شبکه های اجتماعی

نام تجاری من در TikTok ویروسی شد

TikTok طی چند سال گذشته با طیف گسترده‌ای از برندها، محتوا و راه‌حل‌های بازاریابی در دسترس، متحول شده است – و در کنار آن، چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی را متحول کرده است. نه تنها ما شاهد تغییر گسترده ای به سمت ویدیوهای کوتاه هستیم زیرا سایر پلتفرم ها تلاش می کنند تا با نرخ تعامل چشمگیر TikTok همگام شوند – TikTok کاملاً دید مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی را تغییر داد، هم.

توصیه های محتوای TikTok بر اساس شبکه اجتماعی شما نیست. بر اساس علایق شماست. این بدان معناست که نحوه ارتباط کاربران با برندها کاملاً متفاوت است. TikTok به جای اینکه به عنوان اولین برند، شخصیت دوم مورد توجه قرار گیرد، فضایی ایجاد می کند تا از طریق شوخ طبعی، ارزش ها و تجربیات ارتباط برقرار کنید اول، اجازه دادن به برندها یک نقطه دسترسی جدید برای دسترسی به مخاطبان کلیدی.

این تنها راهی نیست که TikTok دموکراتیک است: 83٪ از همه کاربران TikTok ویدیوی خود را ایجاد کرده اند، به این معنی که فضایی برای خلاقیت و همچنین مصرف. در میان بسیاری از چیزهای دیگر، این بدان معنی است که کاربران می توانند نقش نمایشی بیشتری در سفر مصرف کننده ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا