شبکه های اجتماعی

تسلا فروش خرده فروشی قوی در سه ماهه اول در چین: داده های کارگزاری

تسلا قبلاً برای بازسازی کارخانه مونتاژ خود در شانگهای کار می کرد تا برای نسخه اصلاح شده سدان مدل 3 خود آماده شود.

تسلا آماده است تا یکی از بهترین فصل های خود را گزارش دهد چین، آخرین داده های خرده فروشی نشان داد، پس از اولین شدن وسیله نقلیه الکتریکی سازنده در کشور برای دفاع از سهم بازار خود قیمت ها را کاهش دهد.

ایالات متحده آمریکا EV بر اساس داده‌های بانک بین‌المللی بازرگانان چین که ثبت‌نام‌های بیمه خودرو را دنبال می‌کند، فروش خرده‌فروشی این سازنده در چین از اول ژانویه تا 19 مارس به 106915 دستگاه یا به طور متوسط ​​1371 دستگاه در روز رسید.

داده‌ها نشان می‌دهد که این مقدار کمی بالاتر از 1327 دستگاهی است که به طور میانگین روزانه در سه ماهه چهارم در چین فروخته است، زمانی که تسلا در مجموع 122038 خودرو فروخت که بهترین سه ماهه آن تا کنون است.

تسلا بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این خودروساز آمریکایی که با سود بیشتر به ازای هر خودرو نسبت به سایر سازندگان خودروهای برقی تقویت شده بود، قیمت مدل‌های پرفروش خود را در ماه ژانویه تا 13.5 درصد در چین کاهش داد و جنگ قیمتی را آغاز کرد. BYD و چندین رقیب نیز طی دو ماه آینده این روند را دنبال می کنند.

با این حال، سرعت رشد تسلا هنوز با BYD که با طیف گسترده ای از محصولات برقی خود در چین، بیش از پنج برابر در دوره ژانویه تا فوریه فروش داشت، از تسلا پیشی گرفته است.

این شرکت در حال برنامه ریزی نسخه های به روز شده مدل 3 و مدل Y در دو سال آینده برای مقابله با ترکیب محصولات قدیمی است که به جذابیت آن برای مشتریان ضربه زده است. همچنین سیستم تعلیق را در مدل Y ساخت چین از ژانویه بهبود بخشیده است تا سواری نرم‌تر شود، به‌روزرسانی‌ای که طرفداران تسلا در رسانه‌های اجتماعی مورد تحسین قرار دادند.

این شرکت در بازاریابی خود در چین بیشتر بر روی بهره وری انرژی و ویژگی های کاربردی مانند ایمنی و فضای ذخیره سازی تمرکز کرده بود تا خریداران عملگرای بیشتری را جذب کند.

بر اساس محاسبات رویترز بر اساس داده‌های چین، فروش تسلا در دو ماه اول 7.9 درصد در بخش پراکنده خودروهای انرژی جدید چین شامل خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی خالص بوده است که نسبت به 6.8 درصد در مدت مشابه سال گذشته اندکی افزایش یافته است. انجمن خودروهای سواری.

در همین حال، BYD پیشتاز خود را با 41 درصد سهم بازار افزایش داد که نسبت به سال گذشته 29 درصد جهش بزرگی داشت.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا