شبکه های اجتماعی

چین 27 بازی ویدیویی جدید از جمله عناوین Tencent و NetEase وارد می کند

چینرگولاتور بازی های آنلاین روز دوشنبه به 27 بازی خارجی در ماه مارس مجوز داد، از جمله عناوینی که قرار است توسط تنسنت هلدینگ ها، NetEase Inc و Bilibili Inc.

در میان بازی‌های آنلاین وارداتی مورد تایید سازمان مطبوعات و انتشارات کشور، حداقل یکی از بازی‌های تنسنت، بازی‌ای به نام ادغام عمارتطبق فهرستی که رگولاتور روز دوشنبه منتشر کرد. NetEase حداقل یک بازی موبایلی به نام Audition: Everybody Party را تایید کرد، در حالی که Bilibili مجوز بازی به نام Shanyao را دریافت کرد! یوجونشانو.

این دومین دسته از بازی‌های آنلاین خارجی است که اخیراً مجوز انتشار را در چین دریافت می‌کنند، تنها سه ماه پس از تایید رگولاتوری اولین دسته در دسامبر. سرکوب بازی های آنلاین توسط چین، روند تأیید بازی های خارجی را متوقف کرده بود بازی های ویدیویی به مدت 18 ماه بین 2021 و 2022.

تایید بازی‌های وارداتی در دسامبر گذشته، پایان سرکوب صنعت بازی‌های ویدئویی توسط چین بود که در آگوست سال 2021 آغاز شد، زمانی که تنظیم‌کننده‌ها فرآیند تایید بازی را به حالت تعلیق درآوردند. رگولاتورها برای اولین بار در آوریل 2022 صدور مجوز بازی برای بازی های داخلی را از سر گرفتند.

XD Inc مجوز دو بازی موبایل به نام های Gorogoa و Wizard of Legend را دریافت کرد. از دیگر عناوین قابل توجه تایید شده توسط چین از طریق این دسته می توان به یک بازی موبایلی به نام Fairy Tale: Fighting و یک بازی کنسولی با نام Yo-kai Watch 4 اشاره کرد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا