شبکه های اجتماعی

تسلا دو تصادف مرگبار جدید شامل سیستم های کمک راننده را گزارش می دهد

شرکت تسلا داده‌های منتشر شده توسط دولت نشان می‌دهد که در ماه منتهی به 15 اکتبر به تنظیم‌کننده‌های ایمنی خودروی ایالات متحده گفته است که گزارش‌هایی مبنی بر دو تصادف مرگبار جدید در خودروهای مدل 3 دارد که به سیستم‌های پیشرفته کمک راننده مرتبط شده‌اند. را اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در ژوئن شروع به انتشار داده های ارائه شده توسط خودروسازان در مورد گزارش های تصادفات مرتبط با سیستم های کمک راننده مانند تسلا‘s خلبان خودکار. این آژانس روز سه شنبه گفت: “NHTSA این خرابی ها را بررسی کرده و در حال انجام پیگیری های مناسب است. NHTSA از منابع داده بسیاری در فرآیندهای اجرایی خود استفاده می کند.”

NHTSA در ژوئن 2021 دستوری صادر کرد که به موجب آن از خودروسازان و شرکت‌های فناوری می‌خواست فوراً تمام تصادفات مربوط به سیستم‌های کمک راننده پیشرفته را گزارش کنند.ADAS) و وسایل نقلیه مجهز به سیستم های رانندگی خودکار که در جاده های عمومی آزمایش شده اند. رگولاتور ایمنی روز سه شنبه گفت که از داده های ارائه شده توسط خودروسازان تحت سفارش سال 2021 خود به عنوان بخشی از تحقیقات خود استفاده می کند. از 18 تصادف مرگبار گزارش شده از جولای 2021 که مربوط به سیستم های کمک راننده بود، تقریباً همه خودروهای تسلا درگیر بودند.

همچنین بخوانید

تسلا صادرات خودروهای الکتریکی ساخت چین به ایالات متحده را در نظر دارد
ارزش خالص ایلان ماسکمپ 39 به زیر 200 میلیارد سقوط کرد زیرا سهام تسلا متزلزل شد

این آژانس تاکید کرده است که تصادفات توسط خودروسازان به روش های مختلف ردیابی می شود و از مقایسه عملکرد در بین خودروسازان تا حدودی به دلیل عدم وجود معیارهای جامع برای ردیابی میزان استفاده گسترده از هر سیستم یا نحوه گزارش خرابی ها، جلوگیری کرده است. به طور جداگانه، از سال 2016، NHTSA 38 تحقیق ویژه در مورد تصادفات مربوط به خودروهای تسلا که در آن سیستم های کمک راننده پیشرفته مانند Autopilot مشکوک به استفاده از آن بودند، باز کرده است. به طور کلی، 19 مرگ ناشی از تصادف در آن تحقیقات مربوط به تسلا گزارش شده است.

تسلا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

او گفته است که Autopilot به وسایل نقلیه اجازه می دهد تا به طور خودکار در خطوط خود ترمز کنند و هدایت شوند، اما آنها را قادر به رانندگی خود نمی کند. در ماه ژوئن، NHTSA بررسی نقص خود را در 830000 وسیله نقلیه تسلا با Autopilot ارتقا داد، که یک مرحله ضروری قبل از اینکه بتواند به دنبال فراخوان باشد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا