بازی

Pokemon Scarlet & Violet Players برچسب Decidueye Raid را ساده‌ترین تا کنون می‌دانند

کمی مهلت بعد از اینکه مجبور شد پیکاچوی مغلوب را از بین ببرید.


Pokemon Scarlet & Violet’s Pokedex در آخر هفته با معرفی Decidueye از طریق آخرین حمله هفت ستاره بازی، کمی رشد کرد. یک چالش بالقوه دلهره آور با توجه به آنچه قبلاً آمده است، اما ظاهراً نه. در واقع، تعدادی از شما، Decidueye raid Scarlet & Violet را تا به امروز ساده‌ترین عنوان کرده‌اید، و با سهولت نسبی، Ghost و Grass-type را به مجموعه‌های خود اضافه کرده‌اید.


حملات شش و هفت ستاره به Scarlet & Violet اضافه شدند تا از طریق حملات در جدیدترین بازی‌های پوکمون، چالش‌های سخت‌تر از همیشه به مربیان ارائه شود. سختی حملات جدید متفاوت است زیرا Game Freak سعی کرده است میزان سختی آنها را بسنجد. با قضاوت بر اساس واکنش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی، وقتی صحبت از Decidueye به میان می‌آید، کمی به پایان آسان مقیاس نزدیک شده است.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Pokemon Smash Or Pass: Galar And Hisui Edition

جو مریک سربی با برچسب Decidueye’s Scarlet & Violet ساده ترین حمله هفت ستاره تاکنون را معرفی می کند. برخلاف سایر پوکمون‌هایی که درمان هفت ستاره را دریافت می‌کنند، به Decidueye چیزی برای مقابله با آنچه مربیان با حرکات مورد انتظارش مقابله می‌کنند، داده نشده است، بنابراین Pokemon را تقریباً در اختیار مربیانی قرار می‌دهد که حتی از راه دور می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. با آنها در نبرد با یک Decidueye مغلوب.

اگر با حمله فوق‌العاده دشوار Mightiest Pikachu که برای جشن گرفتن روز پوکمون به Scarlet & Violet اضافه شد، منصرف شدید، خبر بد این است که حمله Decidueye تا حدودی آسان‌تر است و اکنون از بین رفته است. خبر خوب این است که برای همیشه از بین نرفته است. Raid هفت ستاره Decidueye در 23 مارس به Paldea باز می گردد و تا 26 مارس قابل بازی خواهد بود. احتمالاً همان Decidueye خواهد بود که در آخر هفته گذشته در دسترس بود مگر اینکه Game Freak متوجه شود که همه شما چقدر آن را راحت پیدا کرده اید.

افزودن مکرر حملات جدید احتمالاً بهترین راه برای مشغول نگه داشتن خود در Scarlet & Violet در حالی است که منتظر DLC آن هستید. اولین قسمت The Hidden Treasure of Area Zero که در روز پوکمون اعلام شد، اواخر امسال و قسمت دوم آن قبل از پایان سال 2023 منتشر خواهد شد.

بعدی: ریشه Bayonetta: Cereza And The Lost Demon – Trial Of The Full Moon & Into The Unknown Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا