بازی

هر مکان لانه خدای خون آشام در ردفال

ردفال شما را وارد یک شهر کوچک از نوع نیوانگلند می کند که توسط خون آشام ها و انسان های اختصاص داده شده به آنها تسخیر شده است. اگرچه دویدن در اطراف برای از بین بردن عنصر بد با دوز خوب گلوله کاملاً قابل قبول است، اما یک هدف کلی وجود دارد که باید دنبال شود.


مرتبط: Redfall: هر رئیس، رتبه بندی شده

این شهر توسط نهادهای قدرتمندی به نام خدایان خون آشام کنترل می شود که همگی در خدمت خورشید قدرتمندتر سیاه هستند. با این حال، خدایان خود را در قلمروهای روانی ساخته خود پنهان کرده اند. برای مقابله با آنها، باید در طول بازی به هر یک از لانه های آنها دسترسی داشته باشید.

خدایان خون آشام

چهار خدا وجود دارد که بر روی Redfall Commons و Burial Point پراکنده شده اند: مرد توخالی، تام خونین، خانم ویسپر، و خورشید سیاه.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

برای رسیدن به هر یک از خدایان، شما باید چندین مرحله کلیدی را دنبال کنید: مکانی را پیدا کنید که برای آنها اهمیت شخصی دارد، یک Remnant با ارتباط قوی با آنها بازیابی کنید، در لانه را پیدا کنید و قفل آن را باز کنید.

به خاطر داشته باشید که هر دری برای باز کردن حداقل به سه جمجمه Underboss نیاز دارد. شما فقط با انجام ماموریت های خانه امن می توانید جمجمه ها را بدست آورید که در اطراف هر نقشه پراکنده شده اند، به این معنی که شما باید حداقل 9 را تمام کنید.

لانه خورشید سیاه هنگامی که شما Remnant او را پیدا کنید و به درب او برسید باز می شود برای قرار دادن آن در کنار جمجمه خدایان خون آشام.

مرد توخالی

Redfall The Hollow Man's Door

برای بدست آوردن بازی Hollow Man’s Remnant، می‌توانید ماموریت‌های داستانی را بازی کنید تا اینکه یکی از آنها شما را به مکانی به نام عمارت ادیسون می برد. به خوبی مسلح باشید زیرا این مکان دارای حضور خون‌آشام‌های عظیمی است و تعدادی ناظر در خارج از آن پست شده‌اند.

در عمارت کاوش کنید تا زمانی که سوراخی در ساختار ایجاد شده توسط تحریف روانی پیدا کنید. آن را وارد کنید کلید اتاق آملیا را از روی میز بردارید. به طبقه دوم برگردید تا قفل اتاق آملیا را باز کنید تا خانه عروسک را پیدا کنید. برای فعال شدن به سه عروسک نیاز دارد.

اولی را می توان در اتاق زیر شیروانی در یک قلعه پتویی پیدا کرد، دومی را می توان روی یک پیشخوان در آشپزخانه پیدا کرد، و سومی را می توان در گلخانه پشتی نشست. با همه عروسک ها، به خانه عروسک بازگردید و آنها را قرار دهید. وارد خانه عروسک شوید تا وارد فضای روانی دیگری شوید.

کاوش کنید تا زمانی که یک Sin-Eater را پیدا کنید، موجودی شبیه به Bloodbag، اما آبی است، نامرئی می شود و غیر خصمانه است. این دشمن در هنگام حمله تمایل به تله پورت دارد بنابراین از یک سلاح با آسیب زیاد مانند یک تفنگ ساچمه ای استفاده کنید تا آن را در کمترین تیراندازی از بین ببرید.

یک Psychic Echo منتشر خواهد کرد که باید مشاهده کنید این کار را با دو گناه خوار دیگر انجام دهید تا باقیمانده را آشکار کنید. آن را جمع کنید و فضای روانی را ترک کنید.

ماموریت بعدی را انجام دهید و Hollow Man’s Lair آشکار خواهد شد. در نزدیک عمارت آدیسون ایجاد می شود، مشرف به آن همانطور که به سمت در می‌روید، برای خون‌آشام‌های اطراف آماده شوید. Skulls و Remnant را روی پایه ها قرار دهید تا قفل باز شود و وارد شوید.

تام خونین

Redfall Bloody Tom's Door

داستان را در Burial Point بازی کنید تا زمانی که به ماموریتی برسید که به شما این فرصت را می‌دهد تا در Bloody Tom’s Cultists نفوذ کنید. در حالی که در پایگاه خود هستند، به سادگی آنچه را که به شما گفته می شود انجام دهید و با هیچ مقاومتی روبرو نخواهید شد. شما به سمت یک عضو کلیدی هدایت می شوید که به شما اعتماد می کند تا یک خون آشام قوی به نام The Bellkeeper را بازیابی کنید.

به غارهای زیر پایه بروید و برای جمع آوری خون به سمت Bloodbag بروید. از شیلنگ نزدیک برای آلوده کردن خون استفاده کنید و سپس ظرف را پر کنید.

فرقه گرایان در غار دشمنی خواهند کرد، اما این افراد بالا را آگاه نمی کند.

به پایگاه برگردید و برای اهدای خون به Cultist Leader بروید. ناقوس با دری روانی ظاهر می شود، خون را بنوشید و فوراً هلاک شوید.

از سردرگمی برای ورود به قلمرو روانی استفاده کنید. کاوش، Sin-Eaters را بکشید، به پژواک های روانی گوش دهید و سپس Remnant را بگیرید. که یک زنگ است. فضا را ترک کنید.

لانه تام خونین تخم ریزی خواهد شد در طبقه بالای خانه کیلدر که در جنوب غربی است نقطه دفن قبل از باز کردن در، جمجمه ها و باقیمانده ها را قرار دهید.

خانم ویسپر

Redfall Miss Whisper's Door

خط جستجوی خانم ویسپر شما را به مرکز سلامتی دکتر یانگ می برد. این مکان به ویژه خطرناک است هم حضور پررنگ Cultist و هم Bellweather دارد. نقطه برتری پیدا کنید و از یک تفنگ تک تیرانداز و توانایی های شخصیتی برای انتخاب هر چه بیشتر دشمنان استفاده کنید.

برای پیدا کردن کانال‌های خون آشام، رشته‌های قرمز بلند را دنبال کنید محافظت از درب روانی بعد از اینکه همه آنها شکست خوردند، می توانید وارد قلمرو روانی شوید.

یک بار دیگر، تمام گناه خواران را شکار کنید، پژواک های روانی را مشاهده کنید و قبل از رفتن، Remnant را که یک کلید است، بگیرید.

ماموریت بعدی را انجام دهید و خواهید دید که Miss Whisper’s Lair در پارکینگ مرکز سلامتی تخم ریزی می کند.. راه خود را به آنجا برسانید، Skulls و Remnant را قرار دهید و سپس برای ورود و مبارزه آماده شوید.

خورشید سیاه

Redfall The Black Sun's Door

خورشید سیاه به عنوان آخرین خدای خون آشام، به تلاش بیشتری نیاز دارد. داستان شما را به کارناوالی می برد که حضور خون آشام ها و فرقه های زیادی دارد. از Rifle و Stake Launchers برای جدا کردن دشمنان از راه دور استفاده کنید قبل از رفتن به چادر مرتفع

توسط کانال‌های بیشتری مسدود می‌شود، بنابراین رشته‌های انرژی قرمز را دنبال کنید تا آنها را پیدا کرده و از بین ببرید. این به شما اجازه می دهد تا وارد چادر شوید تا به چارلز بک برسید، برادر خورشید سیاه.

او سه مکان را روی نقشه شما علامت گذاری می کند که تکه هایی از خاطرات را در خود جای داده است. به هر منطقه بروید، مراقب باشید که آنها گروه هایی از دشمنان را در نزدیکی خود دارند. در هر نقطه وارد درب روان شوید تا گناه خواران را نابود کنید، به پژواک های روانی گوش دهید و قطعه را بگیرید.

بعد از اینکه همه آنها را گرفتید، به چارلز برگردید و آنها را تحویل دهید. او هر چیزی را که برای شکست دادن خورشید سیاه نیاز دارید به شما می دهد و لانه او ظاهر خواهد شد.

در تونلی در ضلع شرقی Burial Point قرار خواهد گرفت. وقتی رسیدید، در مقابل یک کامیون قرار می گیرد. به آن نزدیک شوید و به یک پژواک روانی دیگر گوش دهید.

پس از انجام این کار، می توانید به پایه ها نزدیک شوید جمجمه های خدای خون آشام و باقیمانده ساعت را قرار دهید. قفل در باز می شود و شما می توانید با آن روبرو شوید رئیس نهایی.

بعدی: Redfall: بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا