بازی

تریلر Survivor Greez و Merrin را برای اولین بار نشان می دهد

بله، شاید باید کمی بیشتر از حد انتظار منتظر بمانیم، اما انتظار برای Star Wars Jedi: Survivor تقریباً به پایان رسیده است. فقط کمی بیشتر از یک ماه تا عرضه دنباله باقی مانده است و تریلر داستانی جدیدی برای Survivor بالاخره تایید کرد که گریز و مرین خوب هستند و برای اولین بار این دو نفر را در ادامه بازی نشان می دهد.


تریلر جدید با تایید مجدد کال مبنی بر اینکه پنج سال از Fallen Order می گذرد آغاز می شود. به‌طور دقیق، پنج سال طولانی، زیرا به سرعت مشخص می‌شود که امپراتوری بیش از هر زمان دیگری بر کهکشان تسلط دارد. سپس آخوندک در حال سقوط از آسمان نشان داده می شود که صدایی آشنا شنیده می شود که نام کال را می گوید. کسری از ثانیه بعد از نمایش جدی جدای با مرین است.

مطالب مرتبط: فراموش کردم که چقدر سخت می‌گذرد The Star Wars Jedi: Fallen Order Opening

از طرفداران گریز نترسید، خلبان (نوعی) بی باک آخوندک نیز آنجاست. طرفداران Fallen Order می ترسیدند که Greez بین بازی ها کشته شده باشد زیرا تریلرهای قبلی کال را در حال پرواز با کشتی به تنهایی نشان می دادند، چیزی که Greez به وضوح نشان داد که او در موارد متعدد در برابر آن مرده است. در حالی که خبر خوب این است که گریز مشکلی ندارد، خبر بد این است که او دقیقاً به نظر نمی رسد که تعطیلات خود را در Noboo سپری کرده است.

گریز که موهای بلندتری نسبت به بازی اول داشت، اولین نگاهی است که او و کال در آغوش گرفتند و نشان می‌دهد که این زوج برای مدتی از هم جدا شده‌اند. حداقل آنها در حال حاضر با هم برگشته اند زیرا کال، گریز و مرین با شخصیت جدیدی به نام بود آکونا همراه خواهند شد. مزدور همان جنتلمنی است که کال در پایان تریلر با او صحبت می کند و دنیایی را تصور می کند که جدی دیگر نیازی به نگاه کردن از روی شانه های خود ندارد.

این تریلر همچنین شامل نگاه دیگری، هرچند بسیار کوتاه، به Rayvis بود. شرور جدید، که برخی از حالات جدی تانوس را ایجاد می کند، یک Gen’dai است. اگر با افسانه جنگ ستارگان خیلی خیلی آشنا هستید، می‌دانید که این باعث می‌شود ریویس تقریباً غیرقابل کشتن باشد، بنابراین کاملاً دشمن کال و تیم است.

بعدی: Tears Of The Kingdom Needs Proper Dungeons

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا