شبکه های اجتماعی

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری: نکات رسانه های اجتماعی

یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های فروش سال نزدیک است و تاریخ‌هایی که باید در این ماه به خاطر بسپارید جمعه 25 نوامبر و دوشنبه 28 نوامبر.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری.

این تاریخ‌های خرید نمادین دیگر فقط مربوط به تجارت نیستند – آنها کاملاً وضعیت تعطیلات غیر رسمی را به خود اختصاص داده‌اند. این روزها که انواع و اقسام محصولات با قیمت های کسری روی آن ها یافت می شود، جنون خرید با ابعاد خنده دار را برانگیخته است.

جمعه سیاه چیست؟

به طور سنتی، در ایالات متحده، جمعه سیاه اولین روز واقعی فصل تعطیلات است، که یک روز پس از جشن شکرگزاری این کشور، که همیشه آخرین پنجشنبه ماه است، برگزار می شود. در طول سال‌ها، این تاریخ در سطح جهانی گسترش یافته و شرکت‌ها در سراسر جهان اکنون به دنبال تکه‌ای از پای سیب هستند – تا مرجع دیگری برای شکرگزاری ایجاد کنند. حتی فیس لیفت یک پیشنهاد بسیار ویژه برای سه ماهه آخر امسال ارائه کرده است – در مورد آن بیشتر بدانید.

و وقتی می گوییم جمعه سیاه “درست پس از آن” می آید، شوخی نداریم. برای برخی از فروشگاه ها، به ویژه خرده فروشان بزرگ لوازم الکترونیکی، غیرمعمول نیست که ساعت 3 یا 4 صبح درهای خود را به روی صف خریداران بسیار سرد در چادرها باز کنند. در سال 2011، چند خرده فروش بزرگ ایالات متحده فروش خود را در نیمه شب آغاز کردند. سال بعد، برخی از رقبا در اوایل ساعت 8 شب در روز شکرگزاری شرکت کردند.

این در واقع جنجال زیادی را در مورد رفاه کارمندان و اینکه چگونه انتظار می رود آنها بلافاصله پس از جشن گرفتن بزرگترین تعطیلات سکولار کشور با خانواده آماده کار شوند، به راه انداخت.

و سایبر دوشنبه چیست؟

دوشنبه بعد که به عنوان ادامه جمعه سیاه شکل گرفت، به تاریخ اصلی فروش آنلاین تبدیل شد. از لحاظ تاریخی، تمرکز بر فناوری و الکترونیک بوده است. این، به‌علاوه آنلاین بودن آن، همان چیزی است که الهام‌بخش استفاده از کلمه «سایبر» است، اما این روند به‌طور قابل‌توجهی رشد کرده است و تقریباً هر کسب‌وکاری با فروشگاه آنلاین می‌تواند و باید از آن استفاده کند.

سایبری-دوشنبه-فروش

خوشبختانه، این تاریخ به معنای واقعی کلمه کمی امن تر در نظر گرفته می شود. تعداد کمتری از خریداران زیر پا گذاشته می‌شوند، یا دیده می‌شوند که در حال مبارزه با یکدیگر بر سر آخرین عرضه کنسول هستند، همانطور که فقط چند روز قبل از آن اتفاق افتاد. این روز را برای خریداران بسیار راحت‌تر می‌کند و به خرده‌فروشان آنلاین فضای مناسبی را می‌دهد تا محصولاتشان را با زمان کافی برای رسیدن سفارش‌ها قبل از شروع فصل هدیه‌دهی، از درب خارج کنند.

آمار و ارقام جمعه سیاه

با استفاده از ابزار دقیق تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود، نگاهی عمیق به روندها و سایر اطلاعات مرتبط با رسانه های اجتماعی پیرامون جمعه سیاه و دوشنبه سایبری امسال انداختیم، و در اینجا دو نکته کلیدی وجود دارد:

ما از تحقیقات خود دیدیم آن جمعه سیاه است هنوز هر سال بزرگتر می شود سایبر دوشنبه نیز دارد گاینید محبوبیت در طول سال ->تعداد پست ها در سال 2021 نسبت به سال 2019 42 درصد افزایش یافته است. ما پیش بینی می کنیم که این روند فقط ادامه یابد.

ما همچنین متوجه شدیم که حتی اگر از ویدیوهای زنده به اندازه کافی استفاده نمی شود، آنها نسبت به سایر انواع ویدیوها و محتوای عکس در آستانه جمعه سیاه در هر سه سال مورد تجزیه و تحلیل، نرخ تعامل بالاتری داشتند. جالب است که ببینیم آیا این روند در سال 2022 از این روند پیروی خواهد کرد و آیا این ویژگی بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وارد شدن به عمل

اگر کسب و کار شما هنوز شروع به استفاده از این تعطیلات فروش پیش رو نکرده است – چند روز دیگر – هنوز دیر نشده است. ما رفته‌ایم و بهترین روش‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید بدون تأخیر بیشتر اجرا کنید!

تیم‌های رسانه‌های اجتماعی شما باید در این روزها و همچنین در طول آن آخر هفته دیوانه‌وار با قرار گرفتن در موقعیت مناسب از قبل آماده باشند.

چگونه یک کمپین رسانه اجتماعی موثر برای افزایش فروش خود در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ایجاد کنید

شبکه های اجتماعی خود را آماده کنید

برای اعلام شرکت در بلک فرایدی و شروع برجسته کردن پیشنهادات و تبلیغات خود، مهم است که به روز باشید. سعی کنید بنرهای نمایه یا سایر عناصر صفحه موضوعی ایجاد کنید که پیشنهادات آتی شما را برجسته می کند.

این فرصتی است برای تغییر بیو اینستاگرام، تغییر تصاویر پروفایل و هماهنگ کردن همه چیز در تمام شبکه های اجتماعی. همچنین می توانید یک یا دو پست را منتشر کنید و سپس آنها را در بالای فید خود در پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر پین کنید تا بهترین معاملات آینده را اعلام کنید.

احساس فوریت ایجاد کنید

طبق تعریف، جمعه سیاه تنها 24 ساعت طول می کشد و به طور طبیعی احساس فوریت را ایجاد می کند. استفاده از CTA به شما این امکان را می دهد که این احساس FOMO را بیشتر برجسته کنید. به عنوان مثال، می توانید از اصطلاحاتی مانند:

اکنون سفارش دهید“،”ثبت نام کن“، یا “پیشنهاد محدود“.

با این حال مراقب باشید که از آنها زیاده روی نکنید، زیرا ممکن است اثر آن کاهش یابد و به نظر تکراری خواهید رسید.

راه های دیگری برای تحریک حس فوریت وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید فروش فلش را روی محصولات خاص برای مدت محدودی در طول روز تنظیم کنید. چرا برای تعامل بیشتر در اینستاگرام شمارش معکوس تنظیم نمی کنید؟

از خلاقیت نترسید!

تحقیق کنید و از هشتگ های مناسب استفاده کنید

اگر در حال حاضر از هشتگ ها استفاده نمی کنید، احتمالاً زمان زیادی را از دست داده اید.

هشتگ ها بهترین راه برای مرتبط کردن پست های رسانه های اجتماعی شما با یک موضوع خاص و چسباندن آن به مرتبط ترین فیدهای خبری برای صنعت و انواع محتوای شما هستند. هشتگ ها بیشتر از سایر شبکه ها به شبکه های خاص مرتبط هستند. اینستاگرام بهترین پلتفرم برای سرمایه گذاری بر روی گسترش گسترده هشتگ ها است، جایی که یک پست می تواند تا 30 تگ داشته باشد. با پلتفرم هایی مانند لینکدین، توییتر و فیس بوک، اغلب بهتر است 2-3 را انتخاب کنید.

مخصوصاً هنگام کار با اینستاگرام، حتماً ترکیبی از هشتگ‌های عمومی و برچسب‌های خاص و خاص محصول را پیاده‌سازی کنید تا گسترش بیشتری برای محتوای خود ایجاد کنید. رقابت با این هشتگ های کوچکتر سخت تر است، اما پاداش آن بیشتر است.

برخی از پرکاربردترین هشتگ‌ها می‌توانند شامل #blackfridaysales #cybermonday یا #blackfriday2022 باشند. به‌ویژه در فیس‌بوک، تحقیقات پنج‌گانه ما نشان داد که #جمعه_سیاه و #دوشنبه_سایبری در هفته‌های منتهی به تاریخ‌ها عملکرد بسیار بالایی داشتند.

این هشتگ‌های عمومی را با سایر هشتگ‌ها که مختص برند یا محصولات شما هستند تکمیل کنید. به برچسب هایی فکر کنید که فقط چند هزار ذکر دارند، نه میلیون ها. این تگ‌های خاص‌تر کمتر دیده می‌شوند، اما در صورت مشاهده، بیشتر باعث ایجاد تعامل یا فروش می‌شوند.

به استراتژی هشتگ خود مانند سرمایه گذاری فکر کنید: امنیت در تنوع وجود دارد!

در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و توییتر، می‌توانید به راحتی هشتگ #blackfriday را جستجو کنید تا شاهد استفاده از هشتگ‌های مشابه باشید و کمی الهام بگیرید.

پیشنهادات خود را برجسته کنید

بلک فرایدی و دوشنبه سایبری بدیهی است که فرصتی برای برجسته کردن پیشنهادات و تبلیغات شما هستند. این فرصت خوبی است زیرا شبکه های اجتماعی مدرن در این زمینه برتری دارند. چندین گزینه برای شما وجود دارد. در اینجا فقط چند نمونه آورده شده است:

  • راهنماهای هدیه ایجاد کنید تا به مشتریان خود کمک کنید تا هدایای مناسب برای دوستان و اعضای خانواده خود پیدا کنند! سپس می توانید راهنماها را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

  • همچنین می توانید تصمیم بگیرید که برای سفارشات مشتریان خود ارسال رایگان ارائه دهید.

  • قرعه کشی در طول دوره های فروش در شبکه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کند. علاوه بر ایجاد تعامل، راهی برای برقراری ارتباط جدیدترین پیشنهادات خود به شیوه ای سرگرم کننده به جامعه شما است.

از تجارت اجتماعی سرمایه گذاری کنید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتر و بیشتر در حال ادغام ویژگی‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق شبکه‌های اجتماعی بفروشید. به عنوان مثال، در اینستاگرام، ویژگی “Instagram Shops” یا “Shop the Look” در Pinterest به شما این امکان را می دهد که شبکه های اجتماعی را به ویترین دیجیتالی محصولات خود تبدیل کنید!

این ویژگی ها هنوز در همه کشورها از جمله آلمان در دسترس نیست. با این حال، ظهور آنها در افق است، و شما می توانید در مورد تجارت اجتماعی با جزئیات بیشتری در یکی از مقالات سفید ما، که به صورت رایگان از اینجا قابل دانلود است، بخوانید. یا ضبط وبینار خود را که با شریکمان suxeedo در مورد آن موضوع انجام دادیم تماشا کنید.

با اینفلوئنسرها شریک شوید

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی نیرویی هستند که باید با آنها حساب کرد. چهره های محبوب، افراد مشهور و سایر افراد قابل توجه برخی از قدرتمندترین فرصت های تبلیغاتی هستند که می توانید در هر کجا پیدا کنید. به حدی که اینفلوئنسر مارکتینگ به یک تخصص در این صنعت تبدیل شده است.

یکی از مواردی که می توانید امتحان کنید این است که از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از نانو تأثیرگذاران مرتبط در استراتژی رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ پیشنهادات جمعه سیاه خود استفاده کنید. نانو اینفلوئنسرها کاربرانی هستند که بین 1000 تا 10000 دنبال کننده دارند. در حالی که این مقدار از نظر برخی استانداردها کوچک به نظر می رسد، سهام ارگانیک از شبکه ای از اینفلوئنسرهای کوچکتر می تواند تأثیری به همان اندازه قوی داشته باشد و هزینه بسیار کمتری دارد.

اما، اگر بودجه دارید، دنبال کردن نام های بزرگ در صنعت خود نیز می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد!

شروع کار

امسال، بیش از سال های گذشته، مشتریان انتظار تجربه دیجیتالی با کیفیت بالا و شخصی سازی شده را دارند. همانطور که مصرف کنندگان برای خرید تعطیلات خود آماده می شوند، مهم است که آنها را در مسیر درست در آستانه جمعه سیاه و دوشنبه سایبری راهنمایی کنید.

این بدان معنی است که پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید، اما همچنین مراقب تعاملات جوامع خود در شبکه های اجتماعی مختلف باشید. به عنوان مثال، نظرات و نظرات مشتریان می تواند بینشی در مورد انتظارات ارائه دهد و به تیم شما اجازه دهد تا پیشنهادات شما را بهتر طراحی و ارائه کند.

فیس لیفت به شما امکان می دهد تمام محتوای خود را از یک مرکز مرکزی برنامه ریزی و بهینه کنید. تیم شما می‌تواند از ویژگی‌های انتشار خود برای برنامه‌ریزی پست‌ها از قبل در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی استفاده کند.

ما یک فروش جمعه سیاه برای خودمان داریم!

امسال، برای مدت محدود، لیفت صورت ارائه می شود دو ماه دیگر استفاده رایگان با اشتراک 12 ماهه جدید.

هنوز FOMO را احساس می کنید؟ این ایده است و در شرف بهتر شدن است!|

علاوه بر دو ماه لیفت صورت رایگان، تا پایان سال 2022 به ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فوق العاده پیشرفته ما نیز دسترسی رایگان خواهید داشت.

نسخه نمایشی ما را بررسی کنید یا خودتان و بدون تعهد به مدت 14 روز لیفت صورت را امتحان کنید زیرا هر چه زودتر وارد کشتی شوید، زودتر می توانید عملکرد رسانه های اجتماعی خود را به سطح بالاتری ببرید. زمان در حال گذر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا