برنامه نویسی

6 سال از راه اندازی بوت استرپ 3 میلیون دلاری ما => تغییر نام تجاری و راه اندازی 🚀

Rate this post

هی همه،

تقریباً 6 سال است که استارتاپ خود را راه اندازی می کنیم. این سفر دشوار اما در عین حال پربار بوده است. رسیدن به 3 میلیون دلار برای ما آهسته بود.

ما تصمیم گرفتیم که کل تجربه خود را با یک محصول جامد تغییر نام دهیم و تولید کنیم. بنابراین، این نسخه جدید از Flexiple در شکار محصول راه اندازی شده است.

مایل به حمایت شما هستم: https://www.producthunt.com/posts/flexiple-3! 🙂


اما، چرا ما دوباره برندسازی کردیم و روی محصول سخت کار کردیم؟

بنابراین، سفر ما تا به حال چگونه بوده است:

  1. پیدا کردن 10 مشتری اول
    => از طریق شلوغی خارج از کشور!
    اساساً ما از شبکه شخصی خود استفاده کردیم. از LinkedIn زیاد برای این کار استفاده کردم و خیلی بی شرمانه به دوستان و دوستان دوستان اطلاع رسانی شد :P. این دردناک است، اما همچنین راهی عالی برای کنترل ایجاد حرکت واقعی است.

  2. مقیاس بندی جذب مشتری
    => ساخت خطوط لوله ورودی قوی
    خوب، همانطور که در مرحله 1 مشتریان را دریافت کردیم، کمی فضای تنفسی برای اجرای ابتکارات کمی بلندمدت پیدا کردیم. این شامل کار سخت روی سئو، ایجاد حضور اجتماعی و موارد دیگر بود. این سوختگی آهسته بود. ما کانال‌های پولی را امتحان کردیم، اما صنعت ما هزینه‌های گزافی دارد و در آن مرحله نمی‌توانستیم در آن جبهه رقابت کنیم.

  3. تثبیت موقعیت خود در صنعت
    => از طریق برندسازی و تولید موثر
    بر کسی پوشیده نیست که این صنعت فوق العاده رقابتی است و می توان در آن گم شد. همچنین بازاری است (مانند اکثر بازارهای دیگر، اما بیشتر) به شدت به ایجاد اعتماد با مشتریان شما وابسته است.

تا به حال، ما در ایجاد یک کسب و کار واقعی کار کرده بودیم – وب سایت بازاریابی ما بر روی پلت فرم NoCode 10 دلاری در ماه (پلتفرم Unicorn) بود.

اما، پس از افزایش به 3 میلیون دلار، احساس کردیم که این بخش را به میزان خوبی انجام داده ایم. اکنون باید اطمینان حاصل کنیم که هویت خود را داریم و همچنین با تجربه ای قوی در پلتفرم خود از آن پشتیبانی می کنیم. بنابراین، این راه اندازی جدید 🙂


یک بار دیگر، حمایت شما از شکار محصول برای من اهمیت زیادی دارد: https://www.producthunt.com/posts/flexiple-3.

همچنین دوست دارم نظرات و نظرات شما را بشنوم 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا