شبکه های اجتماعی

OVH فرانسه در بحبوحه پذیرش رو به رشد ابر به هند گسترش می یابد

شرکت نرم افزاری فرانسوی OVHcloud اولین مرکز داده خود را در هند راه اندازی کرده است، زیرا در منطقه آسیا و اقیانوسیه گسترش می یابد و هدف آن سرمایه گذاری بر روی افزایش پذیرش ابر در میان نگرانی های شدید در مورد حریم خصوصی داده ها، روز دوشنبه گفته شد.

OVH گفت که مرکز داده جدید در بمبئی به مشاغل هندی با رایانه و زیرساخت ذخیره سازی محلی برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر انطباق داده ها، همزمان با دیجیتالی شدن هند و تلاش برای حفاظت بیشتر از داده ها، ارائه می دهد.

بین المللی شرکت داده (IDCیک شرکت اطلاعاتی بازار با تمرکز بر بخش فناوری، در دسامبر پیش بینی کرد که بازار هند برای خدمات ابری عمومی تا سال 2026 به 13.0 میلیارد دلار خواهد رسید، با نرخ رشد سالانه ترکیبی 23.1٪ بین سال های 2021-2026.

مدیر عامل: “بازار هند یک بازار بسیار … سریع در حال رشد است.” مایکل پائولین به رویترز گفت و افزود که OVH قبلاً چند صد سرور فروخته است.

استراتژی OVH بر افتتاح 15 سایت جدید در سرتاسر جهان تا سال 2024، همچنین در سیدنی و سنگاپور، تاکید دارد. پائولین گفت که اعتبار ظرفیت وام های بدهی بالا و بودجه اضافی 200 میلیون یورویی از بانک سرمایه گذاری اروپا به این معنی است که می تواند رشد را برای چهار سال آینده تامین کند.

این شرکت در حال حاضر بیش از 30 مرکز داده در جهان دارد و بیش از 2200 کارمند دارد.

پائولین گفت: “ما به استخدام در هند ادامه خواهیم داد.” او افزود که OVH سال گذشته برای آماده سازی راه اندازی و اجرای زیرساخت های فنی در بمبئی شغل ایجاد کرده است.

تورم و تأثیر جنگ در اوکراین بسیاری از شرکت های اروپایی را به اخراج یا توقف استخدام سوق داده است. پائولین گفت، اما نیاز به راه حل های دیجیتال و ابری همچنان وجود داشت.

پائولین گفت: «اکنون اکثر نهادهای عمومی درک می کنند که رسیدگی به این مسائل مربوط به حاکمیت داده ها بسیار مهم است.

به دنبال اعلامیه‌های مشابه ایالات متحده و اتحادیه اروپا، بریتانیا روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد استفاده از TikTok متعلق به چین را در دستگاه‌های شرکت‌های دولتی ممنوع کند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا