ارز دیجیتال

مشتریان برگر کینگ می توانند تلفن های خود را برای کریپتو شارژ کنند

منبع: Mesamon/Adobe

پذیرش کریپتو در فرانسه در حال افزایش است، زیرا شعبه های پاریس برگر کینگ قصد دارند ماشین هایی با انرژی رمزنگاری نصب کنند که باتری تلفن ها و دستگاه های تلفن همراه مشتریان را شارژ می کند.

در بیانیه مطبوعاتی شرکت پرداخت ارز دیجیتال Alchemy Pay، این شرکت اعلام کرد که با زیرمجموعه فرانسوی غول فست فود همکاری کرده است.

این معامله به مشتریان این امکان را می دهد که از Alchemy Pay یا Binance Pay برای پرداخت هزینه های شارژ بیت کوین (BTC) و آلت کوین ها و همچنین فیات استفاده کنند.

مشتریان می‌توانند از توکن‌های خود برای پرداخت در دستگاه‌های اجاره پاوربانک Instpower تازه نصب شده استفاده کنند.

Instpower یک شرکت مستقر در هنگ کنگ است که ماشین های برق مستقل ایجاد می کند.

با ارائه پاوربانک‌های قابل شارژ برای مشتریان برای وصل کردن دستگاه‌های خود مانند تلفن‌های هوشمند، فروشگاه‌های رفاه و رستوران‌ها می‌توانند ترافیک پیاده‌روی را در محل‌های خود افزایش دهند.

Yann Phu، مدیر عامل توسعه Flash، توزیع کننده Instpower اروپا، اظهار داشت:

«این همکاری با برگر کینگ در پاریس ما را با فعالیت‌هایمان در اروپا به سطح بالاتری رساند. ماشین‌های Instpower به مشتریان این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های خود را در حین حرکت تغذیه کنند. ما در حال ارائه گزینه های پیشرفته پرداخت برای اروپایی ها هستیم.”

آیا پذیرش کریپتو در دنیای فست فود در حال افزایش است؟

ارتباط بین کریپتو و فست فود مطمئناً در چند سال گذشته ایجاد شده است.

برگر کینگ در سال 2019 از طریق شراکت با صرافی کریپتو محلی Cryptobuyer شروع به پذیرش پرداخت کریپتو برای سفارشات غذا در ونزوئلا کرد.

و رقبای زنجیره ای فست فود نیز وارد عمل شده اند.

سال گذشته، یکی از شعبه های مک دونالد در لوگانو، سوئیس، کیوسک دیجیتالی را راه اندازی کرد که به مشتریان اجازه می دهد با بیت کوین و تتر (USDT) پرداخت کنند.

مک‌دونالدز همچنین زمانی که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن صاحبان بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را در جریان رکود بازار در اوایل سال ۲۰۲۲ ترول کردند، آگاهی از رمزارزها را نشان داد.

رستوران های فست فود در السالوادور نیز از زمانی که دولت بیت کوین را به عنوان پول قانونی در سال 2021 پذیرفته است، پرداخت بیت کوین را می پذیرند.

و در فوریه سال جاری، Changpeng “CZ” Zhao، رئیس Binance ادعا کرد که مشتریان اکنون می توانند “سیب زمینی سرخ کرده را با ارز دیجیتال خریداری کنند.”

او این اظهارات را پس از همکاری شرکتش با CityPay.io در گرجستان بیان کرد که به کاربران این منطقه اجازه می‌دهد نه تنها وندی را با رمزنگاری ایمن کنند، بلکه در بیش از 600 فروشنده دیگر، از جمله هتل‌های بزرگ، رستوران‌ها و… خرج کنند. سوپرمارکت ها.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا