بازی

بهترین آیتم ها در Octopath Traveler 2، رتبه بندی شده است

Octopath Traveler 2 دنباله ای بر بازی نقش آفرینی محبوب Octopath Traveler است و چیزهای جدید زیادی دارد که به شما در سفر کمک می کند. از سلاح و زره گرفته تا مواد مصرفی قدرتمند، چیزی برای همه وجود دارد. اما کدام اقلام بهترین هستند؟


مرتبط: Octopath Traveler 2: بهترین توانایی ها برای یادگیری هیکاری

هر کدام از این آیتم ها دارای مزایای منحصر به فردی هستند و بسته به سبک بازی شما می توان از آنها به روش های مختلفی استفاده کرد. با این حال، با وجود اقلام بسیار زیاد، می توان زمان برد تا با ارزش ترین آنها آشنا شوید.

10 سنگ روح باد (L)

Wind Soulstone (L) صدمات شدید باد را به همه دشمنان وارد می کند و آن را به انتخابی ایده آل در هنگام رویارویی با گروه بزرگی از دشمنان تبدیل می کند. سنگ روح باد (L) را می توان با اجبار یک هیولا در دهکده بی نام، توتوهاها در سطح 27، دزدی از یک اشراف زاده در تیمبرین، لیفلندز، یا خرید آن از یک شهروند در کانینگ کریک، هاربرلندز، یا تاجر در ولگرو به دست آورد. , Leaflands for 5985 Leafs.

به عنوان یکی از قدرتمندترین آیتم های بازی، این سنگ روح خاص به دلیل توانایی آن در از بین بردن سریع چندین حریف برجسته است. همچنین می‌توان با ساخت لوازم جانبی، قدرت آن را افزایش داد و آن را در جنگ بیشتر مفید کرد. علاوه بر این، با اتصال دو Wind Soulstone، شما حتی قدرتمندتر خواهید شد و می توانید آسیب بیشتری وارد کنید.

9 مهره روشن (L)

سرباز کو در کو، هینوئوما

مهره نور (L) یک آیتم قدرتمند است که می تواند شخصیت شما را سریعتر حرکت دهد. شما می توانید این کالا را از یک Beastling در Tropo’hopu، Toto’haha، در سطح 10، با خرید آن به قیمت 5472 برگ از Zeto the Butcher در Ku، Hinoeuma، یا از Ku Soldier در Ku، Hinoeuma، در سطح 26 دریافت کنید.

مهره نور (L) به طور چشمگیری آمار سرعت شخصیت شما را افزایش می دهد و برای هر کسی که به دنبال حرکت سریع در یک منطقه یا تکمیل یک ماموریت است ایده آل است. همچنین اگر دوست دارید بجنگید مفید است زیرا به شما برتری می دهد.

8 آجیل مغذی (L)

وحشی در دهکده بی نام، توتوهاها در سطح 27

Nuurishing Nut (L) به شما قدرت بالایی را در حداکثر HP شما می دهد تا بتوانید برای مدت طولانی تری با دشمنان قدرتمندتر مبارزه کنید. مهره تغذیه کننده (L) را می توان با 5472 برگ از Beastling در دهکده بی نام، توتوهاها خریداری کرد، یا می توانید همان Beastling را برای آن در سطح 26 مجبور کنید.

مطالب مرتبط: مسافر هشت‌راهی 2: به یاد ماندنی‌ترین نقل قول‌ها

این نه تنها HP بسیار بیشتری به شما می‌دهد، بلکه به شما شانس بیشتری برای عبور از برخی از نبردهای سخت‌تر در Octopath Traveler 2 می‌دهد. حتی افزایش قابل توجهی به حداکثر HP شما. علاوه بر این، مصرف آجیل مغذی (L) پیشرفت شما را کاهش نمی دهد، بنابراین می توانید هر زمان که نیاز به تقویت داشتید از آن استفاده کنید و نگران اتلاف وقت نباشید.

7 مهره مقاوم (L)

تاجر مرموز در ولگرو، لیفلندز

مهره مقاوم (L) یک آیتم قدرتمند است که می تواند به طور قابل توجهی دفاع عنصری شخصیت شما را تقویت کند. در سطح 20، می‌توانید آن را از Registrar در Stormhail، Winterlands بدزدید یا بازرگان اسرارآمیز را در Wellgrove، Leaflands به‌عنوان یک اقدام مسیر مجبور کنید. با استفاده از این آیتم، تقریبا هرگز نمی توانید از حملات عنصری آسیب ببینید و طلسم ها و حملات دشمن آسیب بسیار کمتری به شما وارد می کند.

باید سرمایه گذاری زیادی روی مهره مقاوم (L) در نظر بگیرید، زیرا به احتمال زیاد در زمان مواجهه با نبردهای سخت در زمان و منابع شما صرفه جویی می کند. تقویت‌های دفاعی آن نیز با پاداش‌های تجهیزات دیگر همراه است و به شما این امکان را می‌دهد که دفاع اصلی شخصیت‌های خود را حتی بالاتر از آنچه که معمولاً می‌توانید بسازید.

6 انار انرژی زا (L)

OCTOPATH TRAVELER II دستیار میخانه در مری هیلز، کرستلندز

انار انرژی زا (L) به طور کامل BP حزب شما را بازیابی می کند تا بتوانید با چالش برانگیزترین دشمنان مقابله کنید. این آیتم خاص را می توان در سه مکان یافت: تماشاچی در Montwise، Crestlands. دستیار میخانه در مری هیلز، کرستلندز. و مرد جوان در مری هیلز، کرستلندز. انار انرژی زا (L) را می توان با 3192 برگ خریداری کرد و بخشی جدایی ناپذیر از آماده شدن برای نبرد است.

انار انرژی زا (L) یک مورد ضروری در زرادخانه شماست، زیرا می تواند به سرعت BP مهمانی شما را بازیابی کند و شما را ادامه دهد. با آن، می‌توانید با سخت‌ترین دشمنان مقابله کنید و از هر نبرد نهایت استفاده را ببرید. این به ویژه در مبارزات باس چالش برانگیز مفید است و می تواند به سرعت جریان را به نفع شما تغییر دهد.

5 زیتون زندگی (L)

شوالیه مقدس در مری هیلز، کرستلندز

زیتون زندگی (L) یک متحد سقوط کرده را به زندگی باز می گرداند و به طور کامل شفا می دهد. این از یک شوالیه Sanctum در Merry Hills، Crestlands به دست آمده است. این آیتم برای شما ارزشمند است زیرا در صورت استفاده استراتژیک می تواند به سرعت جریان نبرد را تغییر دهد. با استفاده از آن، می توانید متحدان سقوط کرده را بدون نیاز به عقب نشینی از نبرد احیا کنید و به طور بالقوه خود را از پاک کردن حزب نجات دهید.

مطالب مرتبط: Octopath Traveler 2: Relatable things any player

علاوه بر این، توانایی آن در بازگردانی کامل HP، آن را به ابزاری موثر برای حفظ هر شخصیت در بهترین شکل در هر زمان تبدیل می کند. هزینه اضافی این آیتم همچنین به این معنی است که وقتی شخصیت‌های شما در طول نبرد آسیب قابل توجهی می‌بینند، مجبور نیستید MP یا سایر موارد ترمیمی را هدر دهید.

4 مهره بحرانی (L)

OCTOPATH TRAVELER مرد مسن

مهره بحرانی (L) نرخ ضربه بحرانی شما را بسیار افزایش می دهد تا بتوانید با ضربات قوی تری به دشمنان خود ضربه بزنید. این مورد را می توان از یک مرد مسن در تیمبرین، لیفلندز، به قیمت 5472 برگ خریداری کرد. این مورد را نباید دست کم گرفت، زیرا تنها با یک بار استفاده می تواند روند نبرد را تغییر دهد. برای کسانی که به دنبال از بین بردن سرسخت ترین دشمنان خود هستند، Critical Nut (L) باید در بالای لیست خرید آنها باشد.

این آیتم با قدرت بالا و قیمت پایین هر برگ ارزش خرج کردن را دارد. علاوه بر این، اگر هنوز سلاح های خود را به طور کامل ارتقا نداده اید یا ارتقاء نداده اید، می توانید به این آیتم اعتماد کنید تا شکاف بین خود و حریفان خود را کاهش دهید. علاوه بر این، زمانی که یاد بگیرید چگونه نرخ بحرانی آن را از طریق سایر آیتم ها و علاقه مندان افزایش دهید، تأثیر آن افزایش می یابد.

3 آجیل نیروبخش (L)

OCTOPATH TRAVELER یانگ پسر

این کالای ارزشمند در منطقه Timberain در منطقه Leaflands یافت می شود که می توان آن را از یک پسر جوان خریداری کرد. هنگام مصرف، مهره نیروبخش (L) حداکثر SP را برای هر عضو حزبی که آن را مصرف می کند، به شدت افزایش می دهد. اگر معمولاً روی جادو تمرکز می کنید این مورد مفید است زیرا اغلب به SP بیشتری نسبت به بازیکنانی که روی مهارت های فیزیکی تمرکز می کنند نیاز دارید.

همانطور که گفته شد، در حالی که این آیتم کاملاً قدرتمند است، تأثیرات آن فقط تا پایان نبرد باقی می ماند، بنابراین اگر به دنبال نتایج بلندمدت هستید، ممکن است لازم باشد گزینه های دیگری را در نظر بگیرید. علاوه بر این، شایان ذکر است که پس از مصرف، هیچ راهی برای بازگرداندن مهره نیروبخش (L) وجود ندارد. بنابراین اگر به آن تکیه می کنید، مطمئن شوید که حزب شما به اندازه کافی برای عبور از یک سیاه چال یا باس فایت بسیار سخت است.

2 مهره سخت (L)

Alpione Gravell، Wildlands Ocotopath Traveler 2

مهره سخت (L) به طور قابل توجهی دفاع فیزیکی هر شخصیتی را تقویت می کند و به شما امکان می دهد در برابر حملات دشمن بهتر مقاومت کنید. در Gravell، Wildlands یافت می شود و می توان آن را از Alpione تهیه کرد. اگر به دنبال کالایی هستید که به شما تقویت قابل توجهی در دفاع بدهد، مهره سخت (L) یک انتخاب عالی است.

نه تنها وضعیت دفاع فیزیکی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه به شخصیت های شما مقدار مناسبی از HP نیز می دهد. علاوه بر این، اگر به درستی استفاده شود، این آیتم می‌تواند به عنوان سپری در برابر طلسم‌های مخرب منطقه‌ای از اثر که در غیر این صورت می‌تواند آسیب بزرگی به تیم شما وارد کند، استفاده شود.

1 مهره جادویی (L)

OCTOPATH TRAVELER II تاجر مرموز در سطح 20 در Wellgrove، Leaflands-1

مهره جادویی (L) یک آیتم قدرتمند است که قدرت حمله عنصری شما را به شدت افزایش می دهد. این برای هر نبردی ارزشمند است، زیرا می تواند بین پیروزی و شکست تفاوت ایجاد کند. شما می توانید این آیتم را از Poet in Merry Hills, Crestlands بدزدید. همچنین می توانید آن را از Merchant Mysterious در سطح 20 در Wellgrove، Leaflands دریافت کنید. استفاده از مهره جادویی (L) یک راه عالی برای تقویت حملات عنصری شماست که بسیار مورد نیاز است. این به ویژه در نبرد با دشمنانی که نسبت به عناصر ضعیف هستند مؤثر است.

اگر احساس خلاقیت می کنید، دو Nuts مختلف را ترکیب کنید تا دستور العمل های سفارشی با جلوه های منحصر به فرد ایجاد کنید. علاوه بر این، مهره جادویی (L) در نبرد و در حین کاوش در مناطق مختلف، جوایزی را ارائه می دهد. تا زمانی که آن را مجهز کرده باشید، کیفیت تمام اقلام موجود در سیاهچال ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد و به شما امکان می دهد اقلام کمیاب تری را سریعتر به دست آورید.

بعدی: Octopath Traveler 2: hardest Bosses

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا