بازی

پچ به‌روزرسانی Witcher 3 “امیدواریم” این هفته منتشر شود

CD Projekt روی یک پچ کار می کند تا مشکلات مربوط به به روز رسانی “نسل بعدی” را برطرف کند.


CD Projekt Red روی وصله‌ای کار می‌کند که باید مشکلاتی را که بازیکنان در به‌روزرسانی «نسل بعدی» The Witcher 3 تجربه کرده‌اند، برطرف کند.


The Witcher 3 با بهبود عملکرد و گرافیک عمده برای PC، PS5، و Xbox Series در ماه گذشته به‌روزرسانی شد، همراه با برخی محتوای جدید با الهام از مجموعه تلویزیونی Netflix. از نظر بصری، بازی هرگز بهتر به نظر نمی‌رسید، اما با به‌روزرسانی، انبوهی از باگ‌های بصری، مشکلات فنی و اشکالات جدید نیز به وجود آمد. خبر خوب این است که بازیکنان نباید اکنون برای پچ این مشکلات مدت زیادی منتظر بمانند.

مطالب مرتبط: Hearts Of Stone The Witcher 3 در بهترین حالتش است

در توییتر، حساب رسمی Witcher توییت کرد که یک پچ جدید برای The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition “خیلی زود” عرضه می شود. وقتی کاربران نظر دادند که چه زمانی ممکن است به طور خاص تر باشد، یک نماینده CDPR توضیح بیشتری داد.

گیمر ویدیوی روز

“چند زود است؟” در زیر توییت بالا نظر داده شد. مدیر انجمن جهانی CD Projekt Red Marcin Momot پاسخ داد که “مطمئناً این هفته نیست” با اشاره به 23 تا 29 ژانویه. پس در مورد این هفته آینده، 30 ژانویه تا 5 فوریه چطور؟ موموت گفت: “امیدوارم”، اما این “هنوز در انتظار تایید است”.

همانطور که نظرات متعدد دیگر در زیر این توییت نشان می دهد، بازیکنان هنوز با بازی به روز شده The Witcher 3 با مشکلات و اشکالات روبرو هستند. این پچ هفته‌ها است که بسیار مورد توجه بوده است، در حالی که CDPR تنها هفته گذشته سکوت خود را در مورد این موضوع شکست، زمانی که مومونت گفت که استودیو “بی سر و صدا” روی این پچ کار می‌کند و در مراحل پایانی خود است.

CD Projekt Red ممکن است این پچ را هفته آینده منتشر کند، اما از آنجایی که امیدوارکننده است و هنوز تایید نشده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آن را ساخته است یا خیر. این فضا را همانطور که می گویند تماشا کنید.

بعدی: پوستر Last Of Us پیشنهاد می کند [Spoiler] باید زودتر برمیگشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا