بازی

10 بهترین مجموعه لگو Minecraft

Minecraft و Lego با ماهیت بلوکی مشترک خود، دست به دست هم می دهند. خوشبختانه، به لطف محبوبیت Minecraft، این دو با هم گرد هم آمده‌اند تا مجموعه‌های لگو Minecraft زیادی را با قیمتی معقول ایجاد کنند.


مطالب مرتبط: بهترین مجموعه لگوهای نینتندو

برخی از مجموعه ها با سادگی خود کمی کم رنگ هستند، اما برخی دیگر دارای مکانیسم هایی برای قطعات متحرک در تنظیمات خود هستند که به شما این امکان را می دهد که یک هیولا را وارد نبرد کنید، یک برج را منفجر کنید و باعث ایجاد یک لغزش صخره ای کمی فاجعه آمیز شوید. برخلاف سایر مجموعه‌ها، بیشتر مجموعه‌های لگو Minecraft بیشتر برای بازی در نظر گرفته شده‌اند تا نمایش. با این حال، در میان همه آنها، برخی از جواهرات درخشان قطعی وجود دارد.

10 خانه خوک

مجموعه لگو خانه خوک Minecraft از طریق لگو

خانه خوک ترکیبی عالی از بازی و نمایش است. این به شما امکان می دهد تا فضای داخلی آن را برای اتاق های مخفی کاوش کنید، آن را با یک اهرم منفجر کنید و با لوازم جانبی خاصی مانند خوک ها، هویج و خزنده ارتباط برقرار کنید.

این شامل بلوک های سفارشی است که نمی توانید در هیچ مجموعه لگو قدیمی پیدا کنید، و آن را به یکی از منحصر به فرد ترین ها تبدیل می کند، حتی در میان سایر مجموعه های لگو Minecraft. خوک ها یک حیوان کلاسیک Minecraft هستند، قابل تشخیص و به روش عجیب خود، شایان ستایش. تنها چیزی که می تواند روی خوک باشد احتمالا گاو خواهد بود.

9 سیاه چال اسکلت

مجموعه لگو اسکلت ماینکرافت سیاهچال
Minecraft Skeleton Dungeon Lego Set از طریق Lego

هیچ دنیای Minecraft، چه لگو و چه در بازی، بدون یک سیاهچال و یک گروه اوباش کامل نیست. تخمگذاران اسکلت یکی از مفیدترین موارد برای برخورد هستند، و تعداد زیادی استخوان برای پودر استخوان، تیرها و گاهی اوقات کمان هایشان فراهم می کنند. اسپاونرهای عنکبوتی بیشتر برای آسیاب XP استفاده می شوند، اما به اندازه اسکلت ها عالی نیستند.

با مجموعه Skeleton Dungeon، می توانید آسیاب واقعی خود را بسازید (نوعی). یا، می‌توانید به سادگی خود اسکلت‌ها را به دست بگیرید و از بالا باعث سر خوردن سنگی شوید تا استیو بیچاره را از آن تیرهای مزاحم نجات دهید.

8 دهکده لاما

ست لگو Minecraft Llama Village
مجموعه لگو Minecraft Llama Village از طریق لگو

احتمالاً یکی از رنگارنگ‌ترین مجموعه‌های Minecraft تا به امروز و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های لگو Llama Village شامل لاماها، غارتگران، روستاییان و دو مجسمه بازیکن است. در داخل لاما غول پیکر تعداد انگشت شماری اتاق وجود دارد که روستاییان و مجسمه های بازیکن شما می توانند به دور از تبرها و کمان های متقابل دشمنان غارتگر، ایمن باشند.

در عوض، لاما غول پیکر می تواند با شلیک تف به سمت گروه های دشمن یا حمله به بازیکنان با کشیدن یک اهرم از شما محافظت کند. عناصر مکانیکی آن را تعاملی تر و لذت بخش تر می کند. و برخلاف سایر مجموعه‌های لگو Minecraft، برای چیزی که ساخته‌اید مخرب نیست.

7 قلعه یخی

مجموعه لگو قلعه یخی Minecraft
مجموعه لگو قلعه یخی Minecraft از طریق لگو

با بازی سریع و آزاد با محتوای واقعی Minecraft، مجموعه لگو Ice Castle دارای تعداد زیادی اوباش، یک یتی و یک جنگجوی سلطنتی است که می‌توانید با آن دشمنان خود را شکست دهید – یا در میانه نبرد با دشمنان خود برای نمایش ژست بگیرید. اهداف در کنار یتی، می توانید از قلعه یخی خود در برابر هجوم اوباش دفاع کنید.

مجموعه قلعه یخی یکی از سازه‌های منحصربه‌فرد در حال تولید است که فضای داخلی به اندازه کافی بزرگ برای تعامل با آن، مجسمه‌های اسکلت مجسمه‌سازی شده سفارشی و توپخانه قابل تعامل برای مبارزه با گروه‌های دشمن فراهم می‌کند.

6 نبرد تاریک عمیق

مجموعه لگوی Minecraft The Deep Dark Lego
Minecraft The Deep Dark Lego Set از طریق لگو

اگر نتوانستید از Warden و Deep Dark در Minecraft سیر شوید، یک خبر عالی وجود دارد: می‌توانید با مجموعه Deep Dark Lego از جنگیدن با سرپرست لذت ببرید. تنها اوباش متخاصم موجود در این مجموعه، Warden است که با یک اهرم از پشت مجموعه بلند می شود.

مطالب مرتبط: Minecraft: هر آنچه که باید درباره The Warden بدانید

اگر این تعامل کافی نیست، می‌توانید برج را منفجر کنید و پس از اینکه دو قهرمان شامل پیروز شدند، آن را دوباره کنار هم قرار دهید. The Warden یکی از بزرگترین گروه‌های ماینکرافت لگو است که طراحی منحصربه‌فردی دارد. کل مجموعه قابل توجه است و Warden فقط به جذابیت آن می افزاید.

5 پورتال پایان

مجموعه لگو پورتال پایان Minecraft
Minecraft End Portal Lego Set از طریق Lego

The End Portal بخشی نمادین از بازی است که نشان می دهد چقدر پیشرفت کرده اید و چقدر برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده اید. رسیدن به پورتال پایانی کار خنده‌آوری نیست و بسته به سطح مهارت شما، ممکن است مدتی طول بکشد.

خوشبختانه، ساختن آن به شکل لگو بسیار ساده تر است، تا زمانی که عارضه هراسی نداشته باشید. با مجسمه کم دیده شده غار عنکبوت، در کنار اندرمن ها و زره الماس، برای هر کلکسیونری ضروری است. متأسفانه، بازنشسته شده است، بنابراین تنها راه پیدا کردن آن آنلاین و با برچسب قیمتی است که اکثر کیف پول ها را غمگین می کند.

4 اژدهای اندر

ست لگو Minecraft Ender Dragon
مجموعه لگو Minecraft Ender Dragon از طریق لگو

یکی از نمادین ترین مناطق در کل Minecraft، اگر در The End هستید، به پایان سفر خود نزدیک شده اید. اگر این اولین سرمایه‌گذاری شماست، قبل از اینکه به کاوش در شهرهای انتهایی برای پیدا کردن غارت‌های آخر بازی خود بپردازید، با رئیس رسمی نهایی، اژدهای Ender، درگیری خواهید داشت.

مطالب مرتبط: Minecraft: چیزهایی که نمی دانستید در پایان می توانید انجام دهید

با مجموعه The Ender Dragon Lego، می‌توانید آخرین باس فایت را با یک Ender Dragon پویا و قابل‌توان، کریستال‌های End روشن و Endermen به میز خود بیاورید. این مجموعه گروه‌هایی را ارائه می‌کند که هنوز در مجموعه‌های دیگر دیده نشده‌اند و ساخت منحصر به فردی دارد که از دست دادن آن شرم آور است. با این حال، به عنوان یک مجموعه بازنشسته، ممکن است فقط این انتخاب را داشته باشید که از دست بدهید، مگر اینکه بخواهید از مقدار قابل توجهی پول جدا شوید.

3 بنای یادبود اقیانوس

مجموعه لگو Minecraft The Ocean Monument
مجموعه لگو Minecraft The Ocean Monument از طریق لگو

یادبودهای اقیانوس که در به‌روزرسانی 1.8 جاوا اضافه شده است، مملو از چیزهای خوب و نگهبان است. مورد دوم می تواند درد گردن باشد و باعث غرق شدن مکرر و ناامیدی شود زیرا وسایل شما در دریا گم می شوند. خوشبختانه، نگهبانان گنجانده شده در این یادبود اقیانوس کم و بیش بی ضرر هستند.

این مجموعه لگو برای اهداف نمایشی عالی است، اما بازی با آن نیز لذت بخش است، از جمله اتاق های مخفی و چهره های استیو و الکس. متأسفانه، این یکی از بسیاری از مجموعه‌های لگو بازنشسته است و فقط در تعداد انگشت شماری از فروشگاه‌های آنلاین یافت می‌شود، و معمولاً با قیمت گزافی برای راه‌اندازی.

2 روستا

مجموعه لگو Minecraft The Village
مجموعه لگو Minecraft The Village از طریق لگو

یکی از بزرگترین مجموعه‌های لگو Minecraft تا به امروز، مجموعه Village یک کپی گسترده از یک دهکده کلاسیک است، درست به اندازه کوچک بودن خانه‌ها. تنها نقطه ضعف این مجموعه این است که خانه ها در اندازه کامل نیستند و در عوض برای نمایش فضای داخلی از وسط نصف می شوند.

با این حال، اندازه زیاد، تعداد اوباش (از جمله یک روستایی زامبی) و قهرمانانی که در این مجموعه به دست می آورید، آن را جبران می کند. به عنوان یک مجموعه بازنشسته، احتمالاً فقط در دستان کلکسیونر خواهد بود.

1 غار کوهستان

مجموعه لگو غار کوهستان Minecraft
مجموعه لگو غار کوهستان Minecraft از طریق لگو

مجموعه لگوی Minecraft Mountain Cave غیرقابل انکار جالب‌ترین مجموعه‌ای است که تولید شده است و شرم آور است که یک مجموعه بازنشسته است. این مجموعه دارای برخی از جالب‌ترین مجسمه‌ها، سیستم ریلی کار، تخم‌گذار عنکبوت غار، سیستم غار داخلی و مینی پایه است. لگو هنوز مجموعه‌ای از Minecraft را منتشر نکرده است که بتواند با این مجموعه رقابت کند.

چندین عملکرد قابل تعامل دارد، مانند جمع کردن گدازه هنگام برداشتن یک بلوک الماس، منطقه انفجاری که می تواند توسط Charged Creeper فعال شود، آسانسور گاری مین و غیره. این مجموعه به دلیل مقیاس بودن به عنوان یک قطعه نمایش عالی است، اما اگر برای تعامل با آن وقت بگذارید، حتی خنک تر است.

بعدی: Minecraft: بهترین حالت های کیفیت زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا