شبکه های اجتماعی

جمعیت شناسی TikTok: چه کسی اکنون از TikTok استفاده می کند؟

TikTok کاربران خود را تشویق می کند که خود واقعی خود باشند. افراد برای تجربه به برنامه می روند ارتباطات همتا به همتا و صداقتو برندها نیز باید این کار را انجام دهند. چگونه؟ با ایجاد محتوایی که با این ارزش ها همسو باشد.

روزهایی که بازاریابان می‌توانستند تبلیغاتی را در تلویزیون اجرا کنند و فقط انتظار داشته باشند که ROAS کافی باشد، گذشته است. اکنون، شما باید رویکرد متفاوتی داشته باشید. کاربر اینترنت بدبین هستند و 65% از همه گروه های سنی از تبلیغات دیجیتال بگذرید بنابراین، برای هدایت مصرف کنندگان خود به سفر خریدار، باید ایجاد اعتماد، ارتباط و علاقه. TikTok یکی از مؤثرترین مکان‌ها برای انجام این کار است، اما متأسفانه، شرکت‌ها هنوز هم اشتباه می‌کنند.

وقتی از ما پرسیده شد که چه مارک هایی در TikTok اشتباه می کنند، متوجه شدیم 39% ژنرال Zers گفت: “تبلیغات نادرست یا غیر معتبر هستند”، و 20% گفت: “تبلیغات بیش از حد کامل و ویرایش شده هستند”. ما پول خوبی برای بزرگترها می گذاشتیم گروه های سنی همین را گفتن گذشته از همه اینها، کاربران TikTok در برنامه هستند زیرا آنها مانند TikTok. بنابراین منطقی است محتوای بازاریابی ایجاد کنید که با تجربه برنامه هماهنگ باشد، به جای ایجاد اختلال در آن.

مهم نیست که کدام نسل را می خواهید هدف قرار دهید، محتوای شما باید حقیقت را بیان کند و با مخاطبان شما هماهنگ باشد. TikTokers واقعاً دیروز به دنیا نیامده‌اند، بنابراین باید آنها را در اینجا و اکنون ملاقات کنید.

اگر به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی انجام این کار هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در تماس باشید برای گپ زدن در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم قفل هدف خود را باز کنید جمعیت شناختی در TikTok با کمپین‌های متوقف کننده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا