شبکه های اجتماعی

AWS دومین منطقه زیرساخت ابری را در هند راه اندازی کرد

Rate this post

خدمات وب آمازون (AWS) راه اندازی دومین منطقه زیرساختی AWS خود را در هند در حیدرآباد اعلام کرده است که سالانه بیش از 48000 شغل تمام وقت را از طریق سرمایه گذاری برنامه ریزی شده بیش از 4.4 میلیارد دلار (36300 کرور) در کشور تا سال 2030 پشتیبانی می کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که ساخت و بهره برداری از منطقه AWS آسیا پاسیفیک (حیدرآباد) همچنین تخمین زده می شود تا سال 2030 تقریباً 7.6 میلیارد دلار (63600 کرور) به تولید ناخالص داخلی هند اضافه کند.

منطقه حیدرآباد به توسعه‌دهندگان، استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و شرکت‌ها، و همچنین سازمان‌های دولتی، آموزشی و غیرانتفاعی کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را به راحتی اجرا کنند و به کاربران نهایی از مراکز داده واقع در کشور خدمات ارائه دهند.

همچنین بخوانید

در اینجا نحوه ظاهر پهپاد جدید پرایم ایر Amazonamp39s چگونه است
آمازون کلینیک مراقبت های بهداشتی مجازی را برای بیماری های رایج در ایالات متحده راه اندازی کرد

پونیت گفت: “منطقه جدید AWS آسیا و اقیانوسیه (حیدرآباد) بخشی از تعهد بلندمدت ما به هند برای سرمایه گذاری در زیرساخت های ابری، ارائه آموزش برای ارتقای مهارت کشور با قابلیت های دیجیتال، ایجاد مشاغل محلی و ایجاد آینده ای پایدارتر است.” چاندوک، رئیس، تجارت تجاری، AWS هند و جنوب آسیا، AISPL.

مشتریان به فناوری های پیشرفته AWS برای هدایت نوآوری از جمله تجزیه و تحلیل داده ها، امنیت، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI) دسترسی خواهند داشت.

راهول شارما، رئیس بخش عمومی، AWS هند و جنوب آسیا، AISPL، گفت که با دومین منطقه AWS در هند، “مشتریان ما انتخاب و انعطاف پذیری بیشتری برای ایجاد ویژگی های جدید، ذخیره داده های حیاتی در هند و مقیاس بندی راه حل های خود دارند.” .

شارما گفت: «دولت هند در حال حاضر با ابتکارات تحول‌آفرینی از جمله Co-WIN، eSanjeevaniOPD، و DigiLocker که بر روی AWS اجرا می‌شوند، نوآوری و تأثیر را در مقیاس بالا هدایت می‌کند».

منطقه دوم AWS در هند گزینه های بیشتری را برای اجرای بارهای کاری با انعطاف پذیری و در دسترس بودن بیشتر، ذخیره ایمن داده ها در هند و ارائه خدمات به کاربران نهایی با تأخیر حتی کمتر به مشتریان ارائه می دهد.

صدها هزار مشتری در هند، از جمله بیمه عمومی آکو، بانک اکسیس، کلورتپ، شرکت دیجیتال هند (MeitY)، آزمایشگاه های دکتر ردی، دولت تلانگانا، بانک HDFC، مشتری، Lendingkart، شرکت ملی توسعه مهارت، PhysicsWallah، و تاتا الکسی در حال نوآوری در AWS هستند.

پراساد کالیانارامان، معاون خدمات زیرساخت در گفت: «مشتریان و شرکا در هند اکنون زیرساخت‌های منطقه‌ای اضافی برای استقرار برنامه‌های کاربردی با انعطاف‌پذیری، در دسترس بودن و حتی تأخیر کمتر خواهند داشت.» آمازون Data Services Inc.

با راه اندازی AWS منطقه آسیا و اقیانوسیه (حیدرآباد)، AWS اکنون دارای 96 منطقه دسترسی در 30 منطقه جغرافیایی است، با برنامه های اعلام شده برای راه اندازی 15 منطقه در دسترس بیشتر و پنج منطقه AWS دیگر در استرالیا، کانادا، اسرائیل، نیوزیلند و تایلند. .

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا