شبکه های اجتماعی

نحوه مسدود کردن تماس با شماره های ناشناس در تلفن های اندرویدی

همه ما چند برابر می شویم تلفن تماس‌ها هر روز و ممکن است زمان‌هایی پیش بیاید که اکثر تماس‌هایی که دریافت می‌کنیم، هرزنامه یا از طرف آن‌ها هستند اعداد ناشناس. این تماس ها ممکن است از طرف بازاریاب های تلفنی، ارسال کنندگان هرزنامه یا کلاهبردارانی باشد که از سیستم های خودکار برای برقراری تماس های ناخواسته با تعداد زیادی شماره تلفن استفاده می کنند. در حالی که ما برنامه هایی داریم، مانند Truecaller، که می تواند شماره هایی را برای ما شناسایی کند، بهتر است بتوانیم چنین تماس هایی را مسدود کنیم.

در برخی موارد، از افراد یا مشاغلی نیز تماس می گیریم که شماره تلفن خود را به دلایل حفظ حریم خصوصی یا جلوگیری از شناسایی شماره خود مسدود کرده اند.

این مهم است که هنگام دریافت تماس از شماره های ناشناس روی خود احتیاط کنید اندروید دستگاه، زیرا برخی از آنها ممکن است ماهیت تقلبی یا مضر داشته باشند. برای جلوگیری از تماس‌های ناخواسته، می‌توانید ویژگی‌هایی مانند مسدود کردن تماس‌های مشکوک را فعال کنید.

برای مسدود کردن تماس‌های شماره‌های ناشناس در تلفن اندرویدی خود، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید.

  1. برنامه Phone by Google را در تلفن یا رایانه لوحی Android خود باز کنید.
  2. روی نماد منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. روی «تنظیمات» از منو ضربه بزنید و روی «شماره‌های مسدود شده» ضربه بزنید.
  4. گزینه “ناشناخته” را تغییر دهید تا تماس های شماره های ناشناس مسدود شود.

با این حال، اگر می‌خواهید هر شماره تلفن یا مخاطب دیگری را به لیست مسدود اضافه کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی «افزودن شماره» یا «افزودن مخاطب» و وارد کردن شماره تلفن یا نام مخاطب، این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که مراحل دقیق ممکن است بسته به مدل دستگاه و نسخه اندروید شما متفاوت باشد. علاوه بر این، باید مراقب باشید که شماره تلفن خود را به صورت آنلاین یا با افرادی که نمی‌شناسید به اشتراک بگذارید تا شانس دریافت تماس‌های ناخواسته را کاهش دهید.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا