شبکه های اجتماعی

کاربران Google Pixel 6a اکنون می توانند به سرویس 5G در هند دسترسی داشته باشند

گوگل اخیرا راه اندازی شده است پشتیبانی از 5G برای این پیکسل گوشی هوشمند سری 7 در هند. اکنون، این شرکت پشتیبانی 5G خود را به سری گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 گسترش داده است. این شرکت در توییتر اعلام کرد که اکنون پشتیبانی از 5G برای گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 در هند در دسترس است.

سری گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 6 از سه گوشی هوشمند – پیکسل 6، پیکسل 6 پرو و پیکسل 6a. گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را در هند عرضه نکرده است، اما این شرکت پیکسل 6a را در این کشور عرضه کرده است. پیکسل 6a همراه با پشتیبانی از 5G، پچ امنیتی ماه مارس را نیز دریافت کرد.

گوگل هند توییت کرد، “عملکرد PSA – 5G در هند در سری Pixel 6 و بالاتر عرضه شده است، در اپراتورهای منتخب موجود است 🤳👇 بیشتر بدانید: https://pixel.withgoogle.com/5G.”
پس از آخرین به‌روزرسانی، کاربران Google Pixel 6a با اتصال Airtel یا Reliance Jio اکنون می‌توانند به سرویس 5G در تلفن‌های هوشمند خود دسترسی داشته باشند. بنابراین، اکنون متوجه خواهید شد که یک نماد 5G در نوار وضعیت شما نشان می دهد که تلفن شما در منطقه ای است که سرویس 5G در دسترس است. این نماد برای همه باندها و شبکه های 5G نشان داده می شود.

مشخصات پیکسل 6a
Pixel 6a از چیپست Tensor خود گوگل، اولین تراشه طراحی شده توسط این شرکت، پشتیبانی می‌کند. این همان چیپست است که گوشی‌های پریمیوم سری Pixel 6 – Pixel 6 و Pixel 6 Pro را نیز تامین می‌کند. Google Pixel 6a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ رفرش 60 هرتز است. صفحه نمایش با پوشش Corning Gorilla Glass 3 عرضه می شود. باتری 4306 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع وجود دارد. رابط کاربری پیکسل، Material You به کاربران این امکان را می دهد که ظاهر و احساس تلفن خود را به طور گسترده شخصی سازی کنند.

برای عکس ها، کاربران یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض در پشت دارند. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با سوراخ پانچ وجود دارد.

Pixel 6a با بهترین ویژگی‌های دوربین ارائه شده توسط گوشی‌های سری Pixel ارائه می‌شود. اینها عبارتند از Night Night Sight و Magic Eraser. Night Sight عکاسی در نور کم را نسیم می کند. پاک کن جادویی در Google Photos باعث از بین رفتن حواس پرتی می شود.

Pixel 6a دارای ویژگی‌های تشخیص گفتار از جمله ضبط، شرح زنده و ترجمه زنده است. این باتری دارای باتری تطبیقی ​​است که ادعا می کند در حالت Extreme Battery Saver بیش از 24 ساعت و تا 72 ساعت دوام می آورد – اولین مورد برای تلفن های Pixel. در هند، Pixel 6a در دو رنگ کلاسیک و در عین حال مدرن موجود است – ذغالی و گچی.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا