ارز دیجیتال

رگولاتور کره ای برای صحبت در مورد رمزارز با SEC ملاقات نمی کند

منبع: Adobe/Ruskpp

یک تنظیم کننده ارشد مالی کره جنوبی گزارش هایی مبنی بر اینکه قرار است با ایالات متحده در تلاش برای طبقه بندی برخی دارایی های رمزنگاری به عنوان اوراق بهادار همکاری کند، رد کرده است.

Per Hanguk Kyungjae، سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS) اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی برای ملاقات با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تعیین ویژگی‌های اوراق بهادار دارایی‌های رمزنگاری شده بسیار گسترده است.

FSS پذیرفت که تعدادی از مقامات کلیدی امیدوارند به واشنگتن سفر کنند، جایی که آنها واقعاً با SEC ملاقات خواهند کرد. اما FSS گفت که رمزارز در دستور کار جلسه نخواهد بود.

اگر وضعیت اوراق بهادار کریپتو نیست، رگولاتور کره جنوبی در مورد چه چیزی می خواهد با SEC ملاقات کند؟

یکی از مقامات FSS به نقل از این خبر گفت:

درست است که ما در حال آماده شدن برای سفر کاری به SEC هستیم. اما این جلسه درباره افشای داده‌های شرکتی و بررسی پروتکل‌ها خواهد بود، نه دارایی‌های دیجیتال.

SEC و رئیس آن گری جنسلر بارها ادعا کرده اند که توکن هایی که پروتکل آنها از مکانیسم های سهام استفاده می کند ممکن است اوراق بهادار در نظر گرفته شود.

در همین حال، تنظیم‌کننده‌های کره جنوبی امیدوارند که خطوط واضح‌تری بین توکن‌هایی که می‌توانند به عنوان کالا در نظر گرفته شوند و آنهایی که می‌توانند به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند، ترسیم کنند. دادستان ها امیدوارند که این به آنها اجازه دهد تا علیه مدیران Terraform Labs اقدام قانونی کنند.

دادستان ها می خواهند دو کوون، مدیرعامل گمشده Terraform را به اتهام کلاهبرداری به دادگاه بکشانند. اما کل پرونده دادستان بر تعریف سکه های اکوسیستم Terra به عنوان اوراق بهادار استوار است.

جنسلر پیشنهاد کرده است که هیچ دارایی رمزنگاری – به استثنای بیت کوین (BTC) – نباید به عنوان یک کالا در نظر گرفته شود. سئول، که رسانه‌ها قبلاً گزارش داده بودند، می‌خواهد در مورد این موضوعات شفاف‌سازی کند.

اما FSS اعلام کرد که SEC هنوز به درخواست خود برای تشکیل جلسه پاسخ نداده است. صاحبان صنعت و سیاسی فکر می کنند سئول می خواهد جزئیات موضع واشنگتن را قبل از صدور دستورالعمل های مرتبط با ارائه توکن اوراق بهادار (STO) بشنود.

تعداد زیادی از شرکت های کره جنوبی امیدوارند که به بخش STO حرکت کنند، و بسیاری قول داده اند که پیشنهادات آنها قبل از پایان سال برای بازار آماده خواهد شد.

اما سیاستمداران هنوز به این شرکت‌ها چراغ سبز رسمی نشان نداده‌اند – و ممکن است قبل از تعهد قاطعانه منتظر SEC باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا