شبکه های اجتماعی

کنفرانس توسعه دهندگان پشته هند: پذیرش پشته فناوری هند برای کمک به کشورها صرفه جویی در میلیاردها دلار: MoS IT

پذیرش پشته فناوری هند مانند فناوری شناسه منحصربه‌فرد، پرداخت‌های دیجیتال و Co-Win به کشورهای خارجی کمک می‌کند میلیاردها دلار صرفه‌جویی کنند و روند دیجیتالی‌سازی، وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات را تسریع بخشند. راجیو چاندراسخار روز سه شنبه گفت. دولت قصد دارد با چندین کشور ارتباط برقرار کند تا پشته فناوری را به عنوان بخشی از مسئولیت خود به عنوان ریاست G20 به آنها ارائه دهد و انتظار دارد استارت آپ ها و ادغام کنندگان سیستم هندی از این تمرین سود ببرند.

صحبت کردن در مورد اولین کنفرانس توسعه دهندگان India Stack چهارشنبه برگزار می شود چاندراسخار گفت که دولت هیچ هزینه ای برای ارائه پلتفرم فناوری دریافت نمی کند، اما انتظار می رود این اقدام به استارت آپ های هندی و یکپارچه سازان سیستم کمک کند تا با کشورهای خارجی همکاری کنند تا به آنها در پذیرش پلت فرم های فناوری توسعه یافته بومی کمک کنند.

“اولین سرمایه گذاری مانند کنفرانس توسعه دهندگان فردا است. این یک رویداد سالانه خواهد بود. این رویدادی خواهد بود که در آن معماران پلتفرم های ما ملاقات خواهند کرد. استارت آپ ها، یکپارچه ساز سیستم با مقامات دولتی خارجی و مقامات دولتی ایالتی از سراسر جهان دیدار خواهند کرد. چاندراسخار گفت.»

همچنین بخوانید

شرکت Healthtech unicorn Innovaccer 245 کارگر را اخراج کرد و دومین کار خود را در 5 ماه کاهش داد.
Zilingo مستقر در سنگاپور دارایی های فناوری Ncinga را به Buyogo AG مستقر در زوریخ می فروشد.

دولت انتظار دارد بیش از 100 رهبر دیجیتال از صنعت، دولت، استارت آپ ها و یونیکورن ها و دانشگاه ها حضور داشته باشند. نمایندگان کشورهای G20 و دبیرخانه G20 نیز به این کنفرانس دعوت شده اند.

«با ایجاد این کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان، ما در حال ایجاد اکوسیستمی از استارت‌آپ‌ها هستیم که می‌تواند نوآوری را در سراسر هند بیشتر کند و همچنین به سایر کشورها و سایر دولت‌ها به شیوه‌ای بسیار ارزان کمک کند تا بدون نیاز به پرداخت میلیون‌ها و میلیارد دلار، پشته هند را اتخاذ کنند. که دولت‌ها در گذشته برای شرکت‌های بزرگ هزینه می‌کردند تا بیایند و راه‌حل ایجاد کنند.»

وی همچنین گفت که هند به نحوی به سفر سایر کشورهای کوچکتر که دارای قابلیت های کمتری هستند یا چندین سال است که از مجوز فرصت دیجیتال حذف شده اند کمک می کند تا به دیجیتالی شدن اقتصاد خود ادامه دهند و با سرعتی بسیار بالا پیش بروند. شیوه.

“ما انتظار داریم که در آینده نشست جهانی دولت در ابوظبی، در ماه فوریه، ما تعدادی از کشورها را خواهیم داشت که در پشته فناوری هند ثبت نام کنند. ما انتظار داریم این کار را در فوریه انجام دهیم و این روند در طول سال و البته ادامه خواهد داشت. بسیاری از کشورها در آفریقا در سایر نقاط جهان در اروپا و آسیا همچنین می تواند به طور قابل توجهی از پشته هند بهره مند شود.”

هند قبلاً این تصویب را امضا کرده است UPI و RuPay در برخی کشورهای خارجی

وزیر امور خارجه گفت که هند هیچ نوع هزینه ای از هیچ کشوری برای به اشتراک گذاشتن پلتفرم های فناوری دریافت نخواهد کرد و این اقدام بخشی از مسئولیت هند به عنوان ریاست G20 است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا