بازی

Rin, Orchestrator Of Doom – Hearthstone: Festival Of Legends Card Exclusive Reveal

Rin, The Orchestrator of Doom یک افسانه کلاس Warlock در آینده است سنگ آتش گسترش، جشنواره افسانه ها. این بسط، مکانیک جدید «موسیقی» را به سازه‌ها معرفی می‌کند که هر کلاس یک سبک موسیقی را نشان می‌دهد. Warlock به عنوان کلاسیک شناخته می شود، از این رو رهبر ارکستر ما در اینجا افسانه ای است.


مطالب مرتبط: Hearthstone: Every Card In Return To Naxxramas

این کارت انحصاری کارت را پوشش می‌دهد، مکانیک‌های آن، هنر کلیدی و همچنین نحوه قرار گرفتن آن در متای توسعه جدید را پوشش می‌دهد. بیایید وارد آن شویم.


رین، ارکستراتور Doom Reveal

شرح: رین با تکان دادن باتوم خود، پایان جهان ها را از طریق آهنگ های ناهماهنگ ارکستر شیطانی به ارمغان می آورد. کسانی که صدای ناخوشایند روح ها را می پذیرند، در نابودی او هماهنگی خواهند یافت. در حالی که کارت هایشان در اوج هرج و مرج می سوزد، فریادهای آنهایی که مخالف هستند، به دلیل جنون مطلق فرو می نشیند!

Rin یک هزینه 5 مانا است، 3/6 Warlock افسانه ای – نوازنده افسانه ای کلاس. این مورد تمسخر است و اثر Deathrattle آن است هر دو بازیکن 2 کارت می کشند، 2 کارت را دور می اندازند و 2 کارت بالای دسته خود را از بین می برند.

هر کلاس نوازنده افسانه ای و طلسم موسیقی افسانه ای خود را دریافت می کند. آنها از نظر موضوعی حول ژانرهای مختلف موسیقی، از Warlock کلاسیک گرفته تا Disco Paladin، طراحی شده‌اند.

رین یک کارت قدرتمند است – در حالی که Discard Warlock همیشه یک حقه بوده است (علیرغم موفقیت آن در فرمت Wild، که می دانست چاپ مکرر مکانیک کارت در نهایت منجر به چیزی قوی می شود)، کنترلی که رین می تواند بر روی عرشه حریف اعمال کند. بسیار ترسناک است ما آن را با Patchwerk دیدیم که اساساً ترکیب‌های برنده احتمالی را در یک عرشه حذف کرد – و اکنون Rin 2 کارت را از بین می‌برد و 2 کارت را دور می‌اندازد، یک کارت اضافی نسبت به Patchwerk.

البته، اثرات کارت بر روی عرشه خود با Rin نیز تأثیر می گذارد، اما با آگاهی از آنچه کارت انجام می دهد، می توانید بقیه عرشه خود را طوری ساختار دهید که به نفع شما باشد. آیا این در نهایت به معنای موفقیت Discard Warlock در استاندارد است؟ گفتنش سخت است – باید منتظر باشیم و ببینیم تا بسته کامل کارت های Warlock فاش شود.

ما تا آنجا پیش می رویم که بگوییم رین در دک های استاندارد Warlock Control که از مکانیک Discard استفاده نمی کنند، بازی خواهد دید. کارت‌های Warlock جدید از نسخه الحاقی، مانند Opera Soloist (یک کارت کنترل عالی که 3 آسیب به همه دشمنان وارد می‌کند، در صورتی که هنگام بازی تخته خالی داشته باشید)، نشان می‌دهد که Control Warlock کمی فشار بیشتری به این بسط می‌دهد.

همچنین ترکیب های جالبی بین برخی از کارت های جدید دیگر در گسترش وجود دارد، کارت هایی که در درجه اول دست شما یا دست حریفتان را با کارت پر می کنند. برای مثال، کارتی مانند Merch Seller، کارت بالایی عرشه حریف را با یک طلسم تصادفی جایگزین می‌کند، یا Pozzik، افسانه‌ای خنثی، دو ربات 3/3 را در دست حریف شما می‌ریزد. واقعاً جالب خواهد بود که ببینید آیا این نوع مکانیک – مسدود کردن حریف از بازی کردن هر کارت خوب، اساساً در متا محبوب خواهد بود یا خیر. اگر اینطور باشد، رین ممکن است بازی های زیادی ببیند.

با در نظر گرفتن کارت‌هایی که تا کنون فاش شده‌اند، به نظر می‌رسد که به طور کلی متای کندتر در حال انجام است – تعداد زیادی کارت کنترل‌گرا و برخی ترکیب‌های ترکیبی برنده بازی وجود دارد که شروع به زمان بیشتری طول می‌کشد.

برنامه توسعه Hearthstone’s Festival Of Legends در آوریل 2023 راه اندازی شد. دارای مکانیک کارت جدید، Overheal، و همچنین ابزار ابزار، جادوهای هارمونیک، و نوع جدیدی از کارت ها، Soloist است. در مجموع 145 کارت با این مجموعه معرفی می شود.

بعدی: بازی های بیشتری نیاز دارند تا واقع گرایی را پشت سر بگذارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا