شبکه های اجتماعی

واتس اپ روی ویژگی کار می کند تا به کاربران امکان گزارش به روز رسانی وضعیت را بدهد

پلتفرم پیام رسان متا واتس اپ است گزارشedly روی یک ویژگی جدید کار می کند که به کاربران امکان گزارش می دهد به روز رسانی وضعیت در نسخه بتای دسکتاپ خود.

WABetaInfo گزارش می دهد که این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد یک به روز رسانی وضعیت را مستقیماً در یک منوی جدید در بخش وضعیت گزارش کنند.

اگر کاربران هر گونه به روز رسانی وضعیت مشکوکی را مشاهده کنند که ممکن است این وضعیت را نقض کند شرایط استفاده از خدمات، با گزینه جدید می توانند آن را به تیم نظارت گزارش دهند.

همانند پیام‌های گزارش‌دهی، به‌روزرسانی وضعیت به دلایل اعتدال به شرکت ارسال می‌شود تا آنها بتوانند مشاهده کنند که آیا تخلفی وجود دارد یا خیر.

همچنین بخوانید

WhatsApp به اشتراک گذاری کارت های تماس را در ویندوز بتا راه اندازی می کند
واتس اپ روی ۲۱ ایموجی جدید کار می کند

با این حال، این ویژگی رمزگذاری انتها به انتها را خراب نمی کند.

هیچ کس، حتی واتس اپ و متا، می تواند محتوای پیام های کاربران را ببیند و به تماس های خصوصی آنها گوش دهد، اما برای این شرکت مهم است که یک گزینه گزارش برای حفظ امنیت پلتفرم و کاربران بیاورد.

قابلیت گزارش به‌روزرسانی‌های وضعیت در دست توسعه است و در به‌روزرسانی آینده منتشر خواهد شد دسکتاپ واتس اپ بتا، در این گزارش آمده است.

در همین حال، ماه گذشته، پلتفرم پیام‌رسان ویژگی جدیدی را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا ارائه کرده بود که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های نمایه را در چت‌های گروهی روی دسک‌تاپ ببینند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا