شبکه های اجتماعی

مرکز برای تولید باتری های EV با think thank همکاری می کند

گروه علم و فناوری مرکز (DST) و اتاق فکر سبز، مرکز علوم و محیط زیست (CSE)، برای ایجاد پلتفرمی که از توسعه باتری‌های جدید خودروهای الکتریکی (EV) برای مطابقت با نیازهای هند پشتیبانی می‌کند، همکاری کرده‌اند. یک کاغذ سفید بر روی نقشه راه برای توسعه فناوری های باتری جدید در هند تهیه خواهد شد. CSE در بیانیه ای اعلام کرد که این امر با ایجاد یک انجمن یا پلتفرم متخصص-صنعتی برای حمایت از این فرآیند دنبال می شود.

این ابتکار مشترک اخیراً با یک میز گرد در مورد مناسب محلی آغاز شد باتری های EV که در شرایط آب و هوای گرم و مرطوب گرمسیری ایمن، بادوام و موثر هستند.

Anumita Roychowdhury، مدیر اجرایی تحقیقات و حمایت از CSE، گفت: “هند در حال کار با شهرت و انگیزه‌های مرتبط با تولید برای پیشبرد داستان خودروهای الکتریکی، اما چالش‌های زیادی در رابطه با هزینه، ایمنی و زیرساخت شارژ وجود دارد که همگی به شکاف‌هایی در تحقق جاه‌طلبی‌های آلایندگی صفر کشور اشاره می‌کنند. این شکاف‌ها از نگرانی‌های مربوط به ایمنی، زنجیره تامین، حساسیت به هزینه و نیاز به فرصت‌های شارژ سریع و موارد دیگر متغیر است.”

همچنین بخوانید

Flash با گروه Elimen Polandamp39s برای تولید قطعات EV Partamp39 شریک است
دولت هاریانا سیاست خودروهای الکتریکی را اعلام می کند

موشومی مهنتی، کارشناس ارشد، گفت: «این ابتکار مشترک با هدف رسیدگی به این شکاف‌ها و ایجاد بستری است که راه‌حل‌های فناوری را ارزیابی، ارزیابی و شناسایی می‌کند که ایمن هستند، دارای سیستم‌های زنجیره تأمین محلی مناسب هستند و می‌توانند برای کاربردهای مختلف خودرو سفارشی شوند.» مدیر برنامه، هوای پاک و تحرک پایدار، CSE.

به عنوان بخشی از طرح ماموریت ملی تحرک الکتریکی (NEMMP) در سال 2020، وزارت صنایع سنگین طرحی را در سال 2015 تدوین کرده بود، “پذیرش و تولید سریعتر از (هیبرید و) وسایل نقلیه الکتریکی در هند” (گرسنگی هند) برای ترویج ساخت فناوری خودروهای الکتریکی و هیبریدی و تضمین رشد پایدار آن.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا