ارز دیجیتال

Coinbase پشتیبانی از Signet، MetaMask و MoonPay را در نیجریه، هند پشتیبانی می‌کند تا امسال به 156 میلیون کاربر رمزنگاری وارد شود، Xapo Bank ریل‌های پرداخت USDC را ادغام می‌کند.

منبع: AdobeStock / ایرینا بودانوا

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

تبادل اخبار

  • کوین بیس گزارش شده است که پشتیبانی از رمزنگاری پسند را متوقف کرده است بانک امضا‘s امضا کنید بستر پرداخت تا اطلاع ثانوی طبق گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت گفت که به دنبال یک ارائه دهنده فناوری جدید است و منتظر توضیح در مورد نتیجه Signet است. علاوه بر روش‌های پرداخت سنتی، سپرده‌های رمزنگاری، برداشت و تبدیل از USDC به USD در صرافی Coinbase 24/7 در دسترس هستند. یکی از سخنگویان کوین بیس گفت، اگرچه ایده آل نیست، اما نشان دهنده نیاز به یک سیستم مالی به روز است.

اخبار پرداخت ها

  • را متاماسک کیف پول همکاری خود را با شرکت پرداخت گسترش داد MoonPay در نیجریه برای اینکه کاربران بتوانند مستقیماً از کیف پول خود، شرکت Web3، رمزنگاری را خریداری کنند ConsenSys امروز اعلام کرد. کاربران نیجریه ای اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را از طریق حواله های بانکی فوری در موبایل MetaMask و Portfolio Dapp خریداری کنند. در این اطلاعیه آمده است که این کار برای کاربران آسان‌تر می‌کند تا «توکن‌ها را بدون راه‌اندازی یک حساب صرافی ارز دیجیتال به‌طور مؤثرتری دریافت کنند».
  • کیف پول استیبل کوین استرالیا اصطبل از همکاری با پلتفرم صدور کارت خبر داد مارکتا و با مسترکارت در بیانیه مطبوعاتی آمده است: در “اولین یکپارچه سازی کیف پول دیجیتال در نوع خود” در آسیا و اقیانوسیه (APAC)، که مشتریان را قادر می سازد تا استیبل کوین ها را به ارز فیات تبدیل کرده و آن را در هر جایی که مسترکارت پذیرفته شده است خرج کنند. Stables با یک شخص ثالث همکاری خواهد کرد تا به مشتریان اجازه دهد USDC را پس انداز کرده و خرج کنند، که به فیات تبدیل شده و در شبکه مسترکارت تسویه خواهد شد. این کارت از طریق اپلیکیشن دیجیتال Stables از طریق کیف پول موبایل قابل دسترسی خواهد بود.

اخبار فرزندخواندگی

  • بر اساس گزارش ها، انتظار می رود هند در سال 2023 به بیش از 156 میلیون کاربر کریپتو برسد که پنج برابر بیشتر از ایالات متحده است. BitcoinCasinos.com. این کشور سه برابر بیشتر از ایالات متحده، ژاپن، بریتانیا و روسیه کاربران کریپتو دارد. انتظار می‌رود امسال، ارز دیجیتال تقریباً 43 میلیارد دلار تراکنش در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد که نسبت به 34.3 میلیارد دلار در سال گذشته، 24 درصد افزایش داشته است. در این گزارش آمده است که بیش از نیمی از این ارزش از ایالات متحده خواهد آمد.

اخبار بانکی

  • متولی بیت کوین و بانک خصوصی دارای مجوز Xapo Bank گفت که با صادرکننده USDC همکاری کرده است دایره تبدیل شدن به اولین بانک دارای مجوز برای ادغام ریل های پرداخت پایدار USDC به عنوان جایگزینی برای سریع. بر اساس این اعلامیه، با افزودن نرخ‌های بیرونی به رمپ‌های USDC موجود، این بانک «اعضا را قادر می‌سازد تا پرداخت‌های پرهزینه و زمان‌بر سوئیفت را دور بزنند و در عوض از طریق استیبل کوین بدون هیچ کارمزدی توسط Xapo Bank، واریز و برداشت کنند». نرخ تبدیل 1:1 از USDC به USD و نرخ سود سالانه 4.1٪ بازده سپرده ها را ارائه می دهد.

اخبار مقررات

  • را کمیسیون نظارت مالی تایوان یونایتد دیلی نیوز به نقل از رئیس، هوانگ تین-مو گزارش داد (FSC) به تنظیم کننده اصلی ارزهای دیجیتال در کشور تبدیل خواهد شد.

اخبار دیفای

  • انجمن نزدیک راه اندازی شد NEAR Digital Collective Purpose Special Trust (تامین NDC) با پشتیبانی از بنیاد نزدیک، یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی که از توسعه پروتکل NEAR، در بیانیه مطبوعاتی آمده است. در این بیانیه آمده است: «با استفاده از چارچوب اعتماد هدف ویژه گرنزی، NDC Trust به شرکت‌کنندگان در اکوسیستم این امکان را می‌دهد که از خزانه‌داری غیرمتمرکز جامعه بهره ببرند که به شیوه‌ای انعطاف‌پذیر اما کم‌خطر عمل می‌کند و به دموکراتیزه کردن حکومت در میان ذینفعان کمک می‌کند. چارچوب اعتماد با هدف ویژه گرنزی همچنین به شفاف‌سازی شرکت‌کنندگان در سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) از جمله از نظر مسئولیت، معاملات خارج از زنجیره و مالیات کمک می‌کند.

اخبار بازی

  • پردازشگر پرداخت زبیدی و پلتفرم مسابقات بازی مبتنی بر بلاک چین دوبز امروز همکاری خود را برای معرفی جوایز BTC به پلتفرم Dubbz اعلام کرد. آنها گفتند: “این حرکت، همراه با سرویس موجود ZEBEDEE، کسب جوایز واقعی را برای هر کسی با شرکت در مسابقات و همچنین استفاده از جوایز خود برای پس انداز یا خرید آسان می کند.” مشارکت با الف آغاز خواهد شد فورتنایت مسابقات در 31 مارس، در حالی که مسابقات Dubbz اضافی با قدرت ZEBEDEE در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

اخبار سرمایه گذاری

  • هاله هایک شرکت تجارت الگوریتمی و بازارساز بومی رمزارز، ۱۷ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری که توسط شرکت بازرگانی رهبری می‌شد جمع‌آوری کرد. ویوین کورت، با مشارکت شرکت استخراج دارایی دیجیتال فهرست شده نزدک بیت دیجیتال، Trovio، سرمایه دوران، سرمایه اولیه، و کنسرسیومی از آلوم ارشد از Optiver، در این اطلاعیه آمده است. Auros همچنین از این بودجه برای ادامه گسترش کسب‌وکار راه‌حل‌های مشتقات خود استفاده خواهد کرد، جایی که پروژه‌ها، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO)، استخراج‌کنندگان، و مؤسسات معتبر می‌توانند به ساختارهای بازده، حفاظت و مشارکت از یک ارائه‌دهنده معتبر و پیشرو در بازار دسترسی پیدا کنند. بیان کرد.

اخبار معدن

  • ماینر بیت کوین TeraWulf گفت مستقر شده است بیت مین معدنچیان برای پر کردن ظرفیت 50 مگاواتی خود در نیروگاه هسته ای ناتیلوس تسهیلات استخراج بیت کوین طبق بیانیه مطبوعاتی، این شرکت اخیراً عملیات استخراج در Nautilus را آغاز کرده است و انتظار دارد که سهم کامل خود در فاز یک این تأسیسات تا ماه مه آنلاین شود. TeraWulf همچنین در حال گسترش عملیات استخراج در مالکیت کامل خود است دریاچه مارینر تاسیسات در نیویورک، ایالات متحده آمریکا، با اضافه شدن ساختمان 2، که انتظار می رود ظرفیت عملیاتی تاسیسات را افزایش دهد، افزود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا