ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Dogecoin به عنوان حجم معاملات 500 میلیون دلاری – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

منبع: TradingView

قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته با 2.5 درصد کاهش به 0.072580 دلار سقوط کرده است.
از آنجایی که بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال با افت 1 درصدی مواجه شده است.

با قیمت 0.071741 دلار، DOGE در هفته گذشته 2 درصد و در 30 روز گذشته 19 درصد کاهش یافته است، اگرچه نشانه میم از ابتدای سال تا کنون 2.5 درصد افزایش یافته است.

با این حال، با توجه به اینکه حجم معاملات 24 ساعته سکه امروز به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است، نقدینگی افزایش یافته است که به طور بالقوه سود بیشتری را در آینده نزدیک ایجاد می کند.

و با توجه به اینکه دارندگان DOGE همچنان به نوعی ادغام پرداخت های توییتر در اواخر سال امیدوار هستند، این توکن ممکن است در ماه های آینده به شدت افزایش یابد.

پیش بینی قیمت Dogecoin به عنوان حجم معاملات 500 میلیون دلاری – آیا نهنگ ها خرید می کنند؟

اندیکاتورهای DOGE به خوبی برای یک رالی بازگشت بزرگ در آینده نه چندان دور، با شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) و میانگین متحرک 30 روزه (قرمز) در سطوح پایین‌تر قرار می‌گیرند.

1679397393 306 پیش بینی قیمت Dogecoin به عنوان حجم معاملات 500 میلیون
منبع: TradingView

پس از سقوط به نزدیک به 20 در اوایل این ماه، RSI DOGE در چند روز گذشته نزدیک به 50 افزایش یافته است و باید به زودی افزایش بیشتری پیدا کند.

به همین ترتیب، میانگین 30 روزه آن به زیر 200 روزه (آبی) خود کاهش یافته است و ممکن است به زودی به پایین ترین سطح خود برسد، در این مرحله احتمالاً یک اصلاح صعودی خواهد بود.

یک سطح مقاومت کلیدی برای DOGE در حال حاضر 0.075 دلار است، با این که سکه در چندین مورد در هفته گذشته یا بیشتر از این سطح پایین آمده است.

از نظر آنچه که به نظر می رسد نهنگ ها در مورد DOGE فکر می کنند، در چند روز گذشته ترکیبی از تراکنش ها وجود داشته است، با برخی از دارندگان بزرگ. حرکت سکه به مبادلات و برخی آن را حرکت می دهند از جانب مبادلات.

در عین حال وجود داشته است چند انتقال بزرگ بین کیف پول های ناشناخته، به طور بالقوه نشان می دهد که ممکن است شخصی در حال آماده شدن برای فروش باشد، یا احتمالاً به سادگی نشان دهنده سازماندهی مجدد کیف پول است.

صرف نظر از این، بحثی وجود دارد مبنی بر اینکه DOGE در حال حاضر کمتر ارزش گذاری شده است و ممکن است برخی نهنگ ها از این حق استفاده کنند نه با خرید آن با تخفیف.

در واقع، اگر ادعای اکثر طرفداران DOGE را بپذیریم که سکه (دیر یا زود) به عنوان یک گزینه پرداخت در توییتر ادغام خواهد شد، شکی وجود ندارد که توکن میم در حال حاضر به شدت کم ارزش شده است.

در حالی که این ممکن است تا حد زیادی از طرف دارندگان DOGE یک آرزوی آرزو باشد، اما نمی توان انکار کرد که ایلان ماسک، مالک توییتر، در سال گذشته نکات زیادی مبنی بر اضافه شدن Dogecoin به شبکه اجتماعی ارائه کرده است.

نه تنها این، بلکه گزارش‌های موثق ژانویه نشان داد که توییتر برنامه‌های خود را برای معرفی پرداخت‌های دیجیتال در پلتفرم خود سرعت بخشیده است، به طوری که این شرکت در حال حاضر برای مجوزهای پرداخت در چندین ایالت ایالات متحده درخواست داده است.

مسلماً، منابع داخلی پشت این گزارش‌ها گفته‌اند که پرداخت‌های فیات ابتدا انجام می‌شود، با این حال آنها همچنین تأیید کرده‌اند که این شرکت قصد دارد گزینه‌های مبتنی بر ارز دیجیتال را در تاریخ بعدی اضافه کند.

و با توجه به اینکه ماسک همچنان به حذف ارجاعات به Dogecoin در همه جا ادامه می دهد، هنوز هم بسیار قابل قبول است که ادعا کنیم در صورت و زمانی که توییتر پرداخت های ارز دیجیتال را معرفی کند، DOGE نیز شامل خواهد شد.

البته، طرف دیگر این انتظار این است که مسلماً DOGE در حال حاضر چیز دیگری برای آن ندارد، به همین دلیل است که به اندازه سایر توکن‌های اصلی در طول رالی‌های هفته گذشته در بازار عرضه نشده است.

Dogecoin مدت زیادی است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی نداشته است و جدا از این لیست صرافی جدید عجیب و غریب، اخبار زیادی در مورد فرزندخواندگی وجود ندارد.

در واقع، آدرس‌های کیف پول فعال DOGE برای حدود سه سال است که کم و بیش در یک سطح بوده‌اند (در واقع، در این دوره کاهش جزئی داشته است)، که نشان می‌دهد کاربران در حال حاضر دقیقاً به سمت سکه نمی‌روند.

با این حال، اگر توییتر آن را بپذیرد، تقریباً مطمئناً به سمت Dogecoin سرازیر خواهند شد، در صورتی که DOGE به شدت افزایش خواهد یافت.

از سطح فعلی حدود 0.0725 دلار، به راحتی می‌تواند به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 0.731578 دلار که در ماه می 2021 تنظیم شده بود، برسد.

این بستگی به بازار وسیع‌تری دارد که از بهبودی پایدار برخوردار باشد، اما شکی نیست که پذیرش توییتر به DOGE شتابی برای رسیدن به چنین سطوحی می‌دهد و به طور بالقوه حتی بالاتر می‌رود.

اکنون Dogecoin را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا