دیجیتال مارکتینگ

انتخاب دوگانه در بازاریابی ایمیلی چیست؟

آیا به کیفیت لیست ایمیل خود فکر می کنید؟ یا می خواهید مطمئن شوید که مشترکین شما قصد خواندن ایمیل مارکتینگ ارسالی شما را دارند؟

شما ممکن است پاسخ خود را در انتخاب دوگانه پیدا کرده باشید، که فرآیندی است که بهترین تجربه را برای مشترکین شما تضمین می کند. به جای انتخاب واحد، انتخاب دوگانه یک مرحله اضافی در فرآیند تأیید ارائه می دهد.

برای اطمینان از بهترین نتایج از کمپین های بازاریابی ایمیلی خود، به خواندن ادامه دهید تا بدانید انتخاب دوگانه چیست و چگونه آن را تنظیم کنید.

اکنون دانلود کنید: الگوی برنامه ریزی بازاریابی ایمیلی

انتخاب دوگانه در مقابل انتخاب واحد

در یک مرحله، کاربران می‌توانند مشترک ایمیل‌هایی شوند که از انتخاب واحد استفاده می‌کنند. این بدان معناست که تنها کاری که کاربران برای عضویت باید انجام دهند این است که آدرس ایمیل خود را در قسمت مورد نیاز وارد کنند. انتخاب واحد برای تیم‌های بازاریابی که می‌خواهند فرآیند ثبت‌نام برای ایمیل‌های خودکار تا حد امکان سریع باشد مفید است.

یک مزیت بزرگ انتخاب واحد، فرصت رشد سریعتر لیست ایمیل شماست. اگر می‌خواهید فهرست مخاطبین گسترده‌ای داشته باشید، سادگی اشتراک خودکار کاربران مفید است.

از سوی دیگر، انتخاب دوبار یک مرحله تأیید اضافی برای تأیید هر آدرس ایمیل اضافه شده به پایگاه داده تماس شما ارائه می دهد. وقتی این تنظیم فعال باشد، مخاطبین ایجاد شده یک ایمیل بعدی با پیوندی برای تأیید اشتراک ایمیل خود دریافت خواهند کرد.

این مرحله اضافی می تواند برای ایجاد سرنخ های با کیفیت بالاتر برای کمپین های ایمیل شما مفید باشد. شخصی که ایمیل خود را در یک کادر متنی وارد کرده است ممکن است متوجه نشود که در خبرنامه ایمیل شما مشترک شده است و وقتی شروع به دریافت ایمیل می کند احساس ناامیدی کند. با استفاده از انتخاب دوگانه، هر بازدید کننده سایت را تضمین می کنید می خواهد برای مشترک شدن در خبرنامه های خود

یکی دیگر از دارایی های عالی برای دو برابر کردن ایمیل های انتخابی؟ بدون توجه به نسخه ای که دارید، می توانید آنها را مستقیماً در HubSpot CRM خود ایجاد کنید. پس از ایجاد آنها در HubSpot، می توانید آنها را به مخاطبین خود که در HubSpot ایجاد شده اند ارسال کنید.

اگر مشتری HubSpot هستید، به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه می‌توانید امروز برای ایمیل‌های خود انتخاب دوگانه را اعمال کنید.

کاربران HubSpot می‌توانند با ایجاد یک کمپین ایمیلی و تنظیم آن در CRM HubSpot، هر دو گزینه انتخاب واحد و دوگانه را پیکربندی کنند. این ویژگی برای ابزارهای بازاریابی رایگان، Marketing Hub Starter، Basic، Professional و Enterprise در دسترس است.

توجه به این نکته مهم است که در HubSpot، فرم‌های انتخاب دوگانه مختص حساب ایمیلی است که اشتراک را تأیید کرده است، بنابراین اگر مخاطبین ایمیل‌های خود را به‌روزرسانی کنند، باید مجدداً مشترک شوند.

اکنون، بیایید نحوه راه‌اندازی انتخاب دوگانه را بررسی کنیم.

نحوه تنظیم دو انتخاب

برای این راهنما، تنها چیزی که نیاز دارید داشبورد HubSpot و کپی برای انتخاب دوگانه است. کل فرآیند فقط باید حدود 20 دقیقه طول بکشد.

1. به گزینه های ایمیل دسترسی داشته باشید

در گوشه سمت راست بالای نوار ابزار HubSpot، با کلیک کردن بر روی نمودار “تنظیمات” به گزینه های ایمیل خود دسترسی پیدا کنید. تصویر زیر نشان می‌دهد که وقتی تنظیمات را باز می‌کنید باید ببینید.

اسکرین شات دسترسی به گزینه های ایمیل

در سمت چپ نوار ابزار، می‌خواهید روی «بازاریابی» > «ایمیل» > «اشتراک‌ها» کلیک کنید. اگر به پایین صفحه اسکرول کنید، ویژگی‌های انتخاب دوگانه و ابزارهای سفارشی‌سازی را مشاهده خواهید کرد. از اینجا، ایمیل را ایجاد و منتشر خواهید کرد.

2. یک ایمیل انتخابی ایجاد کنید

قبل از فعال کردن دوبار انتخاب، باید ایمیلی ایجاد کنید که حاوی گزینه اشتراک باشد. برای انجام این کار، روی «انتشار ایمیل انتخابی» کلیک کنید. من یک مثال از این را در زیر ارائه کردم و به سه عامل مهمی که باید در ایمیل وجود داشته باشد اشاره کردم.

اسکرین شات از کپی انتخاب دوبل

ابتدا با کلیک بر روی “ویرایش جزئیات” می توانید خط موضوع و پیش نمایش متن را سفارشی کنید. دوم، مطمئن شوید که گزینه “تأیید اشتراک” در متن ایمیل شما وجود دارد. سوم، روی «Next» > «Update» کلیک کنید تا مطمئن شوید که ایمیل شما منتشر و ذخیره شده است.

3. ویژگی را سفارشی کنید

به برگه «اشتراک‌ها» برگردید، (من فقط روی دکمه «بازگشت» کلیک کردم)، با تغییر آن روی «روشن»، سوئیچ انتخاب را فعال کنید. از آنجا، می‌توانید با پر کردن چند فیلد، که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، راه‌هایی را که ایمیل‌هایتان دیده می‌شوند، سفارشی کنید.

نحوه فعال کردن دوبار انتخاب کردن

در بخش «فعال کردن گزینه‌ها»، می‌توانید انتخاب کنید که مشتریان چگونه ایمیل شما را ببینند.

  • فعال کردن فقط برای برخی از صفحات: با انتخاب این گزینه اطمینان حاصل می شود که برخی از صفحات HubSpot که در اختیار دارید برای انتخاب دوبار فعال هستند.
  • غیرفعال کردن فقط برای برخی از صفحات: با این کار امکان انتخاب دوبار در تمام صفحات HubSpot فعال می شود. مخاطبین جدید ایجاد شده از طریق یک API یا واردات باید نوع اشتراک خود را با استفاده از پیوند ایمیل خود تأیید کنند.

در صورت انتخاب، همچنین می توانید یک صفحه جدید در فیلدهای منوی کشویی ایجاد کنید و یک ایمیل بعدی منتشر کنید که مشترکین پس از تایید اشتراک خود دریافت خواهند کرد.

و از آنجا، شما باید انتخاب دوگانه را به طور کامل برای ارسال به مخاطبین خود تنظیم کنید. در کنترل‌های مخاطبین، گزینه‌ای را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید ایمیل انتخاب دوگانه را برای آنها ارسال کنید. به یاد داشته باشید، برای اینکه یک مشترک برای ایمیل های بازاریابی شما ثبت نام کند، باید انتخاب دوگانه شما را باز کند تا هدف خود را به صورت دستی تأیید کند.

انتخاب دوبار یک راه عالی برای درک مخاطبینی است که بیشتر به محتوای شما علاقه مند هستند. این می تواند معیارهای شما را هنگام گزارش ROI بازاریابی ایمیلی دقیق تر کند. علاوه بر این، می‌توانید ایمیل‌ها را بر اساس نرخ پاسخ‌دهی تنظیم کنید، و آنها را حتی بیشتر برای مخاطبان خود هدف قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ایمیلی، راهنمای نهایی ما را در اینجا بررسی کنید.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا