شبکه های اجتماعی

upi: نحوه تغییر پین UPI با استفاده از برنامه Paytm: راهنمای گام به گام

خدمات پرداخت دیجیتال داخلی Paytm به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق اپلیکیشن موبایل خود به دیگران پول انتقال دهند. کاربران Paytm نیز می توانند بسازند UPI (یکپارچه رابط پرداخت) پرداخت با استفاده از برنامه گوشی هوشمند آنها. ایجاد یک 4 یا 6 رقمی مهم است پین UPI برای انجام ایمن تراکنش های UPI و اطمینان از اینکه پرداخت ها توسط کاربران قانونی انجام می شود. توجه به این نکته ضروری است که یک پین UPI به کاربر امکان می دهد یک تراکنش را تأیید کند و اشتراک گذاری آن با هرکسی خطر کلاهبرداری را افزایش می دهد. کاربران Paytm می توانند به راحتی پین UPI خود را در برنامه ایجاد یا تغییر دهند.

در حال تغییر پین UPI
اگر کاربر جدید UPI هستید، می‌توانید یک پین UPI جدید ایجاد کنید یا یک پین موجود را تغییر دهید تا امنیت تراکنش‌های خود را افزایش دهید. علاوه بر این، می توانید پین UPI خود را بدون نیاز به تغییر تغییر دهید کارت اعتباری اگر پین UPI قبلی خود را به خاطر دارید. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به تغییر پین UPI خود با استفاده از برنامه Paytm آورده شده است:

1.

باز کن اپلیکیشن Paytm در گوشی هوشمند شما

1669208620 285 upi نحوه تغییر پین UPI با استفاده از برنامه Paytm

2.

برو به پروفایل Paytm با ضربه زدن روی پنل سمت چپ

3.

به پایین بروید و به قسمت بروید تنظیمات UPI و پرداخت برگه

1669208620 495 upi نحوه تغییر پین UPI با استفاده از برنامه Paytm

4.

در زیر جزئیات حساب بانکی اصلی خود، روی آن ضربه بزنید پین را تغییر دهید گزینه.

1669208620 896 upi نحوه تغییر پین UPI با استفاده از برنامه Paytm

5.

وارد کن جزئیات کارت بدهی و ضربه بزنید ادامه دهید دکمه. در همین حال، اگر پین UPI قبلی خود را می‌دانید، روی آن ضربه بزنید من پین UPI قدیمی خود را به یاد دارم گزینه.

1669208621 578 upi نحوه تغییر پین UPI با استفاده از برنامه Paytm

6.

پس از وارد کردن مشخصات کارت نقدی، یک OTP به شماره موبایل ثبت شده شما ارسال خواهد شد. OTP را در فضای ارائه شده وارد کنید. در همین حال، اگر پین UPI قدیمی خود را به خاطر دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

7.

الف را وارد کنید پین UPI جدید و تاییدش کن

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا