بازی

Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در Phyrexia: همه یک خواهند بود

Phyrexia: All Will Be One سومین مجموعه از یک مجموعه چهار مجموعه ای است که خط داستانی Phyrexian را پوشش می دهد، جایی که شیطان های مکانیکی نامدار به دنبال تسخیر هواپیمای چندجهانی Magic the Gathering با هواپیما هستند. این مجموعه بر چشم انداز Phyrexians تمرکز می کند، زیرا هواپیماهای راهپیمایی به خانه خود فرود می آیند تا تلاش نهایی برای سرنوشت همه موجودات زنده در نظر گرفته شود.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Valuable Cards In Dominaria Remastered

مانند هر توسعه کارت معاملاتی، کارت‌های جدیدی که با Phyrexia: All Will Be One عرضه می‌شوند، تقاضای بالایی دارند و برای کاربردی‌ترین و زیباترین آن‌ها قیمت‌های بالایی را دریافت می‌کنند – چه یک بازیکن معمولی، کلکسیونر یا فروشنده باشید. دانستن با ارزش‌ترین کارت‌هایی که می‌توانند ظاهر شوند، تجربه باز کردن بوستر را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

گیمر ویدیوی روز

10 Ichormoon Gauntlet – 29.43 دلار

Ichormoon Guantlet یک مصنوع است که اگرچه دقیقاً گران‌ترین کارت در نسخه جدید نیست، اما هنوز یک پنی بسیار زیبا دارد. نسخه‌ای از کارت که بیشترین پول نقد را دارد Oil Slicked Raised Foil آن است که دارای کارت ساده‌تر سیاه و سفید است که همچنان از نظر بصری جالب به نظر می‌رسد.

اگرچه ظاهر فیزیکی آن قطعاً عاملی در قیمت آن است، اما ارزش تأثیر آن دلیل دیگری است که باعث می شود تا این اندازه مورد توجه قرار گیرد. Ichormoon Gauntlet نه تنها به همه هواپیماهای راهپیمایی شما در حین بازی دو توانایی جدید می‌دهد، بلکه با دادن این شانس به شما برای اضافه کردن شمارنده‌های اضافی به افراد دائمی خود در هنگام طلسم غیر مخلوق، خود را به عنوان یک مکمل عالی برای هر دسته کنترلی ثابت می‌کند.

9 Phyrexian Obliterator – 29.90 دلار

Phyrexian Obliterator از MTG

Phyrexian Obliterator تجدید چاپ یک کلاسیک قدیمی است که به یکی از اولین موجودات بزرگ Magic the Gathering بازگشت خوبی به تمام حالت های بازی می دهد. Oil Slicked Raised Foil گرانترین نسخه این کارت است که ترکیبی از ماهیت خام ویترین و عامل ترساندن هنر کارت معمولی است.

این کارت مخصوصاً توسط جامعه به دلیل ارزشی که توانایی آن برای تهدید دائمی‌های حریف به ارمغان می‌آورد – به لطف زیر پا گذاشتن آن، حتی اگر Phyrexian Obliterator مسدود شود، باز هم آسیبی وارد می‌کند که حریفان شما را مجبور می‌کند کارت‌های ارزشمند خود را از بین ببرند.

8 Jin-Gitaxias، Progress Tyrant – 30.57 دلار

Jin-Gitaxias، Progress Tyrant MTG

Jin-Gitaxias، Progress Tyrant چاپ مجدد دیگری است که این بار از سلسله نئون کامیگاوا در سال گذشته منتشر شده است. این کارت زمانی که به شکل فویل Step-And-Compleat است، گران‌ترین حالت خود را دارد و آماده است تا در یک نمایشگر قرار داده شود تا هنر درخشان خود را به نمایش بگذارد.

مطالب مرتبط: بهترین ضد املا در Magic: The Gathering

منطقی است که Jin-Gitaxias، Progress Tyrant تقاضای بالایی دارد، زیرا زمانی که در بازی به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند یک تهدید کامل باشد. توانایی تکرار طلسم های خود در هنگام مقابله با طلسم های دشمن، آن را به یک هدف اصلی در لحظه ای که وارد بازی می شود تبدیل می کند، اما اگر به درستی ساخته شود، می تواند یک دارایی غیرقابل توقف در هر عرشه عالی باشد.

7 Sword Of Forge And Frontier – 40.14 دلار

Sword Of Forge And Frontier از MTG

Sword of Forge and Frontier جدیدترین پیشنهاد در مجموعه مصنوعات “Swords Of” است که هر کدام دو قدرت و استحکام اضافی به یک موجود می بخشد و همچنین از دو رنگ مختلف محافظت می کند. گران‌ترین نسخه این کارت Oil Slicked Raised Foil است که ظاهر محرمانه‌تری به سلاح همنام می‌دهد.

برخلاف برخی از کارت‌های دیگر این سری، Sword of Forge و Frontier می‌تواند یک مصنوع جامد باشد – قادر به بازی دو کارت بالای طبقه و همچنین یک کارت زمین در هنگام حمله موفقیت‌آمیز است، جای تعجب نیست که این تیغه به مقدار زیادی نیاز دارد تکه ای از تغییر برای به دست آوردن.

6 Vraska، Betrayal’s Sting – 46.85 دلار

Vraska، Betrayal's Sting از MTG

Vraska، Betrayal’s Sting یک هواپیمای راهپیمایی جدید با تمرکز بر مکانیک Poison Counter بازگشتی است – این کارت زمانی که یک فویل بدون حاشیه گام و کامل باشد، بیشترین ارزش را دارد و هنر خود را در رنگ آبی خاموش و تک رنگ به نمایش می گذارد.

چیزهای زیادی در مورد Vraska، Betrayal’s String وجود دارد که ارزش آن را به قیمت گران‌تر می‌دهد، مانند Poison Counters فوق‌الذکر، اثر Proliferate، و حتی توانایی خنثی کردن تهدیدها با تبدیل آنها به مصنوعات گنج – با پرهزینه‌ترین آنها. حمله، این کارت می تواند بازی را به تنهایی با Poison Counter خاتمه دهد.

5 Mondrak، Glory Dominus – 51.91 دلار

Mondrak، Glory Dominus از MTG

یکی از Phyrexian Horror هایی که این الحاقیه جدید معرفی می کند، Mondrak، Glory Dominus کارتی است که هر عرشه نشانه ای دوست دارد داشته باشد. نسخه‌ای از این کارت که بیشترین هزینه را برای شما به همراه خواهد داشت، فویل Step-and-Compleat Showcase آن است که از هنر کارتی معمولی استفاده می‌کند و عامل ترس را با سبزی‌های خاموش و بیمارکننده افزایش می‌دهد.

Mondrak، توانایی Glory Dominus برای دو برابر کردن هر توکنی که تحت کنترل شما ایجاد می‌شود، قیمت بالا را توجیه می‌کند، اما زمانی که به خود یک ضد تخریب‌ناپذیر برای تبدیل شدن به یک تهدید غیرقابل تبدیل می‌دهد، به سرمایه‌گذاری مالی مناسب‌تری تبدیل می‌شود.

4 Vorinclex، Monstrous Raider – 72.85 دلار

Vorinclex، Monstrous Raider از MTG

Vorinclex، Monstrous Raider یک موجود افسانه‌ای وحشتناک از طرف Phyrexian درگیری مرکزی این گسترش است که برای پشتیبان‌گیری از ظاهر خود، جلوه‌های مبتنی بر متقابل را ارائه می‌کند. این کارت زمانی که به عنوان فویل Step-and-Compleat پیدا شود، سنگین ترین وزن را روی حساب بانکی شما دارد.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Commanders For A Phyrexian Deck

Vorinclex، Monstrous Raider که می‌تواند در عرشه‌هایی که برای بازی با و در مقابل سبک‌های بازی مبتنی بر ضد بازی است، پیشرفت کند، تعداد شمارنده‌هایی را که دشمن شما می‌تواند قرار دهد کاهش می‌دهد در حالی که تعداد شمارنده‌هایی را که تولید می‌کنید دو برابر می‌کند. با پا گذاشتن و عجله کردن، قیمت 72 دلاری این کارت کمی کمتر غیرمنطقی به نظر می رسد.

3 Atraxa، Grand Unifier – 72.90 دلار

آتراکسا، کارت بزرگ متحد کننده از MTG

Atraxa تکرارهایی را مشاهده کرده است که مورد علاقه جامعه است به گونه‌ای که Atraxa، Grand Unifier قادر به مطابقت با آنها نیست، اما حتی اگر به خوبی نسخه‌های قبلی خود نباشد، کارت همچنان به اندازه کافی مورد نظر بازیکنان و کلکسیونرها است. این کارت زمانی که یک فویل مرحله‌ای و کامل است، بیشترین هزینه را دارد و یک تم طلایی زیبا را به یک قطعه هنری کارتی زیبا اضافه می‌کند.

با چهار کلمه کلیدی مختلف که کار با کارت را بسیار سخت می کند، Atraxa، Grand Unifier به خوبی جای خود را در توسعه مستحکم می کند، به همین دلیل است که بالاترین ارزش کارت زیر 100 دلار است.

2 Sheoldred، The Apocalypse – 117.90 دلار

Sheoldred، آخرالزمان از MTG

چاپ مجدد دیگر، Sheoldred، The Apocalypse جلوه کلاسیک خود را حفظ می‌کند و در حین انجام آن عالی به نظر می‌رسد – گران‌ترین به‌عنوان یک فویل Step-And-Compleat، این کارت بیشترین جزئیات را در بین تمام حضورهایش در MtG به Sheoldred اضافه می‌کند.

برخلاف یک فرمانده خاص که هنگام تلاش برای آسیب رساندن به حریف، امتیاز کارت را به حریف می دهد، Sheoldred، The Apocalypse فقط بر روی ساختن کارت های کشیدن به طور مداوم برای آنها مضر و برای شما عالی تمرکز می کند – مرگ لمسی اضافه شده باعث می شود که دشمنان شما دو بار در مورد جلوگیری از آسیب فکر کنند و برنامه بازی را حفظ کنند. به اندازه کافی ساده است که کارت همیشه تقاضای بالایی داشته باشد.

1 الش نورن، مادر ماشین ها – 164.48 دلار

الش نورن، مادر ماشین‌ها از MTG

شخصیت مرکزی هر دو مجموعه و خط داستانی Phyrexian، الش نورن، مادر ماشین‌ها تأثیر خود را بی‌رحمانه در میدان جنگ تحمیل می‌کند – این کارت زمانی گران‌ترین است که یک فویل مرحله‌ای بدون حاشیه باشد، اما هر کارت دیگری را در این لیست به چالش می‌کشد. در قیمت با انواع مختلف آن.

الش نورن، مادر ماشین‌ها اثر دائمی‌ها را دوچندان می‌کند که وقتی دائمی دیگری وارد بازی می‌شود، فعال می‌شوند، در حالی که همین اثرات ناشی از فعال شدن توسط حریف شما – با این قدرت بسیار برای از بین بردن استراتژی دشمن، این موجود ارزش هر پنی را دارد که هزینه می‌کند. .

بعدی: Magic: The Gathering – بهترین کارت‌ها برای Commander در Phyrexia: All Will Be One

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا