‌هایتان از قبل است.

Visual Instagram Planner رایگان بعدی به شما نشان می دهد که فید اینستاگرام شما از قبل چگونه به نظر می رسد، بنابراین می توانید زیبایی کامل اینستاگرام را به دست آورید!

تا زمانی که بهترین ترکیب را برای فید خود پیدا کنید، می‌توانید به راحتی عکس‌ها را از کتابخانه رسانه خود مرتب کنید یا عوض کنید.

به‌علاوه، اکنون می‌توانید از Later’s Visual Planner مستقیماً از تلفن همراه خود استفاده کنید! تنها چیزی که نیاز دارید این است که برنامه Later را باز کنید، «Preview» و «Add Media» را انتخاب کنید.

آیا برای ایجاد زیبایی‌شناسی اینستاگرام کامل برای برند خود آماده هستید؟ فید خود را با آن طراحی، سرپرستی و برنامه ریزی کنید بعد!

3 راه آسان برای بهبود زیبایی حلقه های اینستاگرام

خوشبختانه، بهبود زیبایی ریل های اینستاگرام خود آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. تنها چیزی که نیاز دارید چند برنامه کاربردی و مقرون به صرفه است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

شماره 1: برای یک گرادیان ثابت، یک فیلتر با نام تجاری اعمال کنید

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ادغام حلقه‌های اینستاگرام در فید خود، استفاده از همان سبک فیلتر است.

به عنوان مثال، اگر شما یک فید اینستاگرام روشن و مطبوع دارید، می خواهید حلقه های اینستاگرام شما نیز روشن و مطبوع به نظر برسند.

می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «افکت‌ها» و پیمایش در کتابخانه، یک فیلتر AR Stories Instagram را در هنگام عکس‌برداری از یک حلقه اعمال کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید با ذخیره آن در رول دوربین خود، با استفاده از یک برنامه ویرایش شخص ثالث، و سپس بارگذاری مجدد آن در اینستاگرام، فیلتری را روی حلقه خود اعمال کنید.

در اینجا فقط چند برنامه عالی برای افزودن فیلترها و تنظیمات از پیش تعیین شده سفارشی به ویدیوهای شما وجود دارد:

شماره 2: از یک ابزار ویرایش ویدیو مانند InShot برای اضافه کردن حاشیه های مارک دار و همپوشانی قلم سفارشی استفاده کنید

InShot یکی از بهترین برنامه‌های موجود در بازار برای ویرایش ویدیو است و برای افزودن پس‌زمینه‌های مارک دار یا همپوشانی فونت سفارشی به حلقه‌های اینستاگرام شما عالی است.

این لمس‌های ساده می‌تواند باعث شود که قرقره‌های شما با زیبایی فید شما سازگاری بیشتری داشته باشند، به خصوص اگر از قبل یک پالت رنگ قوی در جای خود داشته باشید.

بعلاوه، افزودن پس‌زمینه مارک‌دار راهی عالی برای بهینه‌سازی حلقه خود برای پیش‌نمایش فید 4:5 است. افزودن یک حاشیه رنگ به قرقره‌های 9:16 از برش ویدیوی شما جلوگیری می‌کند.

برای اطلاع از نحوه انجام این کار، ناتاشا را از هک آموزش سریع @solstudiomarketing تماشا کنید:

نکته: اگر می‌خواهید حلقه اینستاگرام را از فید اصلی خود مخفی کنید، اما آن را در برگه حلقه‌ها نگه دارید، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ویدیو ضربه بزنید و «Remove from Profile Grid» را انتخاب کنید.

شماره 3: یک تصویر جلد سفارشی ایجاد کنید

اگر واقعاً در مورد زیبایی شناسی خود جدی هستید، می توانید یک تصویر جلد سفارشی برای Reels خود ایجاد کنید، درست مانند یک ویدیوی IGTV.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام برای ایجاد طرح‌های حرفه‌ای برای برندتان است.

هزاران برنامه با کاربری آسان وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا طرح‌های زیبای استوری‌های اینستاگرام را ایجاد کنید، که همان قالب Instagram Reels است.

Storyluxe، Unfold، و Over همگی مملو از قالب‌های عالی هستند که می‌توانید متناسب با زیبایی برند خود طراحی کنید.

ICYMI: ما با Storyluxe همکاری کرده‌ایم تا مجموعه‌ای کاملاً جدید از قالب‌های استوری اینستاگرام ایجاد کنیم – که به‌طور خاص برای کاربران ما طراحی شده است!

برای دسترسی به الگوها، برنامه Storyluxe را دانلود کنید. سپس، در منوی پایینی اسکرول کنید و «بعدها» را انتخاب کنید. از اینجا، می‌توانید بین ۲ مجموعه انتخاب کنید: LATER1 و LATER2:

هنگامی که طرح جلد سفارشی خود را ایجاد کردید و آن را در رول دوربین خود ذخیره کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به حلقه اینستاگرام خود اضافه کنید. می‌توانید این کار را با ضربه زدن روی «پوشش» در مرحله انتشار و سپس «افزودن از رول دوربین» انجام دهید.

به همین راحتی!

آیا برای ارتقای طرح‌های حلقه‌های اینستاگرام خود به سطح بعدی آماده هستید؟ اکنون قالب های جدید و عالی Storyluxe Instagram Stories ما را بررسی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا