بازی

نحوه ساخت تسهیلات مهار در ناهنجاری Rimworld

لینک های سریع

  • نحوه ساخت تسهیلات مهار
  • همه آستانه های مهار

Rimworld‘s Anomaly DLC شما را قادر می سازد تا موجودیت های غیرطبیعی را مدیریت و حاوی آن ها کنید. عملکرد آنها کاملاً متفاوت از زندانیان انسان نما یا حیوانات محبوس است و هزینه اشتباهات می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد. یک فرار عادی از زندان زمانی پایان می یابد که اسیران به آزادی فرار کنند. فرار در Anomaly می تواند به معنای زنده خوردن محققان قبل از رسیدن نگهبان باشد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Rimworld: Complete Guide To Thronerooms

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد تاج و تخت در Rimworld بدانید!

یک مرکز نگهداری خوب می‌تواند به بازیکن با دانش ممنوع، قدرت‌های روانی جدید، سلاح‌های بیوفریت و موجودات مسلح پاداش دهد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه چیدمان سلول های خود، ارتقاء سلول های خود و استفاده از موجودیت های اسیر به نفع مستعمره خود بدانید.


نحوه ساخت تسهیلات مهار

مزرعه بیوفریت در ریم ورلد، با دزدان منظره، شکننده و سنبله در حال برداشت

هر موجودی که در بازی با آن روبرو می شوید دارای خواهد بود حداقل قدرت مهار. شما در حالت ایده آل می خواهید بسیار بالاتر از این مقدار باشید تا تعداد دفعات تلاش آنها برای فرار به حداقل برسد. برای قدرت مهار هم فاکتورهای جهانی و هم عوامل خاص وجود دارد.


مواد و مصالح ساختمانی

سلولی با امنیت بالا، با دیوارهای پلاستیکی و بانک هایی از بازدارنده های الکتریکی

بزرگترین عوامل در استحکام مهار مصالح ساختمانی است که استفاده می کنید. اینها به طور جداگانه برای محل نگهداری، دیوارها و درب شما ردیابی می شوند.

می‌توانید از HP ماده به‌عنوان عامل اصلی تصمیم‌گیری استفاده کنید، زیرا این چیزی است که مستقیماً استحکام مهار را کاهش می‌دهد. سایر عوامل دارای ارتباط ثانویه هستند:

  • فولاد سریع ساخته می شود و دارای HP مناسبی در میان منابع اولیه بازی است. اگر در اوایل بازی هستید و از سازندگان شایسته برای استفاده از سنگ کم دارید، این بسیار بهتر از استفاده از چوب است.
  • استون دارای HP بالایی است و کاملا نسوز است. سلاح های جدید در DLC عمدتاً مبتنی بر آتش هستند، بنابراین سنگ از همیشه ارزشمندتر است.
  • پلاستیل جایگاه خود را به عنوان قوی ترین ماده برای سازه های دفاعی حفظ می کند. استفاده از آن بر روی دیوارها گران است، بنابراین از آن برای سلول های کوچکی که بدترین موجودات شما را در خود نگه می دارند استفاده کنید.
  • صفحات کف بیوفریت اضافه کردن قدرت مهار اضافی، اما دیوارهای بیوفریت نسبت به سنگ پایین‌تر هستند و پلاستیل سایر طبقات مرتبط نیستند.


دیوارهای لایه ای تاثیری بر مهار ندارند اما همچنان می توانند مفید باشند. یک سلول پلاستیل را می توان یک
لایه دوم آجر سنگ برای نسوز.

درها از همان قانون دیوار پیروی می کنند، بررسی HP مواد مورد استفاده. شما می خواهید فقط یک در به این سلول ها داشته باشید. درب امنیتی تازه اضافه شده بهترین انتخاب برای این کار است اما به پلاستیک و برق نیاز دارد.

پلتفرم های هلدینگ دومین مورد شما هستند. نقطه نگهدارنده آزاد برای ساخت را می توان در یک خرج کردن استفاده کرد اما پلت فرم نگهدارنده فولاد 40 امتیاز می دهد مهار یک کلبه چوبی با صفحه نگهدارنده فولادی می تواند ارزان تر از یک ساختمان فولادی و نقاط نگهداری اولیه باشد.

مواردی برای تقویت مهار

یک زندان rimworld با نگه داشتن دمای زیر صفر دارای ناهنجاری‌های جانوران گوشتی است


هم آیتم های مخصوص DLC برای افزایش محدودیت وجود دارد و هم ابزارهای تغییر کاربری در بازی وانیلی.

  • مهار کننده های خرد شده افزایش می یابد با شعله های خورشیدی غیرفعال نمی شوند و از طریق دیوارها کار می کنند.
  • بازدارنده های الکتریکی باید در داخل سلول قرار گیرند اما ارزان تر از بازدارنده های خرده هستند.
  • کولرها می توانند قدرت مهار را چند برابر کنند اگر اتاق را زیر صفر نگه دارید، روی موجودات ارگانیک.
  • چراغ ها و سقف ها یک تقویت کوچک اما ارزان به قدرت مهار می دهد.

در هر اتاق چند نهاد ذخیره می شود

فریزر پر از موجودات کشته شده از DLC Anomaly Rimworld

هنگام ساخت پایگاه در Rimworld، فضا یک کالای محدود است. شما می خواهید موجودات خود را تا حد ممکن نزدیک به وسط قفل کنید، بنابراین در طول آتش سوزی آسیب نبیند یا توسط سنگ شکن ها حفر نشود.

متأسفانه، هر نقطه نگه داشتن در یک اتاق، مهار دیگران را ضعیف می کند. این حتی اگر لکه ها خالی باشند اعمال می شود، بنابراین فقط زمانی که به آنها نیاز دارید نقاط بسازید.


همچنین می‌خواهید اسیرهای خود را در نزدیکی یکدیگر ذخیره کنید تا از ارتقای بازدارنده خرده‌ها بهره مند شوید. یا بازدارنده را در دیوارهای بین چند اتاق قرار دهید یا در مرکز اتاقی که با نقاط نگهدارنده احاطه شده است. ارتقاءهایی مانند دروگر بیوفریت و الکتروهاروستر از a حداکثر چهار سکو. این یک حد بالایی خوب برای نهادهایی است که سلول شخصی را تضمین نمی کنند.

همه آستانه های مهار

چهار موجودیت اسیر یک سلول در Rimword مشترک هستند. دیوارها سنگی و کف آن بیوفریت است.

ناهنجاری‌های قوی‌تر به امنیت بیشتری نیاز دارند، اما آستانه‌های دقیق انعطاف‌پذیر هستند: شما یک سیستم امنیتی نمی‌خواهید که حداقل الزامات را برآورده کند (به خصوص اگر به بازدارنده‌های الکتریکی و چراغ‌هایی که می‌توانند وابسته باشند) توسط یک شعله ی خورشیدی منهدم شد). به جای آن هدف بگیرید به خوبی بالاتر از هر آستانه بسازید.


موجودیت های پیشرفته فقط پس از اینکه شما ظاهر شدند شروع می شوند برای بار دوم مونولیت افتاده را فعال کرد. قبل از ادامه، مطمئن شوید که آماده نگهداری آنها هستید.

ردیف ناهنجاری

نهادهای نمونه

حداقل رتبه بندی های مهار

امنیت پایه

امنیت ارتقا یافته

پایه ای

منظره داران، شکننده ها و حیوانات گوشتی ضعیف تر

بین 30 تا 60

آ اتاق با دیوار فولادی با درب فولادی معمولی اگر مقدار زیادی را در یک اتاق ذخیره نکنید کافی است.

نقاط نگهدارنده را با سکوهای فولادی و بازسازی دیوارها از سنگ.

پیشرفته

Revenants، Metalblood Horrors،

بین 70 تا 110

آ اتاق سنگی با یک درب محافظ پلاستیکی و سکوهای نگهدارنده فولادی یک پایه خوب است.

کفپوش بیوفریت و مهار کننده های خرده سنگ موجودیت های مشکل ساز را به سلول های شخصی منتقل کنید.

غیر قابل کنترل

نوسیوسفر

برای سرکوب به نگهبان نیاز دارد

پس از سپری شدن یک محدودیت زمانی خاص نمی توان از فرار Nociosphere جلوگیری کرد. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، آن را بفرستید تا خودش را از بین ببرد و مکانیزم های کشتن را از بین ببرد.

Nociosphere می تواند یک حمله در سطح آپوکریتون را شکست دهد. هرچه کمتر باشد و بعد از آن به سراغ شما خواهد آمد.

رسیدگی به تلاش های فرار

گروهی از دزدان دیدنی موفق به فرار از مهار نمی شوند و توسط پیاده های منتظر به ضرب گلوله کشته می شوند.

تلاش‌های فرار به‌طور مشابه با فرار از زندان انسان‌نما با دو استثنا عمده عمل می‌کنند. یک انسان می تواند دزدیدن کلید برای باز کردن درها، به آنها اجازه می دهد تا به سرعت خارج شوند. اگر اسلحه در دسترس باشد آنها را انجام می دهند در راه خروج مسلح شوند ناهنجاری ها از محدودیت های روی سکوی نگهدارنده خود رها می شوند، اما همچنان باید در را به زور پایین بیاورند تا فرار کنند. آنها نمی توانند سلاح را بردارند اما به توانایی های طبیعی خود دسترسی کامل دارند.


نزدیک به 1000 نقطه ضربه درب امنیتی به این معنی است که شما زمان زیادی برای جمع آوری یک تیم امنیتی خواهید داشت. مسئله این است که اجازه دادن به آنها برای تخریب کامل درب، ناهنجاری های دیگر را که هنوز به زنجیر بسته شده اند، قادر می سازد تا تلاش های بیشتری برای فرار انجام دهند. در زندان های بزرگ، این می تواند به سرعت از بین برود.

امن ترین رویکرد این است که در را با یک واحد غوغا باز کنید، یا یک پیاده زره پوش، غول یا مکانیک. شما می خواهید به عقب فرار کنید و دور از در دعوا کن در غیر این صورت موجودیت های دیگر برای فرار تلاش خواهند کرد.

مگر اینکه بیاورید
سلاح‌های غیر کشنده مانند غوغاهای بی‌نقص و میخ‌های عصبی،
شما می توانید انتظار داشته باشید که برخی از فراریانتان به جای دستگیری دوباره بمیرند. می توانید به طور موقت نقاط نگهداری آنها را حذف نصب کنید تا امنیت باقیمانده را بهبود ببخشید.

بعد

Rimworld: Biotech – هر نوع Xenohuman، رتبه بندی شده

از Wasters گرفته تا Sanguophages، کدام نوع Xenohuman برای کلنی شما بهتر است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا