شبکه های اجتماعی

quintly برای پیوستن به فیس لیفت در ارتقای معیارهای اجتماعی به سطح بعدی

با این حال، تغییرات بزرگ بیشتری در لیفت صورت در راه است و همه چیز بهتر می شود! فیس لیفت به‌طور چشمگیری افزایش یافته است، که به ما امکان می‌دهد تا ظرفیت تحلیل اجتماعی خود را به میزان زیادی افزایش دهیم.

به زودی، کاربران فیس لیفت قادر خواهند بود داده‌های رسانه‌های اجتماعی با کیفیت بالاتر را از همه با ارزش‌ترین شبکه‌ها از جمله TikTok و Snap به صورت متمرکز یکپارچه کنند! با quintly، این اطلاعات را می توان بر اساس نیازهای فردی پردازش کرد تا به بینش های ارزشمندی دست یافت که یافتن آنها از طریق روش های دیگر دشوار است. علاوه بر این، Quintly معیارها و KPIهای جدید بی‌شماری را به جدول می‌آورد، که می‌دانیم تفاوت بزرگی در توانایی شما برای ارزیابی عملکرد رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

کونتلی چیست؟

این تیم کوچک اما جهانی از سراسر جهان به عنوان یک رهبر بازار در معیارهای اجتماعی، رویکردی چابک و رویکرد مشتری محوری را گرد هم می آورد که موفقیت بزرگی برای آنها به ارمغان آورده است و بسیاری از مشاغل بزرگ مانند کوکاکولا، MSi را به خود جذب کرده است. و سامسونگ، در میان دیگران، و همچنین وفاداری و قدردانی مشتریان خود.

اعضای تیم quintly به زودی به اعضای خانواده فیس لیفت تبدیل خواهند شد، جایی که ما قصد داریم تلاش‌های خود را برای ایجاد بهترین راه‌حل رسانه‌های اجتماعی یکپارچه در جهان ترکیب کنیم.

ارزش افزوده کینتلی به لیفت صورت چیست؟

موفقیت در شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از زدن برخی پست‌ها در تقویم سرمقاله و تماشای منفعلانه لایک‌ها است – یا نه، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد. رسانه‌های اجتماعی آسان به نظر می‌رسند تا زمانی که متوجه شوید همه چیز آن‌طور که تصور می‌کردید اتفاق نمی‌افتد – اینکه مردم صفحه شما را لایک نمی‌کنند، کامنت نمی‌گذارند یا صفحه شما را دنبال نمی‌کنند.

برای رسیدن به انتهای این موضوع باید به معیارهای پیشرفته روی آوریم.

در حالی که همه چیز خوب و خوب است که مراقب KPI ها مانند لایک ها و نظرات باشید، مدیران رسانه های اجتماعی واقعاً دو کار را انجام می دهند:

  1. کند و کاو در روح و روان پیروان خود
  2. کاوش در روان الگوریتم

هر دوی این وظایف به داده های مهم – اما متفاوت -، درک روشنی از ارزش آن، و یک استراتژی یکپارچه و عملی نیاز دارند که تغییرات و ترفندهایی را می توان روی آن اعمال کرد.

کاربران فیس لیفت در محصولات تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ما تازه وارد نیستند، زیرا مدت هاست به کاربران ما کمک می کند تا بفهمند چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، و گزارش عملکرد را برای کانال های متعدد خود تهیه کنند.

با این حال، این معیارها را با مجموعه عظیمی از KPIها و قابلیت‌های بینش و توانایی ادغام خارجی از طریق API و ارائه معیارهای سفارشی از طریق QQL (زبان پرس و جوی پنج‌گانه) به یک میدان بازی کاملاً جدید تبدیل می‌کند.

برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز جدیدی که به زودی می‌توانیم در اختیار کاربران خود قرار دهیم، شامل تجزیه و تحلیل برای TikTok (یک قابلیت بسیار مورد توجه!) و SnapChat، در میان بی‌شمار موارد دیگر است.

چه چیزی در حال تغییر است؟

اگر قبلاً کاربر فیس لیفت هستید، به این معنی است که به زودی به طیف گسترده ای از قابلیت های جدید تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی دسترسی خواهید داشت. این بدان معناست که quintly در مجموعه فیس لیفت در دسترس خواهد بود، اما همچنین به عنوان یک سرویس مستقل به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود.

در ماه‌های آینده، کسب‌وکارها، فعالیت‌ها و پروژه‌های ما با پیشرفت اتحادیه ما بیشتر و بیشتر ادغام خواهند شد.

دو بنیانگذار و مدیر عامل Quintly، فردریک بورن و الکساندر پینیگر، مانند سایر کارمندان ارائه دهنده SaaS از کلن، با این شرکت در ارتباط خواهند بود. اضافه شدن اعضای تیم جدید، بسیار ماهر و با تجربه نیز مهارت و رقابت فیس لیفت را تقویت می کند.

یک سیگنال قوی برای بازار

دانیل اولیور آگستن، مدیرعامل فیس لیفت، این خرید را سیگنالی قوی برای بازار می داند:

ما مدتی است که Quintly را به عنوان بهترین راه حل تحلیلی در بازار می شناسیم. این را، در میان چیزهای دیگر، ارزیابی‌های مستقل مشتریان G2 Crowd در چند سال گذشته نشان می‌دهد. موارد استفاده در مدیریت رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر هستند و بنابراین ما اخیراً سبد محصولات خود را در زمینه هایی مانند بازاریابی و مراقبت بهینه کرده ایم. با استفاده از Quintly و دارایی‌های باکیفیت آن، مانند 350 معیار که می‌توانند بر اساس نیازهای تجاری کاربران سفارشی شوند، اکنون در حال باز کردن هم افزایی هیجان‌انگیز بیشتری در Analytics هستیم. علاوه بر این، پیشنهاد مشترک ما در آینده برای بخش‌های مشتریان جدید مانند تحلیلگران و مناطق – از جمله خارج از اروپا – در دسترس خواهد بود. این خرید کاملاً با جاه طلبی رشدی که ما با واحد تجاری فناوری های بازاریابی UNITED در گروه DuMont دنبال می کنیم، مطابقت دارد. در حال حاضر مقدار مشخصی از ادغام در بازار MarTech در حال وقوع است که ما به طور فعال از طریق گروه UNITED خود در صورت نیاز شکل می دهیم.

نتیجه

در طول ماه‌های آینده، ما مجموعه‌ای از محتوای جدید و تازه را در این فضا منتشر خواهیم کرد که موضوعاتی در تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد و همچنان به توسعه فیس لیفت + ادغام پنج‌گانه ادامه می‌دهیم.

ما فقط چیزهای قوی پیش رو پیش بینی می کنیم و هیجان زده هستیم که پیشنهادات خود را ارتقا دهیم و البته از اعضای جدید به تیم خود استقبال می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا