دیجیتال مارکتینگ

10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

ایجاد یک رزومه از ابتدا می تواند خسته کننده و خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که تجربه طراحی محدودی دارید. اگر رزومه ای حرفه ای اما جذاب می خواهید، خوش شانس هستید. در این مقاله، الگوهای مختلف رزومه Google Doc را بررسی می‌کنیم که می‌توانید از آنها برای یافتن شغل بعدی خود استفاده کنید.

10 الگوی رزومه Google Doc

1. سوئیس

2. سریف

3. مرجان

4. نعناع

5. نویسنده مدرن

6. الگوی رزومه میوز

7. الگوی رزومه Google Docs ResuStudio

8. قالب رزومه بوم

9. الگوی رزومه هندسی

10. الگوی رزومه شیکاگو ResumeGenius

→ اکنون دانلود کنید: 12 الگوی رزومه [Free Download]

10 الگوی رزومه Google Doc

Google Docs پنج الگو را با عناصر طراحی چشمگیر ارائه می دهد تا به شما کمک کند حرفه ای بودن و اصالت را در رزومه خود به تصویر بکشید. این الگوها و همچنین پنج الگوی اضافی از منابع دیگر در این لیست گنجانده شده اند که می توانید به راحتی آنها را در Google Docs ویرایش کنید.

حتی اگر طراحی کامل را داشته باشید، این الگوها الهام بخش قالب‌بندی و پر کردن بخش‌های خالی را ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مهم مانند آدرس یا جوایز قبلی خود را فراموش نمی‌کنید.

به این الگوهای رزومه Google Doc نگاهی بیندازید تا یکی را انتخاب کنید که برای نقش مورد نظر شما مناسب است یا قبل از طراحی خود، مقداری الهام بگیرید.

1. سوئیس

الگوی رزومه سوئیسی در درجه اول به سبک سنتی است، اما رنگ و خطوط پررنگ آن را مدرن تر و چشمگیرتر نشان می دهد. خطوط تیره بالا و پایین هر بخش، بخش‌های شما را به‌طور مؤثر سازمان‌دهی می‌کنند، و خطوط کوچک بالای عنوان هر بخش، سبک منحصر به فردی را اضافه می‌کنند.

10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

آنچه ما دوست داریم: رنگ ساده درست زیر نام شما نشان می دهد که شما فردی هستید که به جزئیات توجه می کنید. اگر برای یک نقش محافظه کارانه به رزومه ای نیاز دارید، اما می خواهید شخصیتی را نیز به نمایش بگذارید، این الگو یک گزینه محکم است.

2. سریف

رنگ های استفاده شده برای هر تیتر و دو ستون موازی با فضای سفید فراوان در بین آنها نشان می دهد که شما منظم و خلاق هستید. این الگوی رزومه گزینه خوبی برای فارغ التحصیلان دبیرستان یا اخیراً کالج با تجربه کاری کمتر است زیرا این الگو دسته بندی هایی را برای نمایش تمجیدها و دستاوردهای خارج از محل کار ارائه می دهد.

1674056251 678 10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

آنچه ما دوست داریم: این الگو به متخصصان جوان اجازه می دهد تا با برجسته کردن جوایز و پروژه های خود، تجربه محدود خود را جبران کنند.

3. مرجان

قالب بندی، با تمام اطلاعاتی که در یک ستون به سمت چپ فرو رفته است، تمیز و ساده به نظر می رسد. اگر برای یک شغل شرکتی درخواست می دهید، اما می خواهید تازه و منحصر به فرد به نظر برسید، این گزینه ایده آل است.

1674056251 504 10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

آنچه ما دوست داریم: رنگی که در قالب مرجانی استفاده می‌شود، تسلط‌آمیز یا نابالغ نیست، اما همچنان یک رزومه ابتدایی را ادویه می‌کند.

4. نعناع

با خط سبز پررنگ در بالای صفحه، این الگو فردی با روحیه و هنرمند را نشان می دهد. Spearmint یک گزینه فوق العاده برای هر کسی است که برای یک نقش خلاقانه درخواست می کند، مانند یک طراح وب یا مدیر خلاق.1674056251 913 10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

آنچه ما دوست داریم: ثبات رنگ های عنوان جذاب و جلا است.

5. نویسنده مدرن

شما فقط در صورتی می خواهید که Modern Writer بیانیه ساز را به عنوان الگوی خود انتخاب کنید که دلیل خوبی برای آن داشته باشید – به عنوان مثال، اگر برای نقش توسعه دهنده وب درخواست می کنید، فونت (که کمی شبیه به کد است. ) منطقی است. صورتی پررنگ و فونت Source Code Pro برای یک نقش سنتی کمتر ایده آل هستند، اما Modern Writer گزینه خوبی است اگر برای نقشی درخواست می کنید که منحصر به فرد بودن را تحسین می کند.

1674056251 332 10 بهترین الگو برای ایجاد شغل بعدی

آنچه ما دوست داریم: فونت کد مانند یک لمس هوشمندانه و منحصر به فرد است که توجه استخدام کنندگان را به خود جلب می کند.

6. الگوی رزومه میوز

The Muse الگوی رزومه خود را در Google Docs ساخته است تا کاربران اطلاعات خود را به آن وصل کنند. این قالب بسیار ساده است و به کاربران نشان می دهد که دقیقاً چه اطلاعاتی را باید وصل کنند و در کجای قالب باید قرار بگیرند.

رزومه موزه

منبع تصویر

آنچه ما دوست داریم: فونت عنوان آبی چشم نواز است.

7. الگوی رزومه Google Docs ResuStudio

اگر مایلید چند دلار اضافی برای یک قالب رزومه شیک، باکلاس و حرفه ای بپردازید، ممکن است قالب ResuStudio برای شما مناسب باشد. این الگو همچنین در دو صفحه برای کسانی که در حرفه خود هستند در دسترس است.

قالب ResuStudio (1)

منبع تصویر

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که بخش “مرجع” را حذف کرده اید – کارفرمایان می دانند که در صورت علاقه می توانند مرجع درخواست کنند، بنابراین بخش مانند آن فقط فضای ارزشمند را هدر می دهد.

8. قالب رزومه بوم

این الگو هر بخش از رزومه شما را به خوبی تقسیم می‌کند، و پیگیری و خواندن را برای یک استخدام‌کننده یا چشم کارفرما آسان می‌کند. این رزومه برای هرکسی که برای شغلی در دفتری که حرفه ای است اما از کمی خلاقیت لذت می برد، درخواست می دهد بسیار عالی است.

قالب رزومه canva (1)

منبع تصویر

آنچه ما دوست داریم: این الگو به خوبی سازماندهی شده است و شامل بخشی برای برجسته کردن جوایزی است که در طول حرفه خود دریافت کرده اید.

9. الگوی رزومه هندسی

این رزومه تمیز، منظم است و مطمئناً شما را متمایز می کند. ظاهر فنی متمایز آن برای جویندگان کار که برای فرصت‌هایی در فناوری درخواست می‌کنند عالی است.

قالب هندسی

منبع تصویر

نکته حرفه ای: در حالی که رنگ فونت صورتی و بنفش در ترکیب با الگوهای هندسی یک رزومه منحصر به فرد ایجاد می کند، مهم است که به یاد داشته باشید که این ویژگی ها می توانند اسکنرهای ATS را مختل کنند.

10. الگوی رزومه شیکاگو

گاهی اوقات کمتر، بیشتر است، و انتخاب رنگ‌های روشن و الگوهای منحصربه‌فرد می‌تواند تمرکز کارفرمایان بر محتوای واقعی رزومه شما را آسان‌تر کند. اگر برای یک موقعیت اداری سنتی یا یک شرکت Fortune 500 درخواست می دهید، این رزومه ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

رزومه ساده

منبع تصویر

آنچه ما دوست داریم:طراحی ساده این رزومه فضای کافی برای به رخ کشیدن تجربه شما می دهد، به خصوص اگر یک حرفه ای باتجربه با یک حرفه طولانی هستید.

شما آماده ایجاد یک رزومه عالی برای برگزاری کنسرت بزرگ بعدی خود هستید. در جست جوی کار تان موفق باشید!

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا